Part 5.

16 0 0
                                    

  To nije bila slučajnost, već proračunatost kada je, s vodičem u rukama, naizgled nesigurno došla pred njegovu kancelariju.
  Odmah mu je zapala za oko, ali nije mu delovala sumnjivo. Bila je vitka, nežna i prelepa s tamnim uvojcima guste kose.
  Zastao je kao ukopan kad ju je ugledao, pa je nastavio da je posmatra. Imala je naočare, kije su joj davale poseban šarm.
  Amerikanka, pomislio je, turistkinja i odmah joj je bez razmišljanja ponudio pomoć...
  - Izvinite, treba li vam pomoć?
  Upitao je uzdržano. Kritički ga je odmerila preko naočara.
  Njeno oklevanje govorilo je u prilog njenom staromodnom obrazovanju, što mu se činilo veoma privlačnim.
  - Pa...hvala. Treba mi. Ako biste mogli da mi kažete...tražim "Argus". To je restoran ili kafić. U vodiču piše da se ovde nalazi. Portir hotela isto tvrdi...
  Pokazala je prstom asfalt.
  - Nije ovde. I to već duže od godinu dana.
  Rekao je Aleksos a ona je bila razočarana.
  - O...razumem. Ipak, hvala.
  Skinula je naočare pogledavši ga. Njene krupne oči nisu bile ni smeđe ni zelene, nego nešto između. Kao da se njihova boja mjenjala u zavisnosti od svetla i raspoloženja.
  Ali Maja Salinas nikako nije bila nedužna, tačno je znala šta radi. Čak je i njena reakcija na njegov predlog da je odvede u drugi restoran zapravo bila bravurozno odigrana uloga.
  - Da li je...? Hoću da kažem, da li je ovaj restoran...?
  - Tako dobar kao onaj koji ste tražili?
  Dodao je Aleksos. Pojma nije imao, jer nikada nije bio u restoranu za koji se ona interesovala. Koliko se sećao, to je više bio bistro koji nudi brzu hranu.
  - Isto tako poviljan? U vodiču piše...
  - Nemojte time razbijati glavu.
  Restoran u koji ju je odveo bio je ekskluzivan i skup. Pozvaće je na večeru da bi u društvu jeo, malo popričao i bio dobar ambasador svoje zemlje. Izgledalo je da ga lepotica nije prepoznala iako je bio "turistička atrakcija" poput peskovitih plaža ili mondenske luke.
  Još jedan trik u to se uverio kasnije.
  Nećkala se ali je uspeo da ga nagovori. Posle večere, dok su šetali uz obalu, poljubio ju je ispod jedne palme. A kad je zavukao ruku pod njenu bluzu, uzvratila je uzdasima. Onda ju je zagrlio i poveo u svoj apartman, gde mu se predala šapućući da nikada ništa slično u životu nije uradila.
  Njeni isprekidani uzdasi...divlja strast... Sve je delovalo tako realno da je i sada osetio vrelinu. Opsovao je.
  - Gospodine?
  Javio se vozač ali ga je Aleksos ignorisao. Otvorio je vrata i izašao u noć.
  Laži! Sve same laži, kako je to narednog jutra saznao kad je pružio ruku i napipao prazan krevet. Pomislio je da je u kupatilu ali nije je bilo. Onda je čuo njen glas. Da li je telefonirala? Koga je zvala?
  Podigao je slušalicu aparata koji je bio na  stočiću pored kreveta. 

Prince charmingWhere stories live. Discover now