11.bölüm(randevu)

251 14 56
                                    

Italya ya geleli tam 1 hafta olmuştu. Her yeri gezmiştik,tam hayalimde ki hayati yaşıyodum bi ama gelicek hissediyosunuz demi. Evet bi ama varrr. Hersey cok gzueldi ama dami yoktu son 1 haftadir durmaksizin her yere konsere gidiyolar suan isviçre deler. Iyiki buraya arkadaslarimla gelmisim,onlar olmasa burda tek basima napardim?

-angelo'm sana mukemmel haberlerim var,bugun italya ya dönüyoruz ve kendimize bir dinlenme arasi verdik,tam olarak dinlenme denmez ama 1 ay kadar hicbi konsere çıkmayacağız,evde durup sarki cikaricaz hem zaten suan iwbys(i wanne be your slave) nin klibi cekiliyo su zamanlar cok meşgulum ama elimden geldigince seni aksatmamaya çalışıyorum,yarin bulusalim mi? Ama seni götürmek istediğim yer oyle şık şık restorantlar degil, samimiyetsiz geliyo oyle yerler,ona gore giyin yani bi de başbaşa olalim,sadece ikimiz.

Sondaki cumleyi vurgulayarak konuştu,boyle demesinin sebebi barani biraz kiskanmis olmasıydı çünkü dami ile ne zaman buluşmak istesem baran tepemizde bitiyodu. Bi turlu basbasa gelemedik.

-Dami lutfen bi an once gel bura cok guzel bi yer ama sen olmadan inan cok sıkıcı 5 gundur yoksun ama seni o kadar ozledim kiii.

-ben de ayni durumdayim Angelo'm naptin sen bana böyle?

-emin ol daha hicbisey yapmadim.Yapacaklarimi hayal bile edemezsin.

Bi duraksadi,oksürdü ve devam etti.

-Angelo'm simdi bunlari konuşmayalım. Bak sahneye çıkıcam ne halde sahneye çıkmamı istiyosun?

Güldüm.

-iyi peki git sahneye ben de o sirada seni düşünüyor olucam.

-beni hep düşünürsün bence randevumuz icin hazırlanmaya basla.

Hicbisey demeden telefonu nerdeyse yuzune kapattim,nerdeyse degil evet telefonu yuzune kapattim.

Hemen hazırlanmaya basladim saat 4 olmuştu bile saat 8 gibi bulusmaya karar verdik. Hemen banyoya girdim,zaten cikana kadar saat 5 olmuş,cidden banyo da bu kadar vakit mi geciriyorum hic fark etmemiştim.

Hemen dolabıma baktim ve hemen kıyafetimi seçtim,normalde 1 saat dolaba bos bos bakarim.

Kıyafetlerimi giydim, sacimi yaptim,hafifçe de bir makyaj yaptim ve zaten saat 7 olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetlerimi giydim, sacimi yaptim,hafifçe de bir makyaj yaptim ve zaten saat 7 olmuştu. Hemen asaagiya indim,bizimkilere dami ile buluşacağımi soyledim

-melegim istiyosan ben de geliyim? Yalniz mi.olacaksiniz,neden bulusuyosunuz,noldu da neden,yani bu bi tür....?

-evet randevu baran. Su kizin ustune gidip durma artik,buraya geldigimiz günden beri meleği rahat bırakamıyosun,birak da kimle bulusuyosa bulussun sana ne?

Baran selen'e sinirli sinirli bakti. Tam laf söylecekti araya ben girdim.

-bakin tartismaniza hic gerek yok,hele benim icin tartismaniza hic gerek yok,bu benim hayatim birakin da istedigimi yapayim,baran biliyorum beni korumaya çalışıyosun bunun icin teşekkür ederim ama kötü bisey yaptigim yok sadece dami ile bulusucam zaten sizi habersiz bırakamam yazarım gruba.

DAMIANO DAVID VE ANGELOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin