Bölüme geçmeden, oylayıp satır aralarını doldururHer şeyi içine atarsın da, kendini attıcak yer bulamazsın.
Bölüm 4
Çöp parçasıGece'den
Gece:Sırımızı biliyo artık. Kimin yüzünden acaba ? Bu arada eklemeyi unuttuğum bişi var.
Ece Aleynayı götürmüştü.
Gece:BEN ECEYLE AYNI ŞEYLERİ YAŞAMADIM. 10 YAŞINDAN BERİ TACİZE VE TECAVÜZE UĞRADIM, ECEYİ DÖVMESİN DİYE KENDİMİ ÖNE ATTIM. ECEYE YERİ GELDİ ANNE YERİ GELDİ BABA YERİ GELDİ ARKADAŞ OLDUM, KİMSE BENİM BİRŞEYİM OLMADI. BİZİ ALDIĞINIZ GİBİ GERİ BIRAKTIĞINIZDA ONUN YANINDA BEN OLUCAM, ŞUAN ONU KORUYARAK KENDİNE BAĞLIYOSUN YAPMA. İLERDE SİZ OLMUCAKSINIZ, SADECE BEN OLUCAM.
Gözümden düşen bir damla yaşıda sildim.
Üzerime sıkıntı geliyodu. Sınıfa gittiğimde her yeri kan içinde saçı başı dağılmış Eceyi gördüm, herkes bize bakıp gülüyodu. Tahtada ki yazıya baktım.
Ece ve Gece evlatlık, babasız, annesiz köpekler.
Ezikler.
Acınası.
Hızla sınıftan çıkıp bahçeye gittim. Herkes bana bakıp gülüyodu, Aras bana bakıyodu.
Dalga geçen sözler, alaycı bakışlar, gülüşler. Bide şu sözler
Ailesi yok.
Bunlar kötü yoldadır kesin.
Geçenlerde cüzdanım çalındı onlar mı aldı ki ?
Gecenin asiliğinin sebebi belli oluyo.
Ezikler.
Koşarak çıktım okuldan. Ağlaya ağlaya koştum. Birden yağmur yağmaya başladı.
Yere oturdum, çığlıklar eşliğinde ağlıyodum.
Berk:Şş sakin ol.
Gece:Git burdann.
Ağlarken birinin görmesini istemiyordum. Berk gitmedi kolumdan tuttup kaldırdı beni. Sonra sarıldı o sırada Ayaz geldi.
Tuttup ayırdı beni.
Berk:Gideyim ben
Diyerek uzaklaştı. Ayaz sarıldı bana, bende ona
Saatlerce ona sarılıp ağladım.
Ayaz:Seni bırakma vakti geldi.
Kucağına aldı beni, arabasına bindirdi. 10 dakika sonra eski yetimhanenin oraya geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey ailem
RandomKardeş olmak için kan bağına gerek yok. Abilerimle, annemle, babamla aramızda kesinlikle kan bağı yoktu, can bağı vardı. Bana yüzmeyi o adam öğretti, öz babam değil. Beni erkeklerden Aras korudu, araba sürmeyi Ayaz öğretti, beni her şeyden koruyup k...