„Am, zpomal," řekne Felix.
„Promiň, jen je to hodně důležité, myslím, že nám rodiče lhali, co se stalo před těmi lety, říkali, že byli na dovolené v Evropě a zasáhlo je zemětřesení," poznamenám. Ucítím, jak mě Felix vezme za ruku a tak zastavím.
„Am, prosím, uklidni se," ty jeho oči jsou fakt bomba. Zrovna jsme zastavili u obchodu, kde ve výloze jsou televize s televizními novinami.
„Vítám Vás u televizních novin, dnes uvidíte," začne úvod. „Silné sněžení v Evropě, Nezvěstné lidi v Mexiku a taky novinky z Blackwood pines!" řekne moderátor. Na monitoru se objeví fotka shořelé chaty.
„Am, -," zarazím ho.
„Ticho," řeknu a zaujatě sleduju televizi. Když už, přešli všechny ty blbosti, dostali se k tomu tématu Blackwood pines.
„Jak už dobře víte, Blackwood pines náleží slavnému a úspěšnému hororovému režisérovi Washingtonovi," na obrazovce se objeví obrázek dědy Felixe. Překvapeně na sebe koukneme. „Bohužel, hora je po několik let osamělá a návštěvníci se sem zřídka podívají, ale nějaký, pohyb tam stále je, podle naších senzorů," oznámí. „Dneska jsme si připravili rozhovor s bývalým psychiatrem jeho syna Joshe," obrazovka se rozpůlí a na druhé polovině se objeví asi ten psychiatr. „Slyšíme se, doktore?"
„Ano," řekne trošku nervózně zdá se mi.
„Pane doktore, můžete nám říct, jaký byl Josh? Po zmizení jeho sester?" Cože? Felix měl tety?
„Pan Washington to nenesl dobře, psychicky byl na tom velice špatně," hlasitě polkne, nejsem si jista či tohle doktoři říkat mohou? Nějaké takové osobní věci. „Bohužel, přestal být se mnou později v kontaktu, a udělal tu hroznou věc."
„Jakou věc?" nadzvedne obočí moderátor.
„Zosnoval na Blackwood pines takový malý žertík na své přátele," na chvíli se odmlčel. „Skončil smrtí většiny ze skupiny, pro veškerou anonymitu nebudu říkat jména přeživších," vidím to zmatení ve Felixově tváři. Byl to přece jeho otec! „A teď na horách všechny duše mrtvých straší, nedoporučuji navštěvovat!" zařval a vyběhl pryč doktor, náhle se ozval výstřel.
„Am, radši pojď," stojím jako opařená, ten cvokař se v přímém vysílání zastřelil! „Am!"
„Felixi," taky zopakuju jeho jméno. „Jdeme pozdě do klubovny," řeknu tiše. Cestou do klubovny jsme oba byli zticha.
„Na konečně jsme se dočkali," řekne pobaveně Riley. „Nechte nás hádat, dělali jste to déle, než jste čekali!" začne se nahlas smát.
„Takhle nebudeš o mé sestře mluvit," vezme ho Ash za tričko. „No omluv se!"
„Ježíš, Ashtone, ty to nechápeš, je to tvá sestra. Kdo by si s ní nechtěl, ty víš co," uchechtne se.
„Já tě -," začne Ash.
„Nechte toho," rozdělí je Felix. „Nic jsme nedělali, Ashtone, můžeš být v klidu, jen máme hodně nových informací ohledně naších rodičů." Na Ashovi šla vidět úleva a pak zas ten vážný výraz.
Všichni vlezeme do klubovny, kde si sundám bundu. Dám ji na háček, i se šálou. Ach ta klubovna, stavěli ji naší rodiče, když nám bylo tak 5 let. Je velká, několikrát jsme tu dokonce přespávali, takový klid tu byl a pořád je. Každý měl svůj háček i se svou jmenovkou, měli jsme se tu jako v bavlnce. Z bundy ještě vytáhnu noviny a všichni si společně sedneme na pohovku, teda kluci tam seděli, na mě nezbylo místo. Jací to gentlemani. Hodím před ně noviny s titulní stranou.
„Co to je?" zeptá se Landon.
„Blackwood pines, tam před skoro 19 lety byli naší rodiče, o zimních svátcích!" poznamenám. „Podle mě se tam něco stalo a rodiče nechcou říci co, nebo nám to budou zapírat," dořeknu.
„Am, však víme, co se tam stalo, říkali to v televizi," řekne Felix.
„Já tomu cvokaři nevěřím, co když ho jen někdo podplatil, aby to řekl? Nebo věříš, že by to tvůj otec udělal?" zeptám se ho. Zbytek party je zmatený.
„Najdu ty televizní noviny online," poznamená Felix a já přikývnu. „Oni to stáhli, není to tam," řekne zmateně.
„Kdo?" poznamená Riley.
„Moji prarodiče, teď to přidali na facebook, že ten psychiatr v životě mého otce neošetřoval, a že úmyslně špiní naše dobré jméno," řekne Felix. V rychlosti klukům řekneme, co jsme v televizi viděli.
„Tak v tom případě, si myslím to stejné co má sestra, ten doktor lhal," přidá se ke mě Ash.
„Znám jen jednu možnost jak to zjistit," začne Landon. „Musíme se tam jít osobně podívat, bez vědomí naších rodičů," pokračuje. „Promiň, Felixi, ale myslím si, že kdybychom to řekli, tak by nás taky tvoji prarodiče zastavili," pokrčí rameny směrem k Felixovi. Chvíli bylo ticho.
„Moji prarodiče chcou, abych tam jel," poznamená Felix. „Nechali tu jejich chatu postavit znovu," pokračuje. „Dali mi od ní dokonce klíčky, a říkali u toho něco ve smyslu, ta hora je už bezpečná, ale nesmí o tom vědět ti čtyři, tím mysleli naše rodiče."
ČTEŠ
Until Dawn: Totemy minulosti
FanfictionAmanda Hartley, téměř osmnáctiletá dcera Chrise se pomalu se svými přáteli vydává na cestu temné minulosti rodičů. Podaří se ji přijít na kloub záhadě na hoře Blackwood pines? VAROVÁVÍ: MŮŽOU SE VYSKITOVAT SPROSTÁ SLOVA