Guys, He just really like her.

639 63 23
                                    


Jean: o yazar geçen yıl kalp krizinden vefat etmiş

Armin: cidden mi?! Çok üzüldüm..
(Görüldü: 17:24)

Eren: çocuklar buluşalım mı?
(Gönderildi: 17:28)

Jean: olabilir şimdi armin'i ve diğer çocukları arıyorum.

Eren: sadece biz üçümüz olalım ya

Jean: sen bizi mi istedin bakalım hadi izin verdim armini arıyorum sende hazırlan

Eren : tamamdır bebeğim <31

Jean: haha

•Eren çevrimdışı•
•Jean çevrimdışı•

  Eren'in kapısı çalmıştı. Eren zil sesini duyar duymaz salondan hızlıca giriş kapısına gitmiş idi.  Ailesine görüşürüz dedikten sonra kapıyı kapatmış ayakkabılarını giymiş, aşağı iniyordu.

   "Vaayy bizim Eren bey bizi en az 10 dakika bekletmez miydi?" Diyerek Jean durumla alay etti.
Gençler bir yandan durağa yürürken aralarda espiriler yapıp gülüşüyordu.

  Durağa vardıklarında otobüs beklerken Eren etrafı incelerken Mikasa'yı görünce hafif doğruldu ve selam vermek için seslenecek iken yanında bir kişinin daha olduğunu fark etti.

İlk başlarda senin olduğunu sanmıştı ama yanıldığını fark edip umutsuzca önüne döndü ve sohbete kaldığı yerden devam ediyordu.

   Toplu taşımaya bindiklerinde boş koltuk aranıyorlardı. 3 genç yerlerine yerleştiklerinde Eren etrafa ufak göz gezdiriyordu. Gözü bir koltukta oturan kıza takılı kaldı. Kız sana çok benziyordu?

  Eren yanında oturan Armin'i dürttü ve fısıldayarak "Sence de karşımızda sağ tarafta oturan kız benimkine benzemiyor mu?" Diye sordu.
Armin göz ucu ile kızı inceledi ve Eren'e onaylar biçimde kafa salladı.

  Eren kulaklıklarını kulağına yerleştirdi ve sevdiği müziklerden birini açtı. Cam tarafına doğru kafasını hafifçe yasladı ve dışarıyı izlemeye başladı. Bu zamanlar kafası fazla mı dalgındı? Yoksa Video oyunlarını biraz fazla mı kaçırıyordu?

Dışarıda bir sürü insanın nasıl bir hayat yaşadığını tahmin etmeye çalışıyordu. Bu kendi içindeki ufak tartışmalar içinde aslında herkesin bir şeye köle olduğunu fark ettiğini kafasına yerleştirirken otobüs durakta durdu ve içeri yeni kişiler ekleniyordu. Eren onlar ile fazla ilgilenmek yerine dışarıyı seyretmeyi tercih etti.

Esnerken Karşıdan karşıya geçen kişiler arasında sana aşırı derecede benzeyen birini gördü. Hemen Armin'i dürttü ve heyecan ile "Bak, Y/N!- hm tamam değilmiş."  Armin Eren'in bu tavrına kıkırdadı ve "Herkesi Y/N sanman pek normal değil."

Eren'in herkeste seni araması normal miydi?

"Biliyorum, Armin." Dedi Eren sıkılmış ifade ile Eren'in bu yüzünü gören Jean gülümseyerek ekledi;

"Çocuklar, O sadece ondan gerçekten hoşlanıyor."

Stay with me |Eren Yeager| Modern AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin