4**AŞK**4

6 1 0
                                    


Evet arkadaşlar bir bölümle daha sizlerleyim. Umarım yakında okuyucu kitlem artar. :d İyi okumalar dilerim. <3

**********************************************

**Deniz**

Son dersteydim ve zilin çalmasını bekliyordum. Arel aklımdan çıkmıyordu, ona ne diyeceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu ama onunla buluşmayı da çok istiyordum. Her şeyiyle o kadar mükemmeldi ki anlatamam. 

Sonunda zil çalmıştı, yine tüm hızımla toplandım ve tabi ki kimseyle muhatap olmadan dışarı attım kendimi. Dün karşılaştığımız sokağa doğru yürüyordum ama canım sigara içmek istediği için bir köşeye oturdum ve sigaramı yaktım. Kafam gerçekten çok doluydu... Poyraz, Arel, Yağmur sanki hepsi sınırlarımı zorluyordu. 

Sigaram bitmek üzereyken Poyrazı gördüm yanındaki arkadaşı Burak'la birlikte bana doğru yürüyorlardı. Kesin bir bokluk olacaktı, sigaramı yere attım. 

Yanıma ulaşmışlardı , Poyraz "Yağmurun selamı var" dedi ve yüzüme yumruk attı. Yere düşmüştüm bunun üzerine Burak karnıma tekme atmaya başlamıştı. 

Telefonuma ise bildirim geliyordu. Poyraz telefonumu aldı ve "Bak sevgilin seni merak ediyor, beni ne çabuk unuttun kırılırım ama" dedi ve yüzüme bir yumruk daha attı.. Gerisi ise karanlıktı..

***Sonraki gün***

**Deniz**

Hastanede uyanmıştım, yanımda annem vardı ve endişeli bir şekilde bana bakıyordu.. Poyraz ve Burak eğlenmişlerdir umarım. Çünkü annemin onlara hayatı zehir etmek için elinden geleni yapacağını biliyordum. 

Annem yüzüme bakmayı bırakıp bana sarıldı ve "Bunu sana kim yaptı." Dedi. O sırada içeri polis memuru girdi ve ifademi aldı. 

Her şeyi bir bir anlatmıştım. Zaten güvenlik kamerası da varmış. Üstüne üstlük benim annem bilinen bir hakimdi. Kıssadan hisse hayatlarının en malca hatalarını yapmışlardı.

2 gün boyunca hastanede yattım daha sonra ise eve geçtim ve birkaç gün daha dinlendim. Annem Poyrazı hapse attırmak konusunda kesinlikle kararlıydı bu yüzden mahkeme süreci hala devam ediyordu.. Burak ise okuldan atılmıştı. Yağmur da uzaklaştırma almıştı.

Bense Arel'e ne diyeceğim konusunda kararsızdım ama yazmam gerektiğini de biliyordum.

------------------------------------

@arel_sönmez: Neredesin ? Seni bekliyorum sokakta.

@arel_sönmez: Huhu...

@arel_sönmez: Peki, gelmek istemiyorsan söylemen yeterdi.

@arel_sönmez: Deniz okula da gelmedin iyi misin ?

@arel_sönmez: Deniz umarım iyisindir daha fazla rahatsız etmek istemiyorum müsait olunca yazarsın.

@arel_sönmez: Dayanamıyorum amk çevrimiçisin şuan neredesin neler oluyor?

@ebedibirdeniz: Şuan daha iyiyim. Evdeyim merak etme. Yarın okula geleceğim o zaman konuşuruz.

@arel_sönmez: Şükürler olsun ki iyisin tamam yarın konuşuruz. Görüşmek üzere...

@ebedibirdeniz: Görüşürüz...

----------------------------------------

Beni  merak etmesi gerçekten hoştu. Bakalım yarın başıma neler gelecekti.


******************************
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik. Beğenip yorum yapmayı unutmayın. Son sözümle kapanışı yapayım artık; Sürç-i lisan eylediysem affola. <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİTMEYEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin