Karin ile olan küçük çaplı tartışma bittikten sonra hoca içeriye girmiş ve ikiside susmak zorunda kalmıştı. Ders boyunca ne Naruto ne de ben konuşmuştuk.Zil çaldıktan sonra herkes dağılmaya başladı fakat Karin nedensizce bana bakıyordu. "Naruto bir şeyler atıştırmak istermisin?"
Naruto tebessüm ederek onayladı. Sınıftan çıkabilmem için iyi bir bahane oldu. Sınıftan çıktığımızda bu sefer de yanımıza bitti."Naruto!"
Naruto, yüz ifadesini ciddileştirerek ona döndü."Ne..?" Karin sırıtarak bir bana bir de Naruto'ya bakıyordu.Ellerimi cebime sokarak konuşmayı dinlemeye başladım. Elimde olsa buradan ayrılırdım fakat bu kızı gözüm tutmadı?
"Yeniden başlayabiliriz ne dersin..?" Buna döneklik denir.. Neden karşımdaki bir kız olmak zorundaydı ki? "Hiç sanmıyorum Karin..hem sen demiştin değil mi ailenin yüz karasıyım.."
Karin gözlerini büyükterek kafasını salladı."Onu ani gelen bir sinir ile söyledim Naruto.."
Naruto göz devirerek kafasını salladı."Hedefim Sasuke demiyorsunda.." Karin bir an duraksasa bile sonradan bozuntuya vermedi."Hayır?!"
Tamam daha fazla dayanamıyacağım sanırım.."Naruto,Sakura bizi bekliyor...gidelim."
Naruto'nun kolundan tutarak kantine ilerlemeye başladım."Tanrım..Sakura ile tartışmayı tercih ederim."
Naruto kıkırdamaya başladı."O kadar mı bunaldın?" Bakışlarımı ona çevirdim."Sende yanımdaydın? Bakışlarını görmedin mi?"
Kafasını hafifçe salladı."Tamam,tamam dalga geçiyordum.." Kıkırdamaya devam ediyordu."Oi...komik değil-"
Kollarını koluma sardı tebessüm ederek."Özür dilerim ama...ondan hemen bu kadar sıkılman beklenmedik." Ne? Ben mi..? Kiminle samimi olduğumu gördün Naruto..?
"Ben sadece sana samimiyim.Önüme gelene sırıtmıyorum." Bir kaç dakika boş boş baktı."Nasıl ya..?"
Bu sefer kıkırdayan ben olmuştum."Beni yılışık birisi olarak mı gördün yani?"
Kafasını salladı."Hayır,yani belki..?" Çok ayıp..ben kim yılışıklık.
Naruto daha fazla kıkırdamaya başladı."Aptallık etmişim..Tanrım." Kendisini bana yasladığından dengemi kaybediyordum."Yavaş aa-"
..
Sonradan merdivenlerden düşmeden kantine ilerleyebilmiştik. Sakura bizi geçen günki kız ile bekliyordu."Naruto! Sasuke! Buraya.."
Naruto tebessüm ederek oraya ilerledi.Ben de tam arkasındaydım."Sonunda gelebildiniz Sasuke.."
Omuz silkerek masaya oturdum."Yolda kızın biri bizim yakamızı bırakmadı..kusura bakmayın."
Sakura tek kaşını kaldırarak bize baktı."Normal,Sasuke'nin peşinde olan kızlar değil mi-?"
Naruto,kafasını olumsuz bir şekilde salladı."Bu sefer öyle değil ama ona benzer.." Sakura ve yanındaki kız- ben bunun adını niye hatırlamıyorum lan..?
Her neyse bizi dinlemeye başladı."Adı Karin,bizim aileden ama bana diğerleri gibi büyük bir nefret saklıyor..az önce yine bizimle uğraştı.."
Sakura,göz devirdi."Ve Sasuke'ye yavşadı hm?" İkimizde kafamız ile onayladık."Malesef.."
"O kızı geçen gün görmüştüm...Neji,abimin yanındaydı." Naruto,gözlerini büyülttü."Onu abinden uzak tut.."
Sakura anlamayan gözler ile bakmaya devam etti."Neden Hinata'nın abisinden uzak durması gerekiyor?"
İsmi Hinata'ymış..Naruto söze devam etti."O kız önüne gelen erkek ile yatıyor.." İkisininde ağızları açık kaldı.."Ne?!"
Sakura'nın bağırışı ile tüm kantin bize bakıyordu..Harika.Sakura onlardan özür dileyerek devam etti."Bu da ne demek şimdi..?"
Naruto elini başına koydu."Neji'yi ondan uzak tutun yoksa sonumuz iyi değil.."
Hinata birden ayaklandı."Buna izin veremem.." Hinata,ayağa kalkınca Sakura'da ayaklandı."Hinata haklı.Ona dersini vermemiz lazım."
Bunlar yüzünden Naruto'da gaza gelip ayağa kalktı."O zaman neyi bekliyoruz?" Yaktın beni Naruto.. ben neden gidiyorum?
"Naruto..biz neden gidiyoruz?" Naruto bana döndü ve kolumdan çekiştirmeye başladı."Lütfen..yardım etmen lazım.." Derin nefes vererek ayağa kalktım."İyi.."
Hinata ve Sakura bize tebessüm ederek bakmaya başladı."O zaman başlayalım..o cadıya gününü gösterelim?"
Naruto,Sakura'nın sözlerine heyecan ile kafasını salladı.Bu haline sırıtmak ile yetindim."Ne yapacağız?" Sorum ile gözler bana dikildi."Güzel soru,şimdilik Neji'yi bulmaya başlamak ile yetinelim?"
Sakura ve Hinata Naruto'yu onayladı."Haklısın Naruto,zil çalmadan başlayalım."
...
Neden bu kadar zahmetli bir işe girdim ki? Kantinden çıkıp okulu aramaya başladık."Hangi deliğe girdi bu?!"
Yürümekten ayaklarıma kara sular inmişti resmen!? Sakura ve Naruto kıkırdamaya başladı."Hemen yoruldun sen?"
Bir sinirle Sakura'ya döndüm."Ne dediğinin farkında mısın!? Birazdan zil çalacak ama biz hala bu herifi bulamadık!?"
Naruto, omzumu patpatladı."Sakin ol, fazla abrtıyorsun? Her neyse neden sınıflara gitmiyoruz ki? Şimdilik yeterli.."
Sonunda!? Sakura ve Hinata'nın onaylamasını bekledim.İkisi onayladıktan sonra sınıfa doğru ilerlemeye başladım."Benden bu kadar.."
Naruto'da beni takip etmeye başladı."Oi! Beklesene!?" Olduğum yerde durdum ve sarışını bekledim. "Çabuk ol Naruto..geç kalmak istemezsin?" Naruto sonunda yanıma varıp sırtıma yapıştırdı."Beklene!? Of..yoruldum."
Sırıtarak ona baktım."Hemen yoruldun sen?" Naruto bana onaylamayan bir bakış attı."Çok kötüsün Sasuke.."
Derin nefes verdim."Biraz dinlen o zaman..." Olduğu yerde yere oturdu."Gitmek istemiyorum.."
"Yapabileceğim bir şey yok.." Ne yapabilirdim ki?
Naruto mızmızlanmaya devam etti."Yapma Sasuke..bir derslik ne olacak?" Derin nefes verdim ve kolundan tutarak onu yerden kaldırdım."Dersler önemli Naruto.."
"Ama yoruldum..gidecek halim kalmadı.."
Derin nefes verdim ve onu kucağıma aldım."Lan!?" Yürümeye başladım."Sus Naruto.." Naruto,yüzü kızarmış bir şekilde kollarını boynuma sardı."Şikayet etmedin?" Sırıtarak ona baktım.
"Yorgunum dedim..yürümek istemiyorum." Kızarık suratı komik ve bir o kadar da tatlıydı, merdivenleri çıkmaya devam ederken Naruto bana döndü."Yorulmuyorsun..değil mi?.."
Kafamı salladım."Hayır o kadar ağır değilsin." Sonunda sınıfın önüne geldiğimde onu kapının önüne bıraktım."Birisi görmedi değil mi Sasuke..?"
Birisinin görmesi neden bu kadar umurunda ki? Kafamı iki yana salladım."Kimse yoktu fakat.."
Tek kaşını kaldırdı."Fakat..?" Kıkırdamaya başladım."Kameralar vardı." Hayatına sövermişcesine bana bakıp kapıyı tıklattı.İçeriden bir ses gelmeyince Hocanın daha gelmediğini anlayarak içeriye girdik.Karin sınıfta değildi..?
Yerimize oturduktan sonra Naruto beni dürttü."Karin yok.." kafam ile onayladım."Fark ettim." Kaşlarımı hafif çatarak sınıfa iyice baktım fakat gerçekten yoktu..
"Nerede..?" Aklıma gelen kötü düşünceler yüzüme de yansıyordu."Ya..Neji ile beraberse..?" Naruto'nun gözleri büyüdü."Yo..."
-------------- Bölüm sonu..
Neji elden gidiyor...
Umarım beğenmişsinizdir diycem fakat hiç sanmıyorum xğownwgsf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༄𝙳𝚎𝚗𝚎𝚔༄
General FictionNaruto,içinde bir yaratık ile doğar.Babası onu istemediği için 40.000 dolar karşılığında bir hastaneye satar.