Can i continue kissing u?

445 33 11
                                    

Eren dediğin şeyi duyunca hemen ayağa fırladı.
İfadeni izledii ve
"Sen ciddisin!!!" Diye haykırdı, Onu onaylayarak başını salladın. Eren küçük çocuk gibi etrafta koşuşturuyordu. " Beni bu kadar çok mu seviyordun?" Diye mırıldandın. Yanına geldi ve sana sarıldı anlını anlına yasladı ve

"Seni her zaman seveceğim."

Güldün. "Aptal."

Eren senin ellerini ellerine aldı ve yavaş yavaş sallanmaya daha doğrusu dans etmeye başlamıştınız. Denizin, kafe de çalan şarkı ve sokaktaki arabaların sesi eşliğinde dans ediyordunuz. Ve o fısıldayarak bir sohbet başlatmıştı..

"Bugün çok güzel gözüktüğünü söylemiş miydim? Sevgilim?"

"Gözlerin söylemişti." Diyerek cevaplamıştın.

Sessizleşmiş yavaş yavaş sallanmaya devam ediyordunuz. Saat gecikiyor, soğuyordu. Eren seni bırakma saatinin farkına çoktan varmıştı ama zamana isyan etmek istiyordu. Hep geriye dönmeyi düşleyecekti.

•"Sanırım ben bir aptaldan hoşlanıyorum."

Sahte bir gülüşle " Kimmiş bu aptal?" Diye soru verdi.

"Bilmem. Belki sensindir? Belki aynandaki şapşal ifaden?"

Eren bu kelimeleri ölse bile aklından silmeyecekti. Belki sonu sensindir, ilki sen olmasan bile.

İkiniz sahil kıyısında yürümeyi tercih ediyorsunuz. 
Eren bir anda duraksıyor ve sana bakıyor. Sende gülümseyerek ona dönüyorsun bir şey söylemeyince bir şeyler ekleme ihtiyacı duyarak "Evet?"  Demeyi tercih ediyorsun. Eren gözlerini gözlerine kilitlemeyi sürdürüyor ve uzunca bakıyor.  İkiniz uzun süre göz temasında bulunmaktan  hemde soğuktan dolayı yanaklarınız kızarmış durumda Eren hiç beklenmedik anda bir soru soruyor.

"Seni öpebilir miyim?"

Şok olmuş biçimde gözleriniz büyüyor ve onun gözlerini inceliyorsun. Kulaklarına inanamıyorsun. Eren'in gözleri senin gözlerinden dudaklarına kayıyor sonrasında hemen gizlice gözlerini dudaklarından alıyor ve gözlerine geri bakıyor. Cevap vermeni beklerken sana daha da yaklaşıyor. Sen nasıl cevap vereceğini bulamıyorsun, Eren yanaklarına ufak ufak öpücük konduruyor ve iki elini çenene koyuyor. Yüzünü daha iyi görebilmek için biraz uzaklaştırıyor, ufak ufak şarkı mırıldanıyor aynı zamanda yavaştan sallanıyorsunuz.

*Your my, my, my kind of woman*

duraksayıp gözlerine bakıyor ve tekrar soruyor "Seni öpmeye devam edebilir miyim?" Diyor ferah bir nefes yardımı ile. Bu durumda sen hızlanan kalp atışın ile sadece hızlıca kafa sallıyorsun.

Gülümsüyor.
"Ohh Bebeğim.. Seni aşka emanet etmek istemiyorum çünkü o güvenilmez. Seni sadece kendime bırakıyorum." Dedi ve

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stay with me |Eren Yeager| Modern AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin