10.bölüm(italya)

195 13 84
                                    

Hersey cok hızlı gelişti. Buyukannem ve buyukbabamdan ozur diledim. Ebeveynim onlar oldukları icin onlar olmadan pasaport cikarttiramazdim. Beni affettiler ama gidecegim icin cok uzuluyolardi. Desteklerini asla mahrum etmeyeceklerini,bana ordayken de yardimda bulunacaklarını soylediler.

Selen zaten dunden izin almıştı,annesiyle yaşıyordu ve annesi selen le pek anlaşamazdı,annesinin dedigine gore ayni babasina benziyodu bu yüzden selen i pek sevemezdi annesi.

Tuna da ne yaptı etti ailesinden izin aldı.nasil aldi inanin bilmiyorum nesrin teyze baska sehire gitmesine bile izin vermezdi.

Baran ailesine bile sormamis. Baran iste ne beklenir.

Emre ve erva da zor izin aldilar ama 3 ay sonra geri dönecekler:(( 3 aya kim öle kim kala....

1 ay gecti aradan. Damiano ile sürekli iletisim içindeyiz. Ilk basta beni unutur sandim ama ben mesaj atmadan o mesaj atmaya basladi. Beni cok ozlemis ve bugun sonunda italya ya gidiyoruz!!!!!

O kadar heycanliyim ki... Hem ilk defa yurt disina cikiyorum hem de beni orda bekleyen bir var.

Damiano ya mesaj attim

"Suan havaalanindayiz. 3 saate falan orda oluruz. Haberleşiriz😻"

-O kedi emeojisi ne oyle ya? Mesajı attiktan sonra fark ettim ve pisman oldum.

-tamam mio angelo heycanla bekliyorum havaalaninda olucam😽

Damiano bana ilk defa emoji atti ay bayilcam simdi.

Uçağa bindik. Yol boyunca damiano nun o guzel sesiyle söylediği sarkilari dinledim.

Asaagi yukarı 3 saat sonra ordaydik. O kadar heycanliydim ki kalbim agzimdan çıkıcakti.Valizimi çekiştirerek götürmeye çalışıyodum tam o sirada bi el valizi elimden aldi. DAMİANO!!! DAMIANO SUAN YANIMDA VE VALIZIME VE ELIME DOKUNDU!

Hala alisamadim su olaya.

-merhaba haminefendi ben şoförünüz damiano, sizi istediğiniz yere goturmek icin burdayim. Nereye gitmek istersiniz?

-Merhaba damiano bey. Ben ve surda gevezelelik yapan 5 arkadaşım,evimin nerde olduğunu bilmedigimiz halde evimize gitmeye çalışıyoruz

-Demek evinize gitmeye calisiyosunuz. Peki hanımefendi konumu biliyosaniz sıkıntı yok.

Bi kağıt uzattim büyükannenin verdiği ev adresi.

-hmmmm eviniz romanin en guzel semtlerinden birinde. Hadi daha cok beklemeden gidelim. Zaten buraya cok yakin 15 dakikalik bi yol var onumuzde.

15 dadika sonra cok guzel bir villa nin önündeydik. AMA BEN O KADIN BANA ANCA BIR APARTMANİN DAIRESINI BIRAKMIŞTIR DIYE DÜŞÜNMÜŞTÜM BURASI BILDIGIN HAVUZLU FALAN VILLA YANI!!!!

 AMA BEN O KADIN BANA ANCA BIR APARTMANİN DAIRESINI BIRAKMIŞTIR DIYE DÜŞÜNMÜŞTÜM BURASI BILDIGIN HAVUZLU FALAN VILLA YANI!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ev gercekten cok guzeldi. Burda ne kadar güzel ve eğlenceli vakit geçireceğimizi düşündüm. BUNCA SENE BOYLE BI EVIM VARMIŞ VE BEN BI APARTMAN DAIRESINDE SIKIŞIP KALMISMIYDIM.... NEYSE KI DAMİ SAYESINDE ITALYA YA GELDIM VE GITMEYE HIC AMA HICCC NIYETIM YOKK.

DAMIANO DAVID VE ANGELOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin