Ayrılık vakti

20 0 0
                                    

"İtalyaya göç etmiyorum arkadaşlar bunun farkındayız değil mi?
"Ya sus be hem bizi bırakıp gidiyorsun hem de bizim ağlamamıza laf ediyorsun. Ağlayacağız tabi Ece.
"Ya kızım salak mısın 3 ay sonra geleceğim.
"Ama ondan sonra 6 ay gelmeyeceksin. Biz ne yapacağız sensiz?

Sıla'nın sesi eylülün sesini bastıracak bir şekilde;

"Eylül döveceğim artık seni bak! Şurada son gecemizi yaşıyoruz sen ağlamaktan sümüklü böceğe döndün.
"Aman iyi be ağlamıyorum.
"Sonunda be Eylül!

Diyince Sıla, nesli de bu boşluğu fırsat bilerek:

"Aman be sulu gözler kaldırın kadehlerinizi.

Herkes bi anda burnunu çekip kadehlerini kaldırdı.

"Beeeen kadehimi Ece'nin mükemmel bir mimar olması yolundaki ilk adımı atması şerefine kaldırıyorum.
Dedi Şebo.
"Ben de bana açacağı restoranın hayallerini kurarak kaldırıyorum kadehimi. İnşallah bir gün bu kadehlerimizi Ece'yle benim restoranımızda da kaldırırız.
Dedi Nesli.
"Bennnnn de bana İtalya ya gidince İtalyan sevgili bulması isteğiyle kadehimi kaldırıyorum.
Dedi Eylül.
Ve herkes aynı anda kahkaha attı. Ardından Merve ekledi:
"Bu zamana kadar çalıştığın ve sonunda emeklerinin karşılığını aldığın için kaldırıyorum kadehimi.
"Ben deeee onu diyecektim Merve ya! Olsun ben de diyeyim. Emeklerinin karşılığını almanın şerefine be Ecem.
Dedi Melike.
"Ben de bizimle arkadaş olduğun için kaldırıyorum kadehimi. Hep birlikte mükemmel bi lise hayatı yaşadığımız için, birlikte ağlayıp birlikte güldüğümüz için, ben arkadaşım olduğunuz için değil, hepiniz benim kardeşim olduğunuz için kaldırıyorum bu kadehi. Kızların dediği gibi emeklerinin sonucunu aldığın için, Atom Karıncam için kaldırıyorum bu kadehi!
Dedi Sıla.

Sıla bunları dedikten sonra herkesin gözünden bi damla düştü. Allahım ne kadar şanslıyım böyle kardeşlerim olduğu için. Ne yaptım da böyle mükemmel insanlarla tanıştım diye düşündüm bi an.

"Ben de sizin için kaldırıyorum kadehimi. Her zaman her yerde her durumda yanımda olduğunuz için. Her mutlu anımda yanımda olduğunuz için. Yanımda olduğunuz her anıyı güzelleştirdiğiniz için. Her şeyim, kardeşim olduğunuz için kaldırıyorum bu kadehi. Bu kadehi bize kaldırıyorum...

Bunu dedikten sonra herkes ayağa kalktı ve aynı anda;

"Bu kadehi bize kaldırıyorum"

Dedikten sonra gecenin sessizliğinde sadece 7 rakı bardağının tok sesi yankılandı.
Aynı anda herkes bardağında kalan rakısını kafasını diktikten sonra bana doğru geldi ve sarıldık. Birbirimize sarılırken ben aniden;

"Arkadaşlar sizde bi sıcaklık hissediyor musunuz?
"Evet
Dedi Sıla ve nesli aynı anda.

Bu sırada şebo ve Melike aynı anda bağırdı. Hem de Eylül diye. Eylül durumdan habersiz bir şekilde ne var anlamında elini iki yana açarak baktı. Ne var anlamında.
Eylülün sessizliğini bozan Merve'nin Mangal diye bağırmasıydı.
Salak Eylül sarılmaya gelirken mangala çarpmıştı ve devirmişti salak şey.
Herkes bi anda birbirinden ayrılıp masadaki sürahilere ve bardaklara koştu ve mangalın üstüne düştüğü ve alevlendirdiği hasırın üzerine su fırlatmaya başladı.
Eylül yine güne imzasını atmayı başarmıştı.
Hem de mükemmel bi imza yanıyorduk ;)

Hasırdaki alev söndükten sonra herkes rahat bi nefes aldı ve ardından Merve sanki benim aklımdan geçenleri okumuş gibi ekledi:

"Eylül yine geceye imzanı atmayı başardın.

Herkes Merve'nin söylediğine kahkaha atarken Eylül çatık kaşlarla bize bakarak;

"Aman be ne güzel işte ileride çocuklarımıza anlatacak anılar biriktiriyorsunuz ne güzel.
"Ay anlatacağım tabi Eylül teyzesinin yaptığı sakarlıkları çocuğuma.
Dedikten sonra kahkaha atmaya başladı Melike.
"Anlatır. Yakında olacak zaten çocuğun bu gidişle. Ha nerede enişte bu arada.
Dedi nesli kıkıkırdayarak.
"Aman be ne var düzenli giden bi ilişkim varsa?
"Bi şey demedim kız. Düğün ne zaman?
"3 sene sonra lan.
"Ciddi misin lan?
"Ciddiyim tabi aq. Yalan borcum mu var size?
Hay sikeyim çenemi.
"N'oluyo lan?!
Diye girdim araya
" Şimdi söylemeyecektim abi ya! Ece geldiğinde söyleyecektim size.

"Neyi
Diye bağırdık aynı anda.

Melike bizim sonuna kadar açılan gözlerimize bakarak ayağa kalktı. Ve çantasına uzandı.
Ben bunu görünce ayağa kalktım. Ve sılaya bakarak zıplamaya başladım Sıla da olayı anladı ve zıplayarak yerinden kalktı. Biz deli gibi zıplarken diğerleri bize bakıyordu. Ne yapıyor bu salaklar der gibi. Melike bizim anladığımızı anlayarak elini çantasına atarken bize bakıp gülümsedi. Ve ardından çantasından yüzüğünü çıkarıp sağ yüzük parmağına taktıktan sonra elini kızlara çevirerek:

"Eh artık bi hayırlı olsununuzu alırım bebişler.

Herkes aynı anda çığlık atarak ayağa kalktı ve zıplamaya başladı. Ve Melikeyi tebrik etti. Bu arada Eylül bi anda ortadan kayboldu. Ama benim dışımda hiç kimse bunu farketmedi mutluluktan. Ama ben Eylül'ün nereye gittiğini az çok tahmin ediyordum. 10-15 saniye sonunda tahminlerim boşa çıkmamıştı Eylül herkesin rakısını tazeleyip bize doğru getiriyordu.

"Hadi ticari bekleme yapma da al bardağını tepsiden.
Diye Şebo'ya çemkirmesiyle herkes eylüle döndü. Ve tepsiden rakısını alıp aynı anda:

"Emre ve Melike'ye
Diyerek rakı bardaklarını tokuşturdu.

///Gecenin ilerleyen saatlerinde kızlar arkadaşlarıyla son saatlerinin tadını çıkardı. Gidiyordu gerçekten. Grup ilk kez bu kadar uzun bi süre eksik kalacaktı. En kötü Ayda bi kez buluşurlardı. Şimdi 3 ay... kızlar yine buluşacaktı ama bi kişi eksik. Aslında o da olacaktı onların yanında. Bedenen olmasa da kalben hep onlarla beraber olacaktı. Tabi bide FaceTime sağ olsun hep arıyacaklardı onu. Hepsi tek tek arayacaklardı. Belki annesinden bile fazla. Ama olsun. Kız kardeş demek bu denekti.
Sofradan sadece kahkaha ve konuşma sesi gelirken bi anda kızlar homurdandı.

-ECE YİNE ELİNDE BİRASIYLA AĞACA DOĞRU KOŞUYORDU.-

{{{{{{ SELAM, UMARIM HİKAYEMİ BEĞENMİŞSİNİZDİR. HİKAYEYİ YAVAŞ YAVAŞ YAZACAĞIM HABERİNİZ OLSUN. DERSLERİMDEN DOLAYI SÜREKLİ BÖLÜM ATAMAYACAĞIM. AMA SİZİ DE BENSİZ BIRAKMAK İSTEMİYORUM. HİKAYEMLE İLGİLİ İYİ VEYA KÖTÜ HİÇ HARKETMEZ BÜTÜN DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. SÖZ VERİYORUM HEPSİNİ OKUYUP CEVA VERMEYE ÇALIŞACAĞIM. HİKAYEMİ BEĞENDİYSENİZ KÜTÜPANENİZE EKLERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM. HEPİNİZİ ÖPÜYORUM YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...}}}}}}

Mİ MANCHİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin