Fragman medyada
Tür: Romantik, Fantastik, Gizem
Yönetmen: Ahn Gil Ho
Senarist: Song Jae-Jung
Yayıncı: tvN, Netflix
Bölüm Sayısı: 16
imdb: 8.1
Yapım Yılı: 2018 – 2019Oyuncular
Hyun Bin (Yoo Jin Woo)
dizide bir yatırım şirketinin CEO'su olan Yoo Jin-Woo karakterini canlandırmaktadır. Aynı zamanda oyun geliştirme konusunda doğal yetenekleri olan bir mühendistir. Keskin içgüdülere, maceracı bir ruhuna ve güçlü kazanma arzusuna sahiptir. İşi söz konusu olduğunda ne kadar küçük olursa olsun herhangi bir fırsatı kaybetmekten nefret etmektedir. En yakın arkadaşı tarafından ihanete uğrayan Jin-Woo ruhsal olarak zor bir dönem geçirmektedir.
Park Shin Hye (Jung Hee Joo)
dizide İspanya'nın Granada şehrinde eski bir pansiyon işleten Jung Hee-Joo karakterini canlandırmaktadır. Ünlü bir klasik gitarist olma hayalini gerçekleştirmek için İspanya'ya gider. Çok geçmeden ebeveynleri ölür ve para kazanmak zorunda kalır. Bu yüzden İspanya'nın Granada şehrinde eski bir pansiyon işletmeye başlar. İşlettiği pansiyonuna gelen Jin-Woo ile karşılaştıktan sonra kendisini tuhaf bir durumun içinde bulur.
Park Hoon (Cha Hyung Seok)
dizide Jin-Woo'nun üniversiteden arkadaşı ve bir yatırım şirketinin CEO'su olan Cha Hyung-Seok karakterini canlandırmaktadır. Rekabetçi ve egoist bir kişiliğe sahiptir. Bir gün, Jin-Woo ile bir anlaşmazlık yaşar ve ona ihanet eder. Böylece Jin-Woo'nun düşmanı haline gelir ve Jin-Woo'nun hayatında yaşadığı en büyük gerilemeye neden olur.
Park Chanyeol (Jung Seo Jun)
dizide Jung Hee-Joo'nun erkek kardeşi olan Jung Sae-Joo karakterini canlandırmaktadır. Kendi küçük dünyasında yaşayan dahi bir programcıdır. Zorlu bir çocukluk dönemi geçiren Sae-Joo, kendi kabuğuna çekilmiştir ve sadece ablası ile iletişim kurmaktadır.
Han Bo Reum (Go Yoo Ra)
dizide Jin-Woo'nun boşanma aşamasında olduğu eşi Go Yoo-Ra karakterini canlandırmaktadır. Eskiden ünlü bir idol olan Yoo-Ra, bir kız grubunun üyesiydi. O, kibirli ve düşünmeden hareket eden birisidir.
Konusu
Dizi, kişinin dünya ile arasındaki algılarını bozabilen bir artırılmış gerçeklik oyununun geliştiricisini bulmak için İspanya'nın Granada şehrine giden bir yatırım şirketinin CEO'sunun etrafında dönmektedir. Burada, pansiyon işleten bir kadınla karşılaşır.
Kaynakça; https://guneykoresinemasi.com/diziler/4332-memories-of-the-alhambra.html
Yazar Yorumu
Öncelikle, eğer bu diziyi sırf Chanyeol var diye izliyorsanız, şunu söylemem gerek ki Chanyeol'u çok ama çok az görüyoruz bu dizide. Konu kısmında da yazdığı üzere Chanyeol'un oynadığı karakter kayıp ve bundan dolayı doğru düzgün gözükmüyor dizide. Ama gene de diziyi kesinlikle izleyin. Bu tür konusu olan bir dizi daha önce izlememiştim. Keyif veren bir dizi. Ayrıca oyuncu kadrosu da dikkatinizi çekmiştir diye düşünüyorum. Bana göre en underrated kdramalardan biri. Keşke hep aynı senaryoyu takip eden lise dizileri yerine bu dizi abartılsaydı biraz.
İzleyebileceğiniz platformlar;
-Netflix
-Dizigom
-Onlinedizi
-Dizifon
-Dizibox
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kdrama Önerileri
General Fictionizleyecek kdrama bulamayan veya kdrama izlemeye başlayacaklar için kdrama önerileri <3