𖥻 𝐌𝐕 𝐁𝐄𝐇𝐈𝐍𝐃 ( 흑백이 뚜렷한 ) / sorry not sorry

16 1 0
                                    

Nyles | Giselle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nyles | Giselle

⋆﹥━━━━━━━━━━━━━━━﹤⋆

Setelah sekian lama mereka menunggu , masa yang dinanti - nantikan pun telah tiba .

Sudah tentulah mereka berdua menjadi orang yang paling gementar saat CEO Hybe sendiri ingin bertemu dengan mereka , memberitahu bahwa mereka akan comeback secara duo semula setelah lama hiatus dan hanya bergiat secara solo .

" Guess what ? We're back !! Hello , B&W is coming !! "

⋆﹥━━━━━━━━━━━━━━━﹤⋆

" Nyles , dah sedia ? " Nyles mengangguk , memberikan senyuman tipis buat managernya itu .

Aiden Lee tertawa kecil , bahu Nyles dipegangnya lembut bagi menenangkan Nyles yang jelas tampak sangat gelisah .

Mana tak gementar , dah lama tak comeback duo . Tiba - tiba , hari ini nak buat music video untuk album baharu mereka akan datang .

" Aiden , Nyles , ada nampak Giselle tak ? Dah call banyak kali , tak angkat " baru hari pertama , Giselle dah buat manager peribadi dia , Andrew Stephen Kim pening kepala .

Andrew cuba menghubungi Giselle sekali lagi , jawapannya tetap sama . Tetap juga operator yang jawab .

" Mana pula perginya budak ini ? "

Nyles lantas mengeluarkan phone miliknya sebelum dia pula mencuba mendail nombor Giselle .

Geram Andrew jadinya bila panggilan Nyles diangkat pula oleh Giselle .

Nyles ketawa kecil melihat wajah cemberut Andrew , " Giselle dekat mana ? Kenapa Andrew oppa call tak angkat ? "

" Kejap eh kejap "

Tak dapat jawapan , panggilan terus dimatikan . Nyles menjungkitkan bahunya tanda dia tidak tahu ke mana perginya Giselle .

Beberapa minit kemudian , Giselle datang dengan sengihan tak bersalah dia , " Mianhae lambat hehehe tadi ada iklan Jurassic World dekat skrin "

Mahu sahaja Andrew mengejar Giselle , Aiden cepat - cepat mengingatkan mereka bahawa masa bersiap tinggal 10 minit saja lagi .

Terlebih dahulu Giselle meninggalkan mereka sebelum dia menjadi mangsa Andrew .

Nyles dah geleng kepala , kenal sangat perangai Giselle macam mana . Manja dia tak boleh nak bawa bincang .

⋆﹥━━━━━━━━━━━━━━━﹤⋆

𝗕&𝗪 . 𝗗𝗨𝗢Where stories live. Discover now