10

1.1K 34 12
                                    

Hermione fáradtan és idegesen tért vissza az iskolába a szüleitől. Miután elment a stúdióba és felvették a dalt, na meg a klipet, elment a szüleihez, hogy meg mondja nekik, hogy amint megérkezik a felvétel hozzájuk, küldjenek egy baglyot hozzá, hogy el tudjon menni érte. Az, hogy végre beteljesült az álma nagyon boldoggá tette, viszont ezt a boldogságot beárnyékolta az a tény, hogy majdnem lefeküdt a bájitaltantanárával. Mert igen. Ő simán megtette volna, de amikor eszébe jutott, hogy a professzor mit vágott a fejéhez annak idején, teljesen kiábrándította és csak az járt a fejébe, hogy el kell onnan szabadulnia. Megfogadtam, hogy mostantól mindennemű személyeskedést elkerül a férfival szemben, és hogy a bájitaltantermen kívül nem fognak találkozni. Szóval kerülni fogja mint a pestist.
⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔
Ha Perselusnak fel is tűnt az a hűvösség amit a diákja felé áraszt, nem törődött vele. Legalább is látszólag. Belül emésztett a tudat, hogy ő semmi rosszat nem csinált, és mégis ő a rossz. De hisz a lány mászott rá! Szó szerint, hiszen az ölébe ült és agyoncsókolta! És bármennyire is meglepő, ő sincs fából,és vannak érzései. Főleg, ha egy gyönyörű és kívánatos nőről van szó. Már több  mint két hete, hogy Hermione levegőnek nézi, és egyre jobban idegesítette ez a viselkedés.
A lány most is fel sem nézve a főzetéről, gőzerővel vágott, aprított és morzsolt. Perselus fel állt a tanári asztaltól, és szokásosan körbejárta a termet, hogy meg nézze az ifjak munkáját. Még állt Neville felett, és gyilkos szemekkel bámulni kezdte.
Hermione fél szemmel figyelte őket.
- Longbottom! Mégis mit művelt? Hogy lehet ekkora barom, hogy egy normális vérpótló főztetet nem képes megcsinálni? - Ordított rá a fiúra, aki fülét farkát behúzva állt elötte és megnyikkanni sem mert.
- 20 pont a griffendéltől! - egy suhintással eltüntette Neville üstjéből a kotyvalékot. - Kezdje újra! - Fintorgott Perselus majd tovább sétált. Pont arra számított ami történt. Hermione megpróbált segíteni szerencsétlen Nevillen és Piton ezt tudta jól. - He...Granger!- Perselus szemei kitágultak, majdnem az egész osztály elött Hermionénak nevezte a lányt. Mione felhúzott szemöldökel kérdőn nézett rá.
- 20 pont a griffendéltől! - szólalt meg, miután megköszörülte a torkát. - Óra után ittmarad! - bökte ki, aztán vissza ült a tanári asztalhoz. Mione bólintott felé egy aprót, és folytatta a bájital készítését.
20-perc múlva, már a diákok futva hagyták el a bájitaltan tantermet, Piton pedig mérgesen nézett utánuk.
Hermione komótosan össze szedte a cuccait és oda intett Harryéknek, hogy menjenek nyugodtan, nem kell megvárni őt. Összehúzott szemekkel és merev testtartással sétált oda Piton asztalához, Perselus érdeklődve figyelte őt.
- Mit szeretne uram? - tért egyből a tárgyra Mione.
- Khm... Szóval. - habogott Piton. - Hogy sikerült az az izé, a táncos dolog? - kérdezte és tényleg úgy tűnt mintha érdekelné is.
- Jól. - biccentett a lány. - Ma elmegyek a szüleimhez érte, és este megnézzük.- tájékoztatta a férfit. - Nézzük? - kérdezett rá Perselus. Azt gondolta, hogy a lány neki már nem mutatja meg.
- Csak Dumbledore professzor, én, Harry és Ginny meg Draco és Ron, meg ugye maga is... - húzta el a száját a lány. - Persze csak ha van kedve! - tett még hozzá.
Óh nagyon is van kedvem. - gondolta Piton és gúnyosan el is mosolyodott. - Ott leszek. - tájékoztatta a lányt, és felállát, ezzel jelezve, hogy a beszélgetésnek vége. Hermione megkönnyebbülve sétált el az ajtóig, de még mielött kilépett rajta még hátra se nézve oda szólt Pitonnak. - Sajnálom! - és már ki is slisszolt az ajtón. Perselus tányérnyi méretű szemekkel fordult hátra, de addigra a lány már elment. Hatalmasat sóhajtott, majd ledobta magát a székébe. Perselus Pitontól nem szoktak bocsánatot kérni, és sajnálni sem szokták. Persze nem is vágyott a sajnálatra, de ez ez a "Sajnálom" most felért nála egy szerelmi vallomással. Kedveli a lányt, ezt már nem tudja tagadni maga elött sem. Mióta Mione megcsókolta, egyfolytában rá gondol és a szíve szakadt meg, hogy a lány szóra sem méltatja.. De most, most azt mondja, hogy sajnálja. Perselus remélte, hogy nem a csókot sajnálja, mert speciel ő azt egy kicsit sem bánta. Remélte, hogy a lány azt sajnálja, hogy úgy faképnél hagyta.
Szereti a lányt... Igen, és Piton ettől nagyon megrémült. Eddig csak egy nőt szeretett egész életében. De úgy látszik, hogy Lily helyét most át vette egy Hermione nevű göndör, bozontos hajú csodaszép, elképesztően csinos és túl fiatal angyal.... Perselus újra sóhajtott, majd elővette a javítandó dolgozatokat, és próbált arra koncentrálni. Már az elsőnél felhúzta magát, így inkább átment laborjába és nekiállt bájitalokat csinálni, hogy elterelje a figyelmét a szeme elött táncoló, barna hajú angyalokról.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rossz kislány Where stories live. Discover now