Byłam znana jako Scarlett Paterson, córka Thomasa Patersona. Tak wszyscy mnie rozpoznawali, moje nazwisko było na okładkach gazet, w telewizji, a nawet ludzie przekazywali je między sobą. Musiałam się przyzwyczaić do tego, że ludzie lubią wchodzić z buciorami do mojego życia. To się raczej nie zmieni. Jednak jedna rzecz już tak. Od teraz jestem Scarlett Findlay, najlepszy adwokat w stanie Floryda, żona biznesmena i milionera.
Zło zawsze zauważamy pierwsze, a dobra nie. Tak naprawdę dobry charakter, chowa się za maską zła. Każdy zły bohater może okazać się twoim przyjacielem. Diabeł też był przecież aniołem.
Kłamstwo chroni nas przed bólem lub zranieniem nam bliskiej osoby, bo prawda może wyrządzić największą krzywdę. Za każdym kłamstwem kryje się tajemnica, którą chowamy przed światem.
Nawet najgrubszy mur kiedyś runie, ukazując zakamarki mroku i światła. Jak można być szczęśliwym, chowając w sobie urazę?
Pytanie kto jest złem, a kto dobrem tej historii?
Witam w trzeciej części Trylogii Bogowie. Jak wrażenie po przeczytaniu prologu?
Jak zawsze zapraszam was na moje social media :)
Twitter: NieZapomniMnie (#TrylogiaBogowie)
Instagram: niezapomnimnie_ (We wtorki i czwartki wstawiam recenzje książek)
CZYTASZ
God of lies [18+]
RomanceKłamie się, aby zdobyć to, co się pragnie, albo oszczędzić komuś cierpienia. Obie jednak te drogi prowadzą do zguby.