Az a fránya trikó

3 0 0
                                    

Kicsit késve, de végre odaért a helyszínre. Ahogy közeledett a bárhoz egy útszéli padon kiszúrta Robint. - Trikóban van? Ne! Légyszi ne! - gondolta magában. - Istenem az a kar! - végig mérte Robint. - Miért pont most kell trikóban lennie? 4 év alatt egyszer se lett volna abban.. - Linda valamiért szerette az emberek karját nézni, de sose értette miért. - Ne bámuld! Fejezd be! - próbálta levenni a szemét róla, de nem tudta.. a sportos, szálkás alkat valahogy nagyon vonzotta a tekintetét.
R: Szia! - Köszöntötte jó kedvűen.
L: Helló! - kicsit zavarban volt a tegnap este miatt és Robin "outfitje" se segített rajta... Még mindig alig tudta levenni a szemét a karjáról.. mintha elvarázsolta volna.
R: Mi az? Valami van a vállamon? - kérdezte kissé ijedten és végig nézett karján.
L: Öhm semmi csak.. öhm fura trikóban látni..
R: Az oké, mert a 4 év alatt egyszer se láttál abban, de mi van a kezemmel, ami miatt ennyire nézni kell? - kérdezte furcsálva és ismét végig nézett karján
L: Semmi. - felelte mosolyogva, majd eltekintett oldalra.
R: Hát ez nem volt valami - tartott egy kis szünetet, majd felkiáltott - Várj csak! Megvan! Azt hiszem.
L: Mi? - kérdezte furcsálva
R: Hát, hogy miért annyira "lényeges" a karom.
L: Tényleg? - kérdezte meglepetten
R: Azt hiszem igen. Ha jól emlékszem említetted, hogy valamiért szereted az emberek karját nézni.
L: Úristen!
R: Áh tehát jól emlékszem.
L: Akkor most, ezért vagy trikóban? - kérdezte.
R: Dehogy! Csak nagy a hőség és ebben nem sülök meg annyira mint a pólóban.
L: Ja vagy úgy! Én meg már azt hittem, hogy miattam. - mondta, majd kacagni kezdett
R: Nem, de figyelj csak!
L: Na? - Ránézett Robinra, aki hirtelen ráfeszített karjára. - Hagyjál már! Végre megszünt a varázs erre direkt szívózol. - mondta netve.
R: De annyira vicces látni, hogy kb harcban állsz sajátmagaddal!
L: De miért akarsz zaklatni?
R: Nem akarlak... Csak vicces téged, így látni.
L: Haha nagyon...
R: Na jól van vigaszképp kapsz egy ölelést. - felállt és széttárta kezeit, majd így folytatta. - De ne a karomat figyeld hanem a szememet!
L: Ezt nem hagyhattad ki igaz? - kérdezte mosolyogva
R: Nem. - felelte, majd átölelte.
L: Akármennyire is szeretném, de légyszíves engedj el! - elengedte és kérdőn tekintett rá. - Ilyen melegbe megölelsz és szétolvadunk. - felelte, majd elkezdett nevetni.
R: De az nem baj!
L: Neked nem, de nekem igen. - Robin elővette morcos gyerek karakterét és úgy nézett Lindára mintha haragudna rá. - Majd bent.. ott tuti jobb idő van.
R: Oké! - Elkezdett mosolyogni, majd megfogta a lány kezét. - Na mehetünk? - Linda visszanézett rá és mosolyogva bólintott egyet, majd elindultak befelê.

A tanárom egy komikus (Szerkesztês Alatt Áll)Where stories live. Discover now