Side Note.

5K 191 29
                                    

Tinta publish dulu cover dan sipnopsis untuk Buddies baca.

Draft baru siap satu bab hari ni

Story line pun baru siap rangka hari ni.

Genre - Teen Fic.

Konsep- family problem+anger issue+trust issue

Tinta sure sangat Buddies semua dah terbiasa baca cerita berkonsepkan 'SIR' ni . Sementara Tinta tak pernah buat langsung storyline yang berfokus utama pada profession pensyarah ni.

As soft reminder, Maybe cerita ni akan lag sikit dan slow flow. Tinta tak tahu macam mana nanti jalan ceritanya.

Okay?

Tak okay?

Harapnya tak cliche atau tak sama mcm cerita dkt luar sana la. Hehehe! Kalau boleh Tinta nak buat variety dlm penulisan. Baru menarik.

This kind of storyline still new for me. So....pelase bear with me. Stay tuned.

Nanti draft masuk lima bab, baru Tinta publish macam biasa.

Dan ada sedikit bantuan yang tinta mahukan. Harap tak menyusahkan la.

Hehehe.

Simple je.

Boleh tak Buddies cadangkan nama untuk beberapa watak. Tinta sertakan dekat bawah ni. Boleh pilih nak namakan watak yang mana2. Cuma kena mention la nama tu untuk watak yg mana.

Mana yang dah guna tu jangan bagi yang sama. Buat nama untuk karakter yang tk ada nama lagi.

1. Tiga Pensyarah. 2 P 1 L
2. Parents Zehra
3. Parents Neel.
4. Kawan sekelas Zehra. (4/5) (Any gender)
5. Watak girl berlagak diva.
6. Watak boy.
7. Side character.
(maid, makcik kafe, cleaner,bodyguard, jiran,)
8. Doktor
9. Polis
10. Nama sendiri untuk interframe pun boleh. (。̀ᴗ-)✧

Last but not least, Terima kasih ya sebab sudi menunggu dan beri ruang kepada Tinta.
Buddies adalah penyokong terbaik dan paling awesome dalam dunia Wattpad ni.

Kita jumpa lagi di bab seterusnya.

Adios!

❤️❤️

40. Beautiful And BittersweetWhere stories live. Discover now