POSŁOWIE

25 8 14
                                    

Szczerze to nadal śmieje się z tego jak ten twór powstał. Jak już wcześniej napisałam, pomysł wpadł mi do głowy podczas rozmowy z Julką. Nadal zastanawiam się dlaczego mój mózg w takich chwilach dostaje nagłego zastrzyku motywacji oraz geniuszu, a na sprawdzianie z fizyki jest totalna pustka i modlitwa, żeby była trójka.

   Tak jeszcze poświęcę chwilę, aby wspomnieć o tym jak bardzo wyszłam tutaj z mojej strefy komfortu, czyli opisywaniu nieistniejących urządzeń, które sobie wymyśliłam. Szczerze, to najgorsze w tym wszystkim było, że z moją pamięcią złotej rybki zapomniałam jak nazywa się większość rzeczy i cyk, już ogromny zamęt w głowie i wielka dezorientacja. Pamietajmy jednak, że w życiu ze swych stref komfortu wychodzić trzeba, bowiem nie możemy (niestety) cały czas siedzieć w swojej bańce.

Jako taki dodatek dodaje na dole rysunek maszyny naszego doktorka.

Tak już na zakończenie powiem, że ten twór miał zostać opublikowany za kilka tygodni w związku z moim bardzo złym samopoczuciem i decyzją o pobycie w szpitalu psychiatrycznym, gdyż znajduje się w grupie osób, których życie jest zagrożone

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tak już na zakończenie powiem, że ten twór miał zostać opublikowany za kilka tygodni w związku z moim bardzo złym samopoczuciem i decyzją o pobycie w szpitalu psychiatrycznym, gdyż znajduje się w grupie osób, których życie jest zagrożone. Okazało się jednak, że na razie może pomoc mi powrót do starych leków, tylko, że na zwiększonej dawce, wiec aktualnie jestem w domu, staram się odpocząć i panicznie boje się wyjść sama z domu. Zakończeniem tym chce zwrócić szczególną uwagę osób, które z depresją lub innymi chorobami lub zaburzeniami psychicznymi nie mają styczności na to, że szkoła nie jest jedynym źródłem stresu, myśli samobójczych i ogólnie po prostu złego samopoczucia. Jeśli ktokolwiek z waszego otoczenia przejawia jakieś symptomy (przykładowo) depresji, „dla żartu" wspomina o samobójstwie czy (według was) szuka atencji, zróbcie co w waszej mocy aby pomóc tej osobie. Pamietajmy również, że jeśli osoba posiada realne plany samobójcze trzeba natychmiast interweniować dzwoniąc na  numer zaufania dla młodzieży (116 111) lub dla dorosłych (116 123) lub inną linie pomocy (może być nawet 112, tu chodzi o życie człowieka).

Jeśli jednak to ty potrzebujesz pomocy, możesz zadzwonić na wcześniej wspomniane numery. Na internecie dostępne są tez inne infolinie (przykładowo telefon Lambda dla osób LGBT+ [22 628 52 22]). Czasami trudno jest się do takowych infolinii dodzwonić, wiec jeśli chcesz się wygadać moje dm na instagramie (@yume.a.tsushima) czy tutaj na Wattpadzie są cały czas otwarte i staram się jak najszybciej odpowiadać.

Trochę się rozpisałam, lecz na swoją obronę powiem, że temat jest super ważny, a jeśli komuś nie pasuje to czytasz właśnie moje posłowie i ja tu rządze. O.

Jestem ciekawa waszych opinii na temat tego napisanego w trzy dni tworu. Można pisać w komentarzach jakieś teorie czy coś. Będzie mi bardzo miło jeśli ktoś to zrobi!

— Yume A. Tsushima

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 25, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Rosyjski eksperyment „parawan"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz