Evet hastalıkla cebelleştiğim bir günde yine sizlerle birlikteyim. Hayatta ne olursa olsun aşkın değerini bilin. Ne kadar acıtsa da canınızı sevmek çok güzel bir duygu...
*******************************
**Deniz**
Dün yaşanan olaylar aklımdan çıkmak bilmiyordu. Tabi aynı şekilde Arel de öyle... İlk dersteydik. Ders bedendi. Herkes oyun oynuyordu ama ben boş boş düşüncelere dalıyordum. –Her zaman ki gibi- Ben düşünmeye devam ederken yanıma Yağmur geldi. "Sen kim olduğunu sanıyorsun, nasıl benim sevgilime böyle bir şey yaparsın." Dedi. "Ben bir şey yapmadım" dedim. O ise "Doğru sen yapmadın ibne sevgilin yaptı." Şeklinde karşılık verdi.Tam o sırada bilin bakalım ne oldu. Bilemezsiniz ki en iyisi anlatayım. Arel gelmişti evet buradaydı. Gözlerime inanamadım. Eğildi ve Yağmurun kulağına bir şeyler fısıldadı bunun üstüne Yağmur "Sizden tiksiniyorum." Dedi ve koşarak uzaklaştı. Bense o an buz kesilmiş bir şekilde Arel'e bakıyordum gerçekten çok yakışıklıydı.
"Selam tatlı şey." Dedi ve yanıma oturdu. Bunun üstüne kendime geldim ve "Senin burada ne işin var." Dedim. "Şansa bak ki yeni taşındığım bu şehir de bu okula gelmişim." Dedi ve yanağımı sıkmaya başladı. Bu hem hoşuma gidiyordu hem de sinirimi bozuyordu.
Yanaklarımı ellerinden kurtarıp "Benden ne istiyorsun." Dedim. "Seni tanımak istiyorum Deniz." Dedi ve saçımı karıştırdı. "Peki o zaman çıkışta aynı sokakta buluşalım." Dedim ve sınıfa doğru yürümeye başladım, arkamdan emredersiniz majesteleri diye seslendiğini duydum. Bu beni gülümsetse de fazla üstüne düşmedim ve yoluma devam ettim.
Bana ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.
**Arel**Sonunda dersler bitmişti aklımda sürekli tatlılık abidesi olan Deniz vardı onunla bir şansım olur muydu bilmiyordum. O şerefsiz çocuğa nasıl baktığını görmüştüm. Zaten dün Yağmur denilen kişi de ona aşık olduğunu savunmuştu. Umarım bir şansım olabilirdi.
Ben bunları düşünürken çoktan sokağa gelmiştim ama Deniz ortada yoktu. Oturdum ve Denizi beklemeye başladım ama bekledikçe moralim bozuluyordu beni ektiğini düşünmek zor geliyordu.
O gün akşama kadar beklemiş ve mesaj atmıştım ama hiçbir şekilde geri dönüş almamıştım. Anlaşılan Deniz bana karşı aynı duyguları beslemiyordu.. Ben de beklemekten vazgeçip eve dönmüştüm...
************************************
Merhaba , bu bölümde böyle oldu. Destek olursanız gerçekten çok mutlu olurum. Beğenip yorum yapmayı unutmayın. Sürç-i lisan eylediysem affola. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİTMEYEN AŞK
Teen FictionEvet aşk.. Bu hikayemizin baş rolü aşk olacak. Hiç bitmeyen bu masal aşkla başlayacak, sizde buna tanıklık edeceksiniz..