Bayram Özel Boomer Kazandibi

57 4 83
                                    

***Uyarı: Bu bölüm mide bulandırıcı olabilir. Sabah yediğiniz kavurmaları kusmak istemiyorsanız bu bölümü okumayınız.

  Merhabalar, ben kazandibi ustası Force. Bayram özel boomer kazandibi tarifi ile karşınızdayım. Bu tarifi boomer akrabalarınızdan kurtulmak için yapabilirsiniz. Malzemeler:

süt

pirinç unu

mısır nişastası

toz şeker

tereyağı

pudra şekeri

tarçın

A4 kağıdı

tırtıklı tepsi

tencere

Halis Mulis zeytinyağı

Zehri için:

Kestiğiniz kurban yaban domuzunun (boomer babaanneniz de olur) bağırsağı

Lazım olacak diğer ekipmanlar:

Mutfak eldiveni

Maske

Satır

Sarı bez

Porçöz (mutfak için olanından)

Febreze

         İlk olarak 6 su bardağı sütümüzü , 3 tepeleme yemek kaşığı mısır nişastası ve pirinç ununu derin bir tencereye basket atar gibi atıyoruz.

          Ardından kısık ateşte kıvama gelene kadar hiç karıştırmadan pişiriyoruz.

        Kazandibimiz pişerken bizde yaban domuzumuzun karnını satırla açıyoruz. Dikkatli bir şekilde ince  bağırsağı bedenden ayırıyoruz. 

        İnce bağırsağın belli bir noktasını kesiyoruz. Sonra bağırsağın içindekileri tencereye boşaltıyoruz. Daha sonra Febreze'imizi karışıma sıkıyoruz.

       Bütün tereyağımızı bir tencerede (veya tavada) iyice yakıyoruz ve onu da kazandibimize döküyoruz.

         İyice piştiğinden emin olduktan sonra A4 kağıtlarını tırtıklı tepsiye seriyoruz, ardından zeytin yağı ile yağlıyoruz.

         Sonra 4 tepeleme yemek kaşığı pudra şekeri ve bir tatlı kaşığı tarçını tepsiye serpiyoruz. Daha sonra kazandibi karışımını tepsiye döküyoruz ve ocakta yakıyoruz.

           Son olarak kazandibimizi -500 derece buzdolabımızda soğutuyoruz.

           Ardından servis tabağına alıp boomerlara sunabilirsiniz.

  Ha şey, Porçöz'e ne mi oldu? Şey. Şimdilik onu götünüze sokun.

        AFİYET OLSUN!

  Bu bir halüsinasyon değil. Evet, gerçekten bölüm yazdım...

Force' un kazandibi günlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin