❕Δεν θέλω να θίξω κανέναν σε αυτό το κεφάλαιο είναι απλά η προσωπική μου άποψη αυτη😁❕
Πως μπορεί κάποιος να έχει επιτυχία σε αυτό που κανει;
Αυτό είναι κάτι πολύ υποκειμενικό φίλες και φίλοι. Για κάθε άνθρωπο είναι κάτι διαφορετικό. Για εμένα που είμαι μαθήτρια να πάρω έναν καλό βαθμό, για κάποιον άλλον να βγάλει χρήματα και για Έναν άλλον να είναι ευτυχισμένος. Οπότε η επιτυχία στην ζωή μας είναι κάτι που το καθορίζουμε εμείς ανάλογα με τους στόχους μας και τα παραδείγματα μας.Πολλοί βασίζουν τους στόχους τους στους ανθρώπους που είναι γύρω τούς. Αυτοί μπορεί να είναι συγγενείς, φίλοι ή ακόμα και τα πρωτότυπα που μπορεί να έχουμε από τα social media. Για παράδειγμα, πως μπορεί κάποιος να γίνει πλούσιος; θα δεις στα social media να λένε τρόπους με τους οποίους μπορείς να πλούτισεις. Ίσως με επιχειρήσεις ή μάρκετινγκ ή κάτι άλλο. Το ειρωνικό στην υπόθεση είναι ότι όσοι το λένε αυτό, τις περισσότερες φορές δεν βγάζουν χρήματα από αυτά, αλλά από τον τρόπο που το μεταδίδουν. Αυτό είναι μάρκετινγκ. Το να βλέπεις ένα βίντεο και να σου λέει να κάνεις κάτι συγκεκριμένο από το οποίο θα επωφεληθεί κυρίως αυτός που έχει το βίντεο.
Ομως πέρα από αυτό, αυτό που δεν σκεφτόμαστε όταν λέμε "θέλω να γίνω πλούσιος" είναι ότι αυτό μεγαλώνει τις ανισότητες στην κοινωνία μας. Κάτω από το 1% του πληθυσμού όλων των ανθρώπων διαχειρίζονται πάνω από το 80% του πλούτου σε όλον τον κόσμο. Για να καταλάβετε φίλοι μου τι εννοώ,και πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό, εάν ΔΕΝ υπήρχαν ανισότητες τότε όλοι άνθρωποι θα δούλευαν 3 ώρες την εβδομάδα και θα ζούσαν την καλύτερη ζωή, δηλαδή θα μπορουσαν να έχουν όλες τις επιθυμίες τους. Αλλά ανταυτου, υπάρχουν 4,5 άνθρωποι που διαχειρίζονται αυτά τα χρήματα και δεν ξέρουν τι να τα κάνουν τόσα πολλά που έχουν,εντωμεταξύ υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν από την πείνα και από την δίψα.
Πολλοί από αυτούς τους πλούσιους ανθρώπους,λένε πως δεν ήταν καλοί στο σχολείο, και δεν θέλω να βάλω ταμπέλες φίλοι μου, αλλά το σχολείο παρόλο που το σύστημα του είναι άδικο, εάν κοιτάξεις να πάρεις κάποια πράγματα από αυτό όπως τρόποι και γνώση, θα μπορούσες να καταλάβεις ότι δεν είναι ωραίο να ζεις μια ζωή που τα έχεις όλα, όταν οι γύρω σου δεν έχουν τίποτα. Καταλήγοντας, φίλοι μου, μην είστε ιδιοτέλεις, ο εσωτερικός σου κόσμος είναι κάτι που θα το έχεις για πάντα, οπότε κοίταξε να καλλιεργήσεις αυτόν, και όχι τα λεφτα.
DU LIEST GERADE
My thoughts at 3:00
SpirituellesΑυτό το βιβλίο περιέχει τις φιλοσοφίες που κάνω στις 3:00 το βραδύ. Μπορούμε να τις συζητήσουμε μαζί στα σχόλια ;)