Zuwena most egy kávézót látott maga előtt.
Világos falak, fa pult, asztalok és székek, néhol fotelek meg egy kanapé. A vízszintes felületeket kitöltötték a változatos cserepes növények, a sütemények és a csészék, a plafonról pedig fekete csillár lógott, borostyán futott körbe rajta, meg az egész mennyezeten. Sok ember volt benn, az általános zsivaj magába szippantotta a csöndes beszélgetéseket, a fel-fel hangzó nevetést és a teraszon függő szélcsengő dallamát.
Tömény kávéillat ült a levegőben.
Zuwena majd' meghalt a cappuccinójáért. Kifejezetten ki volt borulva, ilyenkor a szervezete isteníti a koffeint.
Aznap már ivott egy bögrével, nem akarta túlzásba vinni. De a vészhelyzet az vészhelyzet, ezt nem lehet figyelmen kívül hagyni.
Főképp, ha már a Bosszúállókat is megkereste miatta.
Ebben a pillanatban érkezett meg a pincér a rendelésekkel.
Zuwena diszkréten kiköpte a rágóját egy zsebkendőbe. Kellemetlenül érezte magát. Felpillantott az előtte ülő Hangyára, aki azonnal elkezdte magába tömni a tortáját, de úgy, hogy még az orra is habos volt. Erről a lánynak Chaka jutott eszébe, szóval egy picit megnyugodott.
- Bruce hogy-hogy nincs itt? - kérdezte végül, miután beleivott a kávéba.
Most, pont most, mikor magától kereste fel, mert szüksége volt rá, természetes, hogy Banner eltűnik, és itt hagyja a tök idegen haverjait. Így bízzon az ember lánya egy szuperhősben meg a "nem vagy egyedül"-dumában.
- Honnan tudjam? - kérdezett vissza homlokráncolva Rhodey. - Nem vagyok az anyja. Biztos elkapta egy fotocellás ajtó.
- Bruce nem szokott késni. Sitty-sutty itt lesz. - Scott elnyomott egy büszke mosolyt, amiért ő ilyen bensőséges kapcsolatot ápol egy ünnepelt szuperhőssel, legyintett, hogy áhh, ez nem is olyan nagy dolog, kihúzta magát, aztán tovább zabálta a sütijét.
Zuwenának hirtelen eszébe jutott, hogy ez a férfi olyan, mint egy kiskutya.
- De a doki azt mondta, beszélhetek vele. Úgy igazán nehéz, hogy nincs itt - a lány hangjában volt némi kétségbeesés. Lassan igazán felbukkanhatna Banner.
- Nincs rá szükség - szólalt meg Rhodey, és felkönyökölt az asztalra, összekulcsolva az ujjait. - Láttam már ezt az arcot elégszer. Megvolt az első halottad.
Csönd.
- Mi? Megölt valakit? - kérdezte Scott teli szájjal, döbbenten, de nem kapott választ.
Zuwena előhúzott egy szalvétát, és elkezdte apró darabokra tépni.
Legördült egy könnycsepp az arcán. Nem törölte le, de minden erejével azon volt, hogy rendezze a légzését.
YOU ARE READING
Alak a tükörben // marvel ff
FanfictionZuwena Wavert egy nap az utcán találják egy elhagyatott húszemeletes lábánál, törött végtagokkal, a halál szélén. Mikor felébred, már egy kórteremben hever az ágyon egyedül, minden jel szerint hetek óta kómában volt, és igyekszik feldolgozni az emlé...