Herkese merhaba! The Tide hakkında yazılan ilk kitaptır.The Vamps'ın kurduğu The Tide grubunu yakından tanımak isteyenler için yazdığım kitap umarım işinize yarar.Diğer bölümlerde de grubun üyelerini tanıyabilirsiniz :)
Sorularınızı sormaktan çekinmeyin.
İyi okumalar ♥
Elifktn x
*********
-The Vamps'ın yeni yetenekler aramak için kurduğu şirketlerinin ilk yetenekleri The Tide grubudur.
"The Vamps EMI/Universal müzik şirketiyle anlaşarak kendi müzik şirketlerini kurdular.Fakat adını henüz açıklamadılar"
-Hatırlarsanız bir kaç ay önce The Vamps, 17-18 yaşlarında Amerikalı gitar ve bateri çalan kişiler aradıklarını söylemişleri.İşte bu kişilerle The Tide grubunu oluşturdular.
-Amerikalı grup tam tarihi belli olmamkla birlikte 25 Şubat 2015'ten önce kuruldu.
-Youtube'ye 25 Şubat 2015'te 5SOS'in "She Looks So Perfect" şarkısnı coverlayarak ilk videolarını yayınlamış oldular.
-Cover videosu şu ana kadar yaklaşık olarak 70.000 izlenme aldı.
-The Tide, The Vamps'ı İngiltere'de düzenlenecek olan 17 konserde Union J ve Madison Beer 'le birlikte destekleyecek.
-The Tide hayranlarına "Tider" denir.Çoğulu
" Tiders" dir.ÜYELER:
Drew Dirksen - Vokalist, gitarist
Austin Corini - Vokalist, gitarist
Levi Jones - Vokalist, basçı
Nate Parker - Baterist
*************
THE TIDE'Yİ TAKİP EDİN:
Facebook: www.facebook.com/thetideofficial
Instagram : @TheTide
Twitter: @TheTide
*************
TÜRKİYE SAYFALARIMIZI TAKİP EDİN:
Facebook:
The Tide Team Turkey
Austin Corini Team Turkey
Levi Jones Team Turkey
Nate Parker Team Turkey
Drew Dirksen Team Turkey Twitter: @TheTideTurkeyTR♣♥♣♥♣♥
Yeni bir grup oldukları için araştırmalarım sonucu henüz bunları bulabildim.Elinizde başka bilgiler varsa benimle paylaşabilirsiniz :)