Yaz tatiline son bir hafta kalmıştı onuncu sınıfın verdiği yorgunluk bir nebze son erecekti. Ve lisenin başından beri hoşlandığın çocuğa açılmayı planlıyordun. O da sana karşı ilgili gibiydi. Hatta eğer hoşlanmıyorsa bile üç ay görmemenin rahatlığı vardı üzerinde. Son dersti ellerin terliyordu açılman için son 15 dakika kalmıştı. O zaman hemen geçmişti zil çalınca yanına dönüp Emre seninle konuşabilir miyiz dedin. O da olur Deren diyip gülümsedi evleriniz yan yana olduğu için beraber yürüyordunuz her gün evin yanındaki parka gidip oturup bütün cesaretini topladın ona dönüp gözlerini kapadın ve en sonunda Emre ben senden hoşlanıyorum diyip gözlerini açtın.Emre'nin yüzündeki gülümseme düşerek Deren ben gayim dedi. Sen ne hissedeceğini bilmeyerek anladım diyip çantanı yerden aldın. Tam gidecekken Emre bileğini tutarak ayağa kalktı. Deren bak ben seni arkadaş olarak çok seviyorum lütfen arkadaşlığımız bozulmasın dedi. Sen de ona sıcak bir gülümseme atarak tabi devam edelim arkadaş olarak dedin. O da hemen gülerek sana sarıldı. Merak etme ben sana yakışıklı erkek bulurum diyip güldünüz.
Eve geldiğinde hiçbir şey hissetmiyordun aslında biraz rahatlamıştın ilk reddedilmeni yaşamıştın. Baban odana girip yaz tatilinin ilk ayını köyde geçireceğiz babaannen seni çok özlemiş. Biliyorsun hasta en azından seni son kez görsün sen de onu gör dedi. Sen de istemeyerek olur dedin. Baban çıkmadan önce hazırlan son gün okuldan çıkar çıkmaz gideceğiz dedi. Sen yavaş yavaş hazırlanırken en yakın arkadaşın aradı. Bir iki saat konuştuktan sonra kapattınız. Bavuluna bakarken umarım güzel geçer diyip yavaş yavaş uykuya daldın.
Bir hafta o kadar hızlı geçmişti ki inanamıyordun. Son gün okulda herkes hüzünlüydü Emre yanına gelip sarılarak Deren seni çok özleyeceğim dedi sen hüzünle ona bakarak sarıldın. Okul bittikten sonra annen seni arabayla karşıladı. Babanı iş yerinden alarak yola çıktınız. Sabaha doğru eve girip yorgun olduğunuz için uyuyorsunuz. Öyleye doğru uyandığında babanın ve annenin olmadığını görüyorsun ve sen de evden çıkarak köyün kahvesine gidiyorsun.
Oraya vardığında babanın arkadaşlarıyla
konuştuğunu görüyorsun o yüzden sen de biraz geziyim diyorsun ve bir dedenin etrafındaki çocuklara bir hikaye anlattığını görüyorsun. Sen de iki küçük çocuğun arasına oturarak dinlemeye başlıyorsun dedenin anlattıklarını.Dede:
Bu adam her gece birden sonra çıkıp gerçek aşkını ararmış. Gerçek aşkını bulunca onu kendi ülkesine götürüp sonsuza kadar onunla yaşayacağı söyleniyormuş. Bu adam sadece ruh eşine gözükürmüş onu bulmaya çalışan ama bulamayan ve ormanın girişinde baygın şekilde bulunan genç kızların ellerinin üzerinde A şeklinde bir yara oluyormuş. Bu harf o adamın ilk adının ilk harfi olarak düşünülüyor. Geçen yıl yine bir genç kız adamın ruh eşi olduğunu düşünüp ormana gitmişti ve aynı şekilde baygın bir şekilde elinde A harfi ile bulunmuştu.
Senin dinlediğini fark ederek dikkat et kızım dedi. Ve kalkıp yavaş yavaş evine doğru yöneldi.
Ama merak ediyordun ormana doğru bakıp gülümsedin kararlıydın. Gidecektin....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh eşim
FantasyBu adam her gece birden sonra çıkıp gerçek aşkını ararmış. Gerçek aşkını bulunca onu kendi ülkesine götürüp sonsuza kadar onunla yaşayacağı söyleniyormuş. Bu adam sadece ruh eşine gözükürmüş onu bulmaya çalışan ama bulamayan ve ormanın girişinde bay...