Ne kadar tuhaf değil mi?sevmek sevdiğini kişinin karşısına geçip öyle bakakalmak ona gerçekleri söyleyememek ki?insanoğlu hayatta bir kere geliyor bunun tadını sonuna kadar çıkarmalı Ne olursa olsun demeli ama işte hayat şartları onların önüne engeller öyle şeyler çıkartıyor ki? Onlar bundan vazgeçmek zorunda kalıyor unutmak. Onu yok sayma zorunda kalbinin en derinlerine onları kazımak zorunda kalıyor. Sevmek tabiki suç değil ama senin sevdiğin gibi onunda sana olan duyguları olması yani dengeyi korumak zorunda. Keşke herkes sevdiğine hemencecik kavuşa hiçbir şey düşünmeden o ne der bu ne düşünür diye düşünmeden gidip sevdiğine sımsıkı sarılıp Onu sevdiğini söyleyip sonsuza kadar mutlu kalabilse ama işte bu pek mümkün olmuyor. Aşkın dilini cözebilen var mı?
Birini seviyorsun sonrası yok bomboş bir hayal kırıklığı siz hiç kalbinize gömdünüzmü?çok zor demi böyle onu karşınızda görüyorsunuz ona söylemek istediğiniz anlatmak istediğiniz şeyler var tam konuya giriyorsunuz sonra birden duraklıyorsunuz çünkü bilmiyorsunuz O'da siz seviyor mu?
Sevmiyor mi? Dış güzellik gerçekten bu kadar önemli ne önemi var zayıf olunca ne oluyor herkes sana hayranlık mı?duyup bakıyor boyun uzun ya'da kısa bu senin farkın herkes gibi olmak zorunda değilsin başkaları için değişmek zorunda değilsinEğer biri sizi sevecekse zaten herhalinizle sever kilolu halinizle zayıf halinizle bunların hiçbir önemi yok yeter ki sen sev uzaktan yakından sev Evet zor belki uzaktan sevmek ama eğer gidip acılamiyorsan ve vazgecemiyorsan sev zaten bir tek onun için para ödemiyoruz istediğin yerde istediğin kişiyi sev ama birgün git ve ona açıl cesaret buna sonuçta uçunda ölüm yok
Kim ne der diye düşünme "sadece sev"