#3

21 0 0
                                    

*in clasa*
Ma asez linistita in ultina banca de la geam, punandu-mi castile in urechi. Vad cum intra si intra tot felul de copii. Wow! Astia vor fi colegii mei. Uraaa, ce sa zic! Trec cu vederea, si imi butonez dinou telefonul. La un moment dat, vad ca o fata blonda cu ochii albastrii se pune langa mine.
Fata: Hey, numele meu e Brianna Steven.
Eu: Hey, eu sunt Sofia Parks.
Brianna: Incantata de cunostiinta.
Eu: Si eu.
Conversatia noastra e intrerupta de o voce de femeie cam ragusita. Ooo nuuu, era noua noastra diriginta. Nu pot sa creeeddd! E profa de latina. O urasc pe aceasta femeie. Am facut cu ea latina in generala, nu ma suporta, nu o suportam.
"Buna ziua, numele meu e Julia Mc'Collin. Eu voi fi noua voastra diriginta... ". Blablabla, a tinut un discurc lung care a tinut o ora. Am facut cunostiinta unii cu alti, am spus fiecare de la ce scoala venim , etc. Eram foarte plictisita, singurul lucru pe care vroiam sa il fac e sa merg acasa sa dorm.

*ora 10:50*
In sfarsit, s-a terminat si prima mea zi de liceu. Nu a fost asa cum a sperat eu ca va fi. A fost la fel ca celelalte primele zile de scoala. Cand sa ies pe poarta principala a scolii, simt ca o mana ma prindre de brat. Ma uit in spate, era Brianna.
Bri: Sofia unde te grabesti asa?
Eu: Acasa, subt foarte obosita si vreau sa dorm.
Bri: Really? Hai sa mergem la un suc, mai vorbim, ne cunoastem mai bine, ce zici?
Eu: Suna bine dar eu chiar trebuie sa ma duc acasa, o lasam pe alta data. Imi pare rau.
Bri: E ok, inteleg. Pai, atunci ne vedem maine la scoala. ( spune asta cu un zambet mare pe fata)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Best friendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum