suan hic bisey bilmiyodum,tek bildigim italya ya gidicek olmam di!!
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Damiano yu zar zor gönderdim,gercekten gitmiyordu,italya ya gideceğimi soyledigim bana inanmamis onu avuttugumu,burdan gitmesi icin kandirdigimi düşünmüş ama ciddi oldugumu gordugunde bana inandi,ciddiyim de italya ya gidecektim! Orda ne yapicam,nasil yasiyicam bilmiyodum ama kalacak bir yerimin olmasi bile bana bi destekti.
Sabirsizca buyukannem ve buyukbabamin gelmesini bekledim. Bu ev konusunu iyice ogrenmem lazim di. Ve tabiki de italya ya gitmek icin izin de almam lazimdi.
Bi kac saat sonra geldiler. Konusmak icin bi kac saatte ben bekledimBuyukanne ve buyukbaba lutfen salona gelebilir misiniz onemli bi konu konusmamiz lazim.
-tabi kizim noldu onemli bisey mi var?
Evet buyukannecim cok onemli bi olay var,biliyorum bu gune kadar annemle ya da babamla alakali seyleri bana anlatmadiniz,zaten bir yastan sonra ben de sormayi biraktim ama aklima bisey takildi büyükanne; sen ben kucukken "annenin italya da bir evi var,senin ustune olan tek ev,ondan sana kalan tek sey" demistin hatırlıyo musun? Bunun ayrintılarini bi anlatir misin gercekten boyle bisey varmi?
Büyükannem ve büyükbabam birbirlerine baktılar"artik anlatmamiz lazim"der gibi
Buyukbabam konusmaya basladi:
-evet kizim aslinda bakarsan oyle bisey var,ama ev suan senin ustune degil 18 yasina gelince zaten sana bunu söyleyecektik,suan ev benim ustume 18 ine girer girmez evi senin üstüne yapıcaktık,annen olacak o kadin seni terk ettikten sonra ozur niyetine, italya da ki bir evini sana bıraktı gitti ama sen neden bunu soruyorsun napicaksin o evi?
Buyukbaba ben....
Yoksa italya ya mi gitmek istiyosun. Iyi de kizim neden? Neden durup duruken aklina boyle bisey geldi?
-Benim buralardan biraz uzaklasmam lazim buyukbaba bak hem belki orda okurum,hayatımı kurarim ha olmaz mi? Italya da yasamak benim acimdan daha guzel olur.
Buyukbabam hicbisey demeden sinirlenip içeri gitti,neye uğradığımı şaşırdım.
Buyukannem de hemen arkasindan gitti ve icerden tartisma sesleri geldi.-Hanim ben biliyordum bu kizin da büyüyüp annesine çekeceğini, o da bi erkek ugruna benim oğlumu ve kizini terk edip italya ya gitmedimi? Bak simdi de kizi bizi terk etmek istiyo,yaziklar olsun,nerye gidiyorsa gitsin benim artik oyle bi torunum yok!
-oyle deme bey,hem melegin bizi terk ettigi falan yok o sadece daha guzel bir hayat istiyo,o annesi gibi degil,onu biz yetistirdik,biz büyüttük annesini tanimiyo bile nasil ona ceksin?
Buyukbabamin söyledikleriyle sok olmuştum,annem beni ve babami baska bi adam icin terk mi etmisti? Daha doğrusu o da mi italya ya gitmis? Ya hala ordaysa?
Ikisi de dakikalarca bagira bagira kavga ettiler,en sonunda dayanamadim, herseyimi hazirladim, yanima biriktirdigim parami da aldim evden çıktım. Biliyorum cok üzüleceklerdi ama artik bu ortama katlanamazdim.
Aklima gidecek tek bir yer geldi; baran.
Yoldayken barani aradim
-baran ben cok kötüyüm herseyimi topladim çıktım evden nerdesin,bulusabilir miyiz? Sana cok ihtiyacim var.
-meleğim noluyo,iyi misin,neden kactin evden,bir soun mu var? Sen konum at hemen geliyorum.
Telefonu kapattim ve düşünmeye basladim,gercekten deger mi? Daha dogru duzgun tanimadigim bir adam icin burda ki herkesi,herseyi bırakıp gitmeye deger mi? (EVET DEGER BU ARADA)
Baran geldi, valizimi arabasina koyduk ve bir yere oturmaya gittik. Her seyi anlattim. Tabi sadece barani ilgilendiren kismi...
-melegim biliyosun italya ya gitmek cok büyük bir karar,peki neden durup duruken italya ya gitmek istedin?
-bisey oldugu yok sadece buralardan biraz uzaklasmak istiyorum artik burda daha fazla kalmak istemiyorum.
-melegim bunun o damiano ile bir ilgisi yok demi? Cunku onla tanistiktan sonra geldi bu istek sana,yillardir biliyodun italya da bir evinin olduğunu ama konusu bile geçmezdi,bu adamla tanıştıktan sonra oldu hersey. Bana dogru soyle.
-hayir onla alakasi yok ya da bilmiyorum, offff hicbisey bilmiyorum baran lutfen suan ustume gelmeyin bildigim tek sey italya ya gidicem kim ne derse desin.
-tamam sakin ol bisey dedigim yok ama istersen bizim grubu bi toplayalim onlarla da konusalim.
Baran herkesi aradi ve yarim saat icinde butun grup toplandi.
-abi önlemi bisey var diye bizi topladiniz kimseden cit cikmiyo noluyo ya?
Biriniz konuşun artik. Dedi emre.-tamam her seyi anlatıyorum. Lafa direk giricem,ben italya ya gidiyorum.
-NEEEE,NEDEN,NIYE,NOLUYO,DURUP DURURKEN NOLDU?
Hepsi bir agizdan boyle sorular sormaya başladı, ben de damiano konusunu hic acamadan yalanlar uydurmaya basladim. Ve en sonunda ikna oldular. Ordan selen atladi:
-BEN DE GELIYORUM!!! SEN NEREYE BEN ORAYA ZATEN ANNEM BENI EVDEN KOVMAK ICIN BIR NEDEN ARIYO
ordan tuna:
-BEN DE GELIYORUM ULAN,ANNEM AGZIMA SICICAK DAHA LISE BITMEDI AMA OLSUN,GELIYORUM ULAN. HEM ORANIN KIZLARI DA NE GÜZELDİR SIMDI.
-Nesrin teyze den nah izin alırız salak,neyse yine de bi yalvaririz belki acir da izin verir.
Baran da siz varsaniz ben zaten varim dedi.
Emre ve erva da net bisey olmasa da geliriz dediler.
Inanamiyorum tek basima olmayacagim,yanim da beni asla yalniz birakmayan arkadaşlarım olacak. Bu is gercekten sonunu bilmediğim bi yola dogru gidiyo.
AŞKLARIM BILIYORUM BU BOLUM COK SIKICI AMA BOYLE SEYLERI DE YAZMASSAM COK BOSLUK OLUSUR HIKAYE DE....
EVETTTTT BIZIMKILER ITALYA YA GIDIYORLARRRRR ACABA ORDA BASLARINA NE GELICEK,NELER OLUCAK?COK HEYCANLIYIM COKKKK AMA NE YAZIKKI DIGER BOLUMU ANCA YARINA ATARIM KUSURA BAKMAYIN SIKICI BI BOLUM SIZLERLE OLDU
:((( LUTFEN YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN OKURKEN COK EĞLENİYORUM SIZLERI COK SEVIYORUMMMMMM😽😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMIANO DAVID VE ANGELO
FanfictionMerhabaaaaaaa damiano david asigi biri olarak bu hikayeyi yazmak istedim,bazi hayran kitaplari cidden cok cringe geliyo,bence gerçekçi olmasi lazim elimden geldigince gerçekçi yapmaya çalışıyorum. Destek olursaniz cok mutlu olurum simdiden tesekkurl...