Tatlong taon at limang buwan, masaya kami. Nagsimula kami sa tawanan, sa maraming bagay nagkasundo kami. Hindi ko akalain na pagkatapos ng lahat, may makikilala akong tao na magtyatyaga sakin.
Lagi nya ako hinahanap, kasi alam nya na hindi ko sasabihin kung nasaan ako. Alam nya na mahilig ako umiwas sa tao. Ilang araw palang kami magkakilala non, pero alam na kaagad nya yung kilos ko. Alam nya kung saan nya ako mahahanap at paulit ulit nya akong hahanapin, kasi gusto nya akong makilala.
He described me as a not so mysterious girl. Akala daw nya mailap ako, but in some ways. I'm not. Kinilala nya ako, minsan tinataguan ko sya, kasi ayaw ko talaga na magpapasok nang kahit na sino muna sa buhay ko, kasi alam ko na hindi pa ako ready.
But i felt safe around him
He made me feel comfortable
He made me smile, laugh and anxious
He made me feel something —
Something that I never thought i'd wantI was happy and at the same time i was scared
Because those were the days that i'm fucked up
Those were the moments that i was drowning
With him entering my life, will it be okay?
Will i be fine? Will he be fine?
I had questions, doubts.
What will happen next?I got to know him. He was so sweet and gentle.
He considers me and my space.
I confront him about my mental health.
Before i fall, i made sure that i'm clear
I was fighting with my feelings.
I told him everything, but you know what?
He just smiled at me. He said that he accepts me and my flaws. He likes me for who i am wholeheartedly. He is willing to take a risk, he wants to know me better.Maybe that's when it started to go all wrong.
The moment that i trusted him.
I let my guard down, i let him in.
I stopped fighting with my feelings.I wish i didn't.
Then maybe..
he is still this sweet guy I once know.
Then maybe..
He dodged a bullet that'll break him.