.
İrene duştan çıkıp ıslak vücüdunu sıcak bornozlo buluşturdu.Seulginin dolabını açıp ordan bir kaç kıyafet çıkarıp üstüne geçirdi.Tekrardan banyoya gidip saç kurutma makinesi alıp saçını kuruttuktan sonra saçını topuz bağlayıp aşağı kata indi.Seulgi koltukta oturmuş,sol eliyle elmayı tutup sağ elindeki bıçakla elmayı kesiyordu.
-"Çıkmışsın demek kendine uygun kıyafet bulabildin mi?"
-"Evet"
-"Sevindim,yarın evindeki kıyafetleri getirecekler."
-"Yani¿"
-"Yani artık benim kıyafetlerimi giymek zorunda değilsin.Kendi kıyafetlerinle çok daha rahat edeceksindir eminim."
İrene ellerinin avuç içleri ona bakacak şekilde salladı.
-"Ah hayır lütfen böyle düşünme."
-"Joo-hyun!"
-"Efendim"
-"Senden bir şey isteye bilir miyim¿"
-"Tabiki"
-"Dizlerinin üzerine kafamı koyabilir miyim ve ..."
-"Ve ne¿"
-"Kafamı okşar mısın tabi istem-"
-"Hayır bunuda nerden çıkardın tabiki yaparım"
İrene Seulgi'nin yanındaki boş yere oturdu.Seulgi kafasını İrene'nin narin bacaklarına koydu.İrene şarkı mırıldanıyor bir yandan da Seulgi'nin başını okşuyordu.
-'I am the only hope for you~
You are the only hope for me too~'Seulgi masanın üzerindeki bir dilim elmayı İrene'nin ağzına götürdü.İrene yedikten sonra tadını beğendiğini ifade edercesine mırıltılar çıkarttı.
-"Beğendin mi?"
-"hmhm"
İrene ağzındaki büyük lokmayı yuttuktan sonra Seulgi kafasını kaldırıp bakışlarını İrene'ye dikti.
-"Neden elmanın bu kadar güzel olduğunu biliyor musun?"
-"Hayır,neden?"
-"Muhtemelen cennetteki yasak ağaç kopartıldığı için,çünkü yasak olan her şey çok dip noktalarda bir haz verir.Bu da insanların aklını çeler."
-"Hmm,anladım."
İrene büyükçe bir şekilde esneyince,Seulgi saate baktı gittikçe geç oluyordu işleri vardı.İrene'nin yatması gerekiyordu.
-"Joo-hyunnie~ uykun gelmişe benziyor hadi artık yat."
-"Sen yatmayacak mısın?"
-"Sen yat ben senden sonra yatacağım."
İrene diretmeden kafasını salladı.Seulgi İrene'nin ellini tutup onunla beraber yukarı çıktı.Seulgi'nin odasına girdiklerinde Seulgi yatağın üzerindeki battaniyeyi kaldırdı.İrene açık olan battaniyenin içine girdi.Seulgi İrene'nin üstünü sıkıca örttü.Ve alnına minik bir iyi geceler öpücüğü bıraktı.
-"İyi geceler minik meleğim."
-"Sanada."
İrene çok geçmeden uykunun huzurlu kollarına teslim olmuştu.Seulgi odadan çıkıp odayı arkasından kitledi.Sonra önceden hazırladığı ağır çantayı alıp diş kapıdan çıktığında cebindeki anahtarı çıkarttı ve dış kapıyı da kilitledi.Gölzerinden yaşlarla beraber kendini dizleri üzerine bıraktı.
-"Sen ne yapmaya çalışıyorsun Seulgi tam bir aptalsın."
Eliyle sertçe alnına vurdu.
,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay-SeulRene
Fanfiction-'ꜱᴇɴɪɴ ɪᴄɪɴ ᴛᴇᴋ ᴜᴍᴜᴛ ʙᴇɴɪᴍ' -'ʙᴇɴɪᴍ ɪᴄɪɴ ᴛᴇᴋ ᴜᴍᴜᴛ ꜱᴇɴꜱɪɴ' Başlangıç:17.07.2021 Bitiş:?