Fragman medyada
Tür: Dram, Romantik, Fantastik, Gençlik
Yönetmen: Jo Soo Won
Senarist: Park Hye-Ryun
Yapımcı: Kim Hyung-Suk
Yayıncı: SBS
imdb: 8.3
Bölüm Sayısı: 20
Yapım Yılı: 2014 - 2015Oyuncular
Lee Jong Suk (Choi Dal Po)
dizide Choi Dal-Po karakterini canlandırmaktadır. O bir yayın şirketinde bir muhabirdir ve bu onun ilk yılıdır. Onun karakteri yakışıklıdır ancak berbat giyim tarzı ve saç stilinden dolayı insanlar bu fiziksel özelliğinden habersizdir. Ayrıca iyi bir hafızaya sahiptir ve ağzı iyi laf yapmaktadır.
Park Shin Hye (Choi In Ha)
dizide bir muhabir olan Choi In-Ha karakterini canlandırmaktadır. Choi In-Ha'nın "Pinokyo Sendromu" vardır. Ne zaman yalan söylese kendisini hıçkırık tutmaktadır.
Kim Young Kwang (Seo Bum Jo)
dizide aynı yayın şirketinde bir muhabir olarak çalışan Seo Bum-Jo karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri zengin bir çevreden gelmektedir ve göze hoş görünmektedir.
Lee Yoo Bi (Cha Hye Seung)
dizide aynı yayın şirketinde bir muhabir olarak çalışan Cha Hye-Seung karakterini canlandırmaktadır. O ürkek biri olmasına rağmen güçlü bir kişiliğe sahiptir. O lise ve üniversite günlerinden bu yana bir idolün büyük bir hayranıdır.
Konusu
Yerel bir gazetede muhabirlik yapmaya başlamış, gerçeğin peşinden koşan bir grup 20'li yaşlardaki gencin aşklarını, başarısızlıklarının yanı sıra gelişmelerini anlatmaktadır.
Kaynakça;https://guneykoresinemasi.com/diziler/1247-pinocchio.html
Yazar Yorumu
Öncelikle şunu söylemem gerek ki eğer bu dizi şimdi çıkmış olsaydı çok daha fazla patlardı. Bana göre W'dan daha çok abartılmalıydı bu dizi. Dizinin bana göre en iyi özelliği ise birçok olay oluyor ama bazı dizilerde olduğu gibi anlaması zor, karışık bir dizi değil. İzlerken keyfini veriyor yani. Ayrıca karakterlerin hiç biri itici gelmiyor çünkü hepsinin iç dünyasını görebiliyoruz. O yüzden karakterleri izlerken çok benimsemiştim ben. Gençliğin içine kaos katılmış bir dizi, bu çoğu kdramada göremediğimiz bir şey.
İzleyebileceğiniz platformlar;
-Netflix
-Onlinedizi
-Dizifon
-Dizilla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kdrama Önerileri
General Fictionizleyecek kdrama bulamayan veya kdrama izlemeye başlayacaklar için kdrama önerileri <3