عاملين ايه اتمني تكونو بخير يا رب الفصل يعجبكم
الكل يصوت قبل القراء علشان معملش كدا 🔪🔪🔪🤪🤪🤕🤕_______________________________________
نهض الشرطي بغضب وهو يرفع منكبيه ويسير في اتجاه ملك وصفعها صفعه جعلت الدماء تخرج من فمها
الشرطي وهو ينظر لها وهي علي الارض :بقي انتي يا *** ليكي عين تعلي صوتك عليا يا بن**** وظل يركلها بقدمه حتي تعب
الشرطي وهو يمسح العرق : عبدو انت يا زفت ..دخل الشويش عبدو والقي التحيه :امرك يا فندم ..
الشرطي وهو يوجه نظره اللي ملك الملاقه علي الارض تحتضر اخر انفاسها ::خد الزباله دي ورميها في التخشيبه اللي فيها تهاني وقلها الباشاء بيمسي عليكي. ..
عبدو :امرك يا فندم وذهب اللي ملك قومي يا بت انتي يا بت شكلك موتي ولا ايه ....
ذهب الشرطي اللي مكتبه واحضر كوب ماء وصبه علي ملك
ملك بفزع والم : ااااه حرام عليك انا عملتلك ايه ..
الشرطي وهو يذهب ويمسكها من فكها ويضغط عليه
الشرطي :علشان متعليش صوتك تاني يا ****دا تاني واعرفي انك لبساها يا فا**** والقاها بعنف علي الارض ..
عبدو بشفقه علي حال تلك المسكينه :قومي يا بنتي يلا ..
تحاملت علي نفسها برغم انها تشعر ان عظامها منكسره بالكامل نظرت اليه بنكسار وذهبت ...
________________________________
كان يدور حول نفسه وهو يكاد ان يجن من ذاك المدعو فهد .
سام وهو يفرك جبينه :وبعدين بقي يعني انا هلقيها فين وكمان الغبي فهد اكيد عارف مكانها ومش هيقولي..
ماركو بالايطالي :ما بك يا رجل لقد اصبتني بالدوار ..
نظر له سام :لا اعلم ولكن يبدو انك صديقك وقع في الحب ...
ماركو بضحك :اوووو من هي التي نالت قلب الاسد ..
سام وهو يجلس منهك من التفكير :ملك ملك وهي فعلا تشبه الملاك اخ يا صديقي لو رايتها ..
ماركو :اذن ماذا هناك اذهب اليها واعترف بحبك ..
سام وهو ينهض مره اخره ويتجه اللي النافذه :
ليس بوسعي انا حتي بالكاد اعلم اسمها ..ماركو وهويضع يده علي كتف صديقه :اهدي قليلا هذا امر سهل اعطيني اسمها وانا سوف ابحث عنها ..
نظر له سام بامل وبتسامه :حقا سوف تفعل ..
ماركو ببتسامه :بالتاكيد ولكن يبدو انك وقعت في عشقها وليس حب فقط ..
___________________________
مستلقي علي فراشه يفكر بغضب وغيره تنهش في قلبه ولكن هناك نغذه قويه لا يعلم ما سبابها
أنت تقرأ
قسوت حبيبي (للكاتبه Mirna Nabil)
Romanceاقتباس ### ملك مش انا والله صدقني يا باشا الشرطي ...كل اللي زيك بيقول كدا خدها يا بني علي التخشيبه ملك بصراخ....انتو مش مصدقيني ليه هو في حد بيقتلك ابوه الشرطي وهو يقوم من علي المقعد ويذهب في اتجاه ملك وضربها بالقم الذي جعلها تسقط من اثره صوتك...