I prisećanje na njega izazivalo je ključanja njene krvi. Dođavola! Zašto je uvek morala da misli na njega i na tu strašnu noć?
Mrzela je sebe zbog onoga što se tada dogodilo i verovatno će joj tako biti celog života. Ali još je mrzela njega i...
Ne, ne! To je destruktivno i ne vodi nikud.
Aristo i šansa za posao, koji je toliko želela, zauvek su izgubljeni zbog njega. Moraće da se usredsredi na sadašnjost i da ubedi vlasnike prodavnica da uvrste njen nakit u svoj asortiman.
Samo zato se danas usudila da obuje ove visoke potpetice i da baci toliko novca na frizuru, umesto da ta sredstva uloži u materijal za nakit koji je sinoć skicirala. Toliko se nadala ovom poslu, a šta joj je razgovor doneo?
Ništa, priznala je frustrirano. Šef prodaje obavestio ju je da nisu zainteresovani za njenu kolekciju nakita.
- Sviđa mi se vaš rad, gospođice Salinas. Čak veoma, ali za vas niko nije čuo. Da bar imate više preporuka...
Više preporuka? Koliko ih je još potrebno da bi je prihvatili? Posle osvajanja nagrade uspela je da proda neke radove Tifaniju i Barniju. I to je rekla sagovorniku.
Sad mora da pronađe način da proda svoje skice. Svet u kojem je želela da plasira svoje radove veoma je mali i živi, također, od tračeva.
Dosad je imala sreće ili je u pitanju bila naklonjena sudbina kad je uspela da proda nakit. Ko zna da li će i ubuduće biti tako.
Odlična preporuka bila bi kada bi na njenoj vizitkarti pisalo da je između ostalog radila za kralja Anhelosa i kraljicu Teodoru iz Arista...
A promakla joj je ta šansa. Bolje rečeno uništio ju je čovek koji ju je prvo zaveo, a onda izbacio kao jeftinu prostitutku!
- Prestani!
Opomenula je sebe. Nema smisla stalno se osvrtati unazad.
Kad je najzad stigla kući, duboko je uzdahnula. Naravno da to nije bila njena kuća, nego zgrada u kojoj je živela i radila. Iznajmila je prostor u kojem je mogla da se smesti, ali je imala i dovoljno mesta za rad. Ako uopšte bide mogla da radi.
Činjenica je da su dugovi rasli. Kirija je bila ogromna, a ni materijal za njene radove nije jeftin. Osim toga, nedeljno je plaćala i pomoćnika Žana.
Skiciranje odgovarajućeg nakita za kraljicu koštalo ju je ne samo mnogih aati rada, nego i utrošenog materijala.
Maja je dugo razmišljala, a onda je sve uložila na jednu kartu. Podigla je kredit da bi platila kiriju, račune i ostalo, odložila je sve tekuće projekte i koncentrisala se na nakit za konkurs na kojem su samo najbolji mogli učestvovati. Sve je bilo uzalud!
Nije kriv muškarac koji ju je zaveo, nego ona sama. Dođavola sa šaputanjima i sjajem sveća!!!
Princ Aleksos joj je samo potvrdio ono sto je odavno znala. Muškarci od žena žele isključivo seks. A neoprostivo je što je to zaboravila prepustivši se u trenutku slabosti.
Čim te neki muškarac odvede u krevet, nisi mu više interesantna. Zadovoljen je njegov nagon za osvajanjem, kao i telesna žudnja, pomislila je Maja.
Kada su uz to okolnosti takve da je on princ a ona u najužem krugu na konkursu koji je raspisao kralj, u takvom slučaju ona biva beskrupulozna zavodnica, a on nedužna žrtva.
Majin otac je okrivio njenu majku zbog toga, a princ nju...
- Proklete cipele
Opsovala je, obrisala suze i izula se. Poslednjih nekoliko metara do kuće izdržaće u čarapama.