Astral seyahatte yapabileceğimiz şeyler

6.2K 102 31
                                    

İnsan vücudu, birden fazla beden kılıfının bir araya gelmesiyle oluşmuştur. Bedelerimizden ilki gözle görünen, et ve kemikten mevcut olan, fizik dünyada kullandığımız bedenimizdir(Fiziki Beden), Astral ayrılmayı yaptıktan sonra kullandığımız bedenimiz ise SIR BEDEN (Astral Beden)'imizdir.

Astral seyahat, sır bedenimiz ya da bilincimizin bir noktaya projekte edilmesiyle bedenimizi belli süreler ile terk etmektir. Bu süreç içerisinde zaman, mekan ve fiziksel bedenin sınırlamalarından bağımsız olarak hareket edilir. 

Astral seyahat sırasında, sır bedenimizle ayrılmayı yaşadıktan sonra duyu organlarımız fiziki bedenimizdekiler değil astral bedenimzide var olanlardır. Yani fizik bedende olduğu gibi Astral bedende de kendine has duyu organları mevcuttur. Bu yüzden görme, işitme ve duyma yetilerimiz eskisi gibi, hatta çok daha iyi olarak çalışacaktır. Bunun nedeni fiziki bedendeki aksaklıkların Astral bedene taşınmaması ve astral boyutta cisimlerin değil frekans ve hislerin gözle görülebilir olmasıdır.

Kısaca Astral seyahat, fizik bedenimizden sır bedenimizin bilinçli olarak ayrılması, cisimlerden uzakta ve düşünce gücünün ve hızının hakim olduğu bir boyuta geçiş yapmaktır.

DÜŞÜNCELER

Kimilerine göre astral seyahati istekli olarak yapmak doğa kanunlarına aykırı, bazılarına göre bir ilim, bazılarına göre ise insan beyninin oynadığı küçük oyunlardan biridir. Tibet rahipleri ise bunu kendilerine verilmiş çok büyük bir nimet olarak nitelendirirler. Her din ve coğrafyada, isimleri farklı olsa da astral seyahat ve benzeri durumların anlatıldığı bir gerçektir.

ASTRAL BEDEN YAPISI

Astral beden (Sır bedeni) vücudumuzla aynı ölçülerde, fakat fizik bedenimizden ayrıldığında çıplak gözle görülmeyen ikinci bedenimiz.. Hislerimizi, korkularımızı, sevinç ve üzüntü gibi olağan düşüncelerimizi oluşturduğumuz kısmımızdır. Düşünce hızıyla hareket eder, fizik bedenimizin tersine besin, hava yada suya ihtiyaç duymaz ve bu yüzden çok daha hızlı ve serbest hareket edebilir. fizik vücudumuza bir kordon ile bağlı olduğu idda edilse bile kordonun varlığı iddiadan öteye geçememiştir. Fizik bedenimizi rahatlatmak ve yorgunluğunu kaybetmek için her uykuya daldığımızda otomatik olarak bedenimizden ayrılır fakat uyku sırasında insan bilincini kaybettiği için bunu algılayamaz ama bu ayrılmanın eseri olarak rüya görür. Enerji beden gözle görülmez fakat bazı deneylerle varlığını anlayabiliriz.

Loş bir ortamda, elinizi diğer elinizin üzerine avuç içlerini birbirine bakacak ve değmeyecek şekilde getirin ve yoğunlaşın, çok kısa süre içerisinde iki elinizin arasında bir ısı (sıcak yada soğuk) hissedeceksiniz, bazen bu ısı hareket eder, elinizin değişik bölgelerinde gezer. Eğer bunu deneyi başka bir şahısla yaparsanız sonuçlar daha tatminkar olur, hatta eğer psişik özellikleriniz varsa aradaki ışığı görebilirsiniz. Yoğunlğu tam olarak yakalayabilen şahıslar birbirlerine dokunmadan bu sayede birbirlerinin ellerine baskı yapabilirler.

ASTRAL SEYAHATLE YAPABİLECEKLERİMİZ

Astral seyahat sırasında ayrılmanın derecesine göre yapabileceklerimiz astral dünya kademeleri kısmında tam olarak anlatılmıştır. Astrals eyahatte ayrılmanın niteliğine göre gidilecek yerler farklıdır. Otomaitk ve doğal yetenek oalrak astrale çıkanlar harcinde bir çok kişi düşler Dünyası kısmında bulunan yerlere daha rahat gidebilir. Burası rüya gördüğümüz kısımdır ve astral ayrılmayla birlikte o bölge bilinçli gezile riçin kullanılaiblir. Çok deneyiminiz varsa gezegenler arası yolculuk yapabilir, yada sevdiğiniz insanların yanlarına gidebilirsiniz. Çok eskiden okuduğum bir kitapta ileri zamanlarda teknikleriniz ve deneyimleriniz geliştikçe dünyaya ait nesneleri yanınızda taşıyabileceğinizi idda ediyordu. Fakat bunun ispatı asla yapılamadı.

Eğer gördüklerimizi bir hayal ürünü olarak düşünsek bile, hayaller insanı rahatlatan olgulardır, ve hiç hayal görmemekten daha iyidir...

ASTRAL SEYAHATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin