_____𝐘𝐚𝐳𝐚𝐫 𝐚𝐠̆𝐳𝛊𝐧'𝐝𝐚𝐧_____
Sasuke,eve saat 3 gibi gelmişti.
Geldiğinde herkes uyuyordu,gerçi uyumalarını doğal buluyordu ama...Kapıyı ses çıkartmadan örttü ve yukarı çıktı,tam odasına gidecekken vazgeçti ve Naruto'nun odasına yöneldi.Kulağını kapıya dayadı, işini sağlama alması gerekiyordu sonuçta.
İçeriden ses gelmeyince kapıyı aynı şekilde açtı.İçeri girdiğinde üstünü açmış bir sarışın yatıyordu.Sasuke bu haline az da olsa sırıttı komik ve aynı zamanda tatlı duruyordu.Üstünü geri örttükten sonra Naruto'nun yüz hatlarını incelemeye başladı.Naruto bir erkek olmasına rağmen bir kız'dan daha tatlı durabiliyordu.
Elini Naruto'nun yanağına hizâlayıp okşamaya başladı.Bunlar onu bir sapık gibi göstersede umurunda değildi...Naruto'yu istiyordu ve elde etmek için herşeyi yapardı...
Sasuke,bu sefer saçları'nda bir gezintiye çıktı.Saçları oldukça yumuşaktı..
"Seni ne olursa olsun benim yapacağım Naruto..."
Sasuke hafif kıkırdıyordu...
"Sadece biraz zaman ver sevgilim...sadece zaman..."
Sasuke,eğilip Naruto'nun dudağına bir öpücük kondurdu ve oda'dan çıktı.Kendi odasına gitti,kıyafetlerini çıkartıp yeni kıyafetler giydi ve yattı.
᪥ Sabah ᪥
Naruto,yatağında oturur pozisyona geldi.Biraz kendisine gelmesi lazımdı.Biraz oturduktan sonra kapısı çalındı.
"Gir."
Gelen Sasukeydi.Kendisine tebessüm ile bakıyordu.Naruto Sasuke'nin tek tebessüm ettiği kişiydi,ama bizimki bunu anlamıyordu.
"Günaydın prenses."
"Ne prensesi ya?"
" Sen bir prensessin."
Naruto,bunu demelerine gıcık oluyordu,Sasuke'de zaten bunu bildiği için böyle söylüyordu.
"Hadi prenses kalk kahvaltı yapacağız."
"İyi be,bi uyutmadınız."
Sasuke,Naruto'nun kolundan tutarak kaldırmıştı.Zaten hafif birşeydi Naruto....
"Hadi ya ne yavaşsın! Mamoru ve ailesi bekliyor bizi!"
"Banane onların ailesinden ya!"
"Çok konuşma sarışın haydi."
Naruto,Sasuke'nin zoruyla hazırlandı.
"Ne olurdu biraz daha uyusaydım.."
"Hadi prenses zorlama."
"Bana öyle seslenmeyi kesecekmisin?"
"Hmm,sanmıyorum..."
Sasuke,kafasını Naruto'nun kafasına yaklaştırdı.Naruto Sasuke'ye sinirli bir bakış attı.
"Tamam,tamam kızma."
İkili aşağıya indi.
"Günaydın."
"Günaydın sakura."
Naruto,sofraya oturdu yorgun gibiydi...
"İyimisin Naruto."
Sakura meraklı gözlerle sordu...
"İyiyim..."
Kahvaltılarını yapıp hazırlandılar.
Sasuke önden hazırlanmış diğerlerini bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༄𝙳𝚎𝚗𝚎𝚔༄
Fiksi UmumNaruto,içinde bir yaratık ile doğar.Babası onu istemediği için 40.000 dolar karşılığında bir hastaneye satar.