Wei Wuxian Yunmeng Jiang sektine bir yetim olarak yaşıyordu babası ve sektin lideri yakın arkadaşmışlar eskiden. Annesi ve babası esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolmuştu.
Gözünü açtığında 7 yaşında ve hiçbir şeyi hatırlamıyordu, haftalarca sokaklarda kalmış köpeklerden kaçmıştı o küçük bedeninde büyük yaralar birikmişti köpek ısırıklarıyla dolu enfeksiyon kapmış yaralar..
O günlerden birinde Wei Wuxian yaralarına rağmen zor bela yürürken bir hanın çaprazında yığılmış çürük meyve sebzelerin içinde neredeyse hiç çürümemiş bir elma gördü, hemen yaklaşıp o minik elleriyle bile kavrayamadığı elmayı alıp elbisesinin çokta pis olmayan bölgesiyle sildi tam ağzına götürüp ısıracaktı ki duyduğu hırlama sesiyle bakışlarını arkasına çevirdi elindeki elmayı fırlatarak koşmaya başladı.
Koşarken nereye gittiğine bakamıyor duraklamadan bağırıyor ve ağlıyordu gözlerinin doluluğundan önünü bile göremiyordu. Aniden birine çarptı beyaz mavi ipek elbiseleriyle ona şaşkınlıkla bakan bal sarısı gözler ile bir iki saniye bakışmanın ardından duyduğu köpek sesleriyle yüzünde tekrar korku dolu ifade oluştu koşmaya başladı biri kolundan tuttu..
Günümüz
Wei Wuxian daha 13 yaşındaydı Yunmeng Jiang sektinde 6 yıldır yaşıyordu bir yetim olarak..
Halinden memnundu Yunmeng sektinde çeşitli güzellikler vardı. Ablası Yanli ona çeşitli çorbalar kurabiyeler yapardı.
Jiang Cheng ile güzel eglenceli vakitler geçiriyordu, ama gel bunu Jiang Cheng'e sor çünkü Wei Wuxian yaptığı herşey büyük bir saçmalık ve olaydı.
Başını belaya sokmaktan vazgeçmiyor arkasından Jiang Cheng'i sürüklüyordu. Bir gün gözlerini kayırmaktan gözleri düşecekti, esprileri şakaları o kadar berbat ki..
Wei Wuxian kaybettiği iddia sonucu yapacağı şey için o kadar heyecanlıydı ki.. Gerçek şu ki bu iddiayı kazanmasının küçük bir ihtimali bile yoktu.
Wen Mao onun zayıf noktasını bulmuş Wei Wuxian'a karşı kazanma tutkusunu karşılayacak şeyi bulmuştu.
İddiası ise Wei Wuxian köpeğe yaklaşmasını ona dokunmasını istemişti.
Köpek ve Wei Wuxian bırak yaklaşmayı aynı satırın içinde bile olamazdı.
Ama bu olay Wei Wuxian'ın işine gelmişti
Wen mao güvenilmez bir insandı bu yüzden iddia'yı unutması için ona unutturma efsunu yapmıştı. Böylelikle Gusulan sektine kız olarak girdiğinde kimsenin haberi olmayacaktı. Yunmeng Jiang sektinde ki ailesi onun bir kaç aylığına hayalet avlamaya gideceğini bileceklerdi.
Buraya kadar her şey tamamdı, peki kız kılığına nasıl girecekti ki?
Bunu hemen araştırmalı bir an önce yapmalıydı. Odasında kütüphaneden aldığı kılık değiştirme efsunları ile ilgili olan kitabı aldı sayfalarına göz gezdirmeye başladı ve işte aradığı şeyi bulmuştu.
.
.
.
.Wei Wuxian şuan elindeki tokaya bakıyordu birde karşısındaki aynaya bu toka onu bir kız gibi gösterecekti çok heyecanlıydı ister istemez toka gusulan sektinde ki bayanların taktığı tokalardandı beyaz yeşim taşından yapılmıştı.
Saçında bulunan kırmızı kurdelayı çıkardı, az önce masaya koyduğu beyaz yeşim tolgayı aldı.
Yavaşça tokayı saçına geçirdi ve aynadaki yansımasını bakmaya başladı. Aniden beyaz ışıltıyla yükseldi Wei Wuxian. Saçları bütün vücudu hafif ışıltıyla kaplandı ardından yere yavaşça bastığını hissetti.
Aynadan kendi yansımasına bakınca neredeyse dilini yutacaktı.
Çok küçük ve muntazam bir burun,çok ince olmayan düzgün bir boynu ,beyaz teni,kestane rengi saçları daha parlak ve yumuşak görünüyordu ,kahverengi gözleri kıvrık kırpikler ile çok güzel güzel görünüyordu. Dudakları kiraz rengi ve canlı görünüyordu. Bakışlarını vücuduna indirdiğinde göğüsleri ile tam bir kız olmuştu.
Kendisinin kız versiyonuydu bu kadar güzel olacağını düşünmemişti.
Erkek olsam kendime aşık olurdum diye düşündü.
"Bir dakika ben erkeğim zaten" dediği gibi gözleri irileşti ağzını eli ile kapattı şaşkınlıkla, Seside değişmişti.
Bu tokanın bu kadar etkili olacağını düşünmemişti. Geriye kalan tek şey Gusulan sektine öğrenci olarak girmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Accusa - Wangxian
FanfictionWei Wuxian hayatında yaptığı en büyük çılgınlığı yapıyordu! Gusu Lan sektine giriyordu hemde kız olarak!