(Selamlarrr öncelikle çok özür diliyorum ilk defa bir şeyler yazıyorum nasıl yazılır nasıl yapsam bilmiyorum yapabildiğim kadar yaptım umarım beğenirsiniz devamının gelmesi için beğenin her gün atmaya çalışacam )(şarkıya gelince umarım beğenirsiniz bugün içimden bu şarkıyı dinlemek geldi neyse iyi okumalar)))
Alarm : 9:30 ,9:40,9:50,10:00 tıntıntıntınnnnn ( alarm sesi saçma ama siz anlayın ne kadar gıcık.)
Si*ecem alarmını ya illa bir şeyler zamanında olmalı mı amk ne güzel uymak varken ...
Neyse kalktım bir duş aldım ve evden çıkmaya hazırlanıyorken aşağıdan bir ses geldi
"Mavi uyanmadın mı daha?" evet bu abimin sesiydi üvey abimin sesi ne kadar kalın ama o kadar çekici bir sesi vardı ki... (tam hayallere dalarken yeniden alarm çalıyor ) ah sıçayım ilk defa şu lanet sesi duyduğuma sevindim yoksa abimin sesi yine beni hayallere kaptırıp mast yapmama sebep olacaktı. Odamdan hızlıca çıkıp bağırdım" uyandım Abbiii" ( niye abi demek zorundaydım ki alt tarafı 2 yaş büyük üf bu ailedeki saygı meseleleri beni çıldırtıyor).
"Hadi gel seni gideceğin yere bırakayım "
Sessizlik...
(İçimden olmaz eğer onla gidersem arabada kötü şeyler düşünmeme sebep olur olmaz ıslanamam bu toplantı çok önemli ne yapsam? olmaz dersem ayıp mı olur? yada böyle güzel bir anı elimle yitiyor gibi mi olur? aklımda bir sürü soru var ne diyecektim şimdi ben ?)
Biranda " yok abi benim gideceğim yer uzak sen git ."
"Peki dikkat et o kıyafetlerin biraz kısa san ki biri sana bir şey söylerse bile beni ara tamamı ?
"Üfff Tamam"
"Üflemee"
(Üstümde ki çok açıkmış ne alaka sizce de öyle mi? bence değil ) neyse toplantıya gittim herkes moruktu hiç güzel değil o kadarda sexsi giyinmiştim belki bugünüm hızlı geçer diye yok . Eve tekrar geldiğimde abim daha gelmemişti belki onlar bir kaç kadeh içerdim de ona içimi döküp onun bedenini incelerdim ama bugün eve gelmeyecekmiş zalım dünya neyse güzel bir duş yapıp odama geçtim ve yatağımda abimi düşünerek iyice boşaldıktan sonra güzel bir uykuya daldım. (Banyo yapmama gerek yoktu zaten her sabah yapıyorum).
Bu arada bugün toplantıda giydiğim elbise nasıl sizce? :
Ertesi sabah alarm kurmadan yatmıştım bir anda yanımda bir ses . " Mavi kalk mavi abiciğim kalksana Maviiiiii uyan dedim ne bu uyku be "
Biranda yataktan sıçradım o ses rüya olsun isterdim ta ki başımı çevirdiğimde abimi görene kadar. "Noldu sabah sabah hem saat kaçta başımda hayalet gibi belirmişsin , vallahi bu evde de uyuyana hiç saygı maygı kalmamış arkadaşım aaaa" ( kendi kendime atar yapıyorum birde bak sen )
"Öyle mi mavi hanım isterseniz işinize de sizin yerinize biz gidelim... hemen kalk saat 10 a geldi geç bile kaldın teşekkür edeceğine tepemize bindin ."
"Neee 10 mu ? Şaka şaka de lütfen "
"Maalesef değil kalk hemen hadi "
Hemen üstümü değiştirip evden çıkacaktım zaten çokta hazırlanmama gerek yoktu bir yığın moruk ile birlikte çalışıyordumİş yerine gelmiştim tabi ki gelirken bir yığın söylenmiştim tam içeriye girecekken hoş bir erkek sesi çınlamıştı kulağımda "Afedersiniz? Yılmazlar avukat bürosu burası mı? " evet burası kime bakmıştınız ?" "Ah çok şükür İstanbul'a yabancıyım sabah tan beri burayı arıyorum "deyip benimle içeri girdi ve sonra devam etti " mavi hanım varmış ben ona asistanlık yapmak İçin geldim İzmirden kendisini tanır mısınız _?" Ne benim için mi bu uzun boylu , esmer , yakışıklı , tatlı dilli
Kültürlü ve bir çok özelliği olan bu insanı bana asistanlık İçin mi göndermişler Allahım sana naptımda bana bu güzel nimetlerinden sunuyorsun çok teşekkür ederimmm
"Öhm öhmm. İyi misiniz?"
" Ha evet kendisini çok iyi tanırım ha bu arada tanışmadık biz elimi uzatıp ben Melis Mavi şampiyonalar sen ? Önce bir duraksadı " Rüzgar Berk Demirler kısacası Berk ya çok üzgünüm burda ki herkes malum yaşlı görünce yaşlı birinin asistanlığını yapacağımı zannettim "" önemli değil gel kaydını filan tamamla koridorda ki ortanca kapı benim girip eşyalarını dizmeye başlarsın yarında iş başı ne dersin ? ""olur peki çok teşekkürler " odama geldiğimde kalbim yerinden çıkıyordu inşallah sesini duymamıştır yalnız çocuk iyi hoşta dazla mı saf ne neyse bir yarım saat sonra kapı tıkladı ve içeriye giren Berk ti beni rahatsız etmeden eşyalarını dizip "afedersiniz yardım lazım mı yoksa gidebilir miyim ?" " tabii ki gidebilirsin yarın 9:00 da burda ol ama iyi günler " "sizede" odamda hoş bir erkek kokusu yayılmıştı neyse şuan o işleri düşünemezdim davalarımı halletmem lazımdı .
Saat gece 10 olmuştu çoktan eve gelip sabah alamadığım duşumu alıp bir güzel yatağa geçip bir kitap okurken telefonuma bir mesaj düştü
——- selam :)))
——- orada mısın?
——- tanışalım mı ?
Bu saatte kimdi bu benden bile hızlı çıkan insan sadece nick name değişikti : geceninmavisi__3131
Ne cidden çok değişik ve saçmaydı bir tek o dikkatimi çekti.
Mesajları unutmuş yatacakken yine ani bir bildirim sesi ile gözümü açtım
——- hadi uyumadığını biliyorum
——- bari bil slm yazar insan
——- bugün yazmasan bile yarın köpeğim olucaksın !!
——- iyi geceler mavim❤️🔥
Ne mavim mi? Köpeğim mi ? kimdi bu akşam akşam şizofren pezevenk tam hayatıma güzel bir şeyler olurken ve uzun zaman sonra ilk defa bu kadar güzel gün geçirirken yapılacak şey mi ? Bütün moralim gitmişti ama umursamadım engelledim ve güzel bir şarkı Seçip şarkıya eşlik ettim Sen sevda mısın ? yoksa yalan dolan ? derken gözlerim kapandı ve uyumaya dalmıştım kendime yatana kadar söylediğim "her gün her şey kötü olabilir sen yeter ki sakin olup onları iyiye çevir " sözleri ben rahatlatıyordu neyse iyi geceler dünya .:)((Umarım beğenirsiniz lütfen oy atmayı unutmayın teşekkür ediyorum iyi günler )