Geç olmaya başladığı için Sakura ve Hinata erkenden arkadaşlarına veda etmek zorunda kaldılar. Sasuke ve Naruto arkadaşlarını kapıya kadar geçirdikten sonra koltuğa oturdular. Sasuke sarışının sırtını gövdesine dayamasını sağladıktan sonra kollarını beline dolayarak başını boyun boşluğuna gömdü.
"Kokunu özledim Naruto.. "Sarışın omuzundan düşen saç tellerini okşamaya başladı.
"Buna değdi ama.. Değil mi? "
"Sanırım... Hey, Naruto. "
Naruto başını arkaya yasladı.
"Efendim."
"Bugün burada kalabilir miyim? "
Naruto kıkırdamaya başladı. Onun böyle bir soru sorması çok tuhafına gitmişti."Tabi, büyük ihtimalle Tsunade bugün gelmez. "
Sasuke başını kaldırdı.
"Neden..? "
"Nasıl desem ki şimdi?"
Sonradan anlayan Sasuke daha fazla konuşmasını istemedi. Onunla saatlerce böyle kalabilirdi.
Fakat öyle olmadı, Naruto yerinden kalktı.
"Aç mısın? "
Sasuke suratını asarak kafasını salladı."Neden kalktın ki şimdi-"
Naruto kıkırdayarak yeniden Sasuke'nin kucağına yerleşti. Kollarını Sasuke'nin boynuna doladı. Sasuke hâlinden memnun bir şekilde sarışını dudağından öptü.
"Başından beri amacın buydu değil mi? "
"Tabi ki aylardır bu anı bekliyorum ben. "
"H-hangi ânı..? "Derken Sasuke, Naruto'yu koltuğa yatırarak sırıttı. Naruto kapana sıkılmış gibi hissettiğinden dolayı karşı çıkmadı.
Naruto'nun dudağına bir öpücük kondurduktan sonra boynuna geçecekti ki.. Kapı çaldı. Sasuke şansına lanetler okurmuş gibi Naruto'ya bakıyordu.
"Kapı çalıyor. "
Sasuke omuz silkerek Naruto'nun boynuna sokuldu. Devam etmek istiyordu.
"Banane.""Sasuke kalk, kim olduğuna bakalım. "
Sasuke homurdanarak kalktı ve kapıya yöneldi. Sarışın da ardından gitti.Gelen Tsunade ve Jiraiya'ydı. İkili Sasuke'yi görünce şaşırdılar fakat ikisi de fazla sarhoştu. Naruto Tsunade'nin, Sasuke ise Jiraiya'nın koluna girerek içeriye aldılar.
"Vayy! Sasuke gelmiş-"Tsunade sarhoşluğun etkisi ile gözlerini açamıyor konuşmakta zorluk çekiyordu. Jiraiya ise çoktan uyuklamaya başlamıştı. Sasuke ve Naruto ikisini de odalarına götürerek salona geri döndüler.
"Biz de yatalım artık. "
Sasuke kendini koltuğa attı.
"Ben ne bahtsız insanım ya.. "
Naruto kıkırdayarak Sasuke'yi çekiştirmeye başladı.
"Nerede yatıcam ben? "
Dedi koltuktan kalkarak.
Naruto biraz düşündükten sonra koltuğu gösterdi."Seçim senin ya koltukta yatarsın, rahatsız olurum diyorsan ben koltukta yatarım. "
Sasuke derin bir nefes verdi. İki seçenek de ona uymuş gibi durmuyordu.
"Bence.. İkimizde koltukta yatalım. Ya da ikimiz de yatakta yatalım. Daha mantıklı bence. "Naruto onayladı. Odaya geçerek Sasuke'ye olabilecek bir kıyafet seçti ve ona uzattı.
"Bunlar ile yetinebilir misin? "
Sasuke kafasını sallayarak üzerindeki kazağı çıkarttı. Onun bu hareketi sarışının yüzünün kızarmasına sebep olmuştu.
" Utanırmış.. "
Naruto kaşlarını çatarak yanındaki yastığı ona fırlattı.
" Birileri koltukta yatmak istiyor sanırım? "Sasuke'nin nefesi kesildi.
"Koltuk falan istemiyor. Seni istiyor o. "
Sarışın gözlerini devirerek yatağa uzandı. Üstünü giyinen Sasuke ise odanın kapısını kapatarak yatağa ilerledi.
"Neden kapattın ki? "
"Alışkanlık-"(Y/n: Bu alışkanlık bende de var. Kapım açıkken uyuyamıyorum :'D)
Sasuke kollarını sarışının beline dolayarak gözlerini kapattı.
"İyi geceler prenses."
"İyi geceler. ""SEN KİMSİN LAN?! "
Sasuke arkasından gelen adamdan kaçmaya başladı.
"YOK ARTIK BENİ NASIL TANIMAZSINIZ?! "
Tsunade kocasını sakinleştirmeye çalışırken sarışının eli-ayağına dolaşarak ne yapacağını şaşırmıştı.
"Jiraiya-san! Sasuke o, lütfen yapmayın. "
Sasuke, sarışının ardına saklanarak kendini korumaya çalıştı.
"Beni nasıl tanımazsınız Jiraiya-san!? "
Sınırlı adam sonradan karşısındaki çocuğu hatırlasa bile bozuntuya vermedi."BAĞIRMA LAN MİLLETİN İÇİNDE! NARUTO'NUN YANINDA NE YAPIYORDUN?! "
Sasuke sarışının ardından çıkarak omuz silkti.
"Yemin ederim bir şey yapmadım ben?! "
Tsunade, kocasını kolundan çekiştirerek Sasuke'ye döndü.
"Onun kusuruna bakma Sasuke, dün alkolü biraz fazla kaçırdı sanırım. "
Naruto kaşlarını çatarak kollarını birbirine doladı.
"Belliydi. İkinizin de duşa girmesi lazım. Biz Sasuke ile evde olmayacağız. "Jiraiya daha fazla sinirlendi.
"Ne demek evde olmayacaksınız?! Kahvaltı bile yapmadınız. "
Sasuke tek kaşını kaldırarak sarışına bakmaya başladı nereye gideceklerdi?
"Kahvaltıyı Sakura ile beraber yapıcaz. "
Tsunade başı ile onayladı.
"Tabi tatlım siz eğlencenize bakın. Değil mi Jiraiya? "
Kocasına sert bir bakış atmaya başladı. Saatin erken saatlerinde büyük bir kaos yaratan aile komşuların evin önüne dayanmadıkları için şanslı olmalılardı.Sasuke ve Naruto hazırlanarak evden ayrıldılar. Kar yağıyordu.
"Dün yağmaya başlamıştı tutmuş.."
Sasuke kendi kendine konuşurken arkasından başına kar topu yemesi ile sarsıldı.
"Ne oluyo- Naruto! "
Sarışın Sasuke'nin bu haline kıkırdayarak koşmaya başladı.
"Gel buraya! "
"Yoo."
Sasuke'de sarışınının ardından koşmaya başladı. Sabahın erken saatleri olduğundan dolayı kar dolu sokaklarda sadece ikisi vardı.
Sasuke Naruto'nun ceketinin kolundan tutarak kendine çekti.
"Sana durmanı söylemiştim değil mi? "Naruto kollarını Sasuke'nin gövdesine doladı.
"Yemin ederim bir şey yapmadım ben. "
Sasuke kendisi ile dalga geçtiğini anlayarak onu karların üzerine itti.
"Dalga geçmek ha? "
Naruto gülmeye devam etti.
"Çok komikti ama.. "
Sasuke tek kaşını kaldırarak kendi bedenini de sarışının üzerine bıraktı.
"Yuh kalk üstümden. "
"Hayır? "
"Sasuke sokaktayız farkındasın değil mi? "
"Bunu bu sokakta beni öpen birisi mı diyor ? "
Naruto gözlerini devirdi.
"Sasuke cidden kalk yanlış anlıyacaklar. "
"Anlasınlar şuan bağırarak seni sevdiğimi söyleyebilirim. ""H-ha.. Saçmalam-"
Sarışının sözü Sasuke'nin dudakları ile kesildi.
"Ne diyordun? "
"Sakura'nın yanına gidelim artık. "
"Bâzen çok odun olduğunu düşünüyorum Naruto. "
"Odun? Kalk lan üstümden. "
Sasuke gülmeye başladı. Sarışın onu üstünden kalkması için ittirdi ve altından kalktı.
"Ben gidiyorum sen ne yaparsan yap. "
Sasuke sırıtarak Naruto'nun arkasından ilerlemeye başladı.
"Trip de atarmış. "
"Sus."Naruto yürümeyi keserek arkasına döndü.
"Bu arada.. Sana yavşayan olmadı değil mi? "
Sasuke omuz silkti.
"Bilmem. Olmuş mudur?"
"Sasuke."
Sasuke sırıtarak Naruto'yu kendine çekti.
"Sen varken ben kime bakabilirim ki? "(Y/n: Noluyor lan bana-)
"Pisliksin, ama seviyorum seni.. "
Sasuke tek kaşını kaldırdı.
"Bu bir iltifat mıydı? "
"Sanırım öyleydi. "
İkili daha fazla üşümemek adına Sakura'nın evine ilerlemeye devam etti...Bölüm sonu-
Kitabı nasıl bitirsem diye düşünüyorum :')
Yazım hatalarım varsa affedin lütfen :'3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༄𝙳𝚎𝚗𝚎𝚔༄
General FictionNaruto,içinde bir yaratık ile doğar.Babası onu istemediği için 40.000 dolar karşılığında bir hastaneye satar.