4. Bölüm

849 32 10
                                    

Omzundan yavaşça öperek emin misin dedi. Sen de yavaşça inleyip sadece dokunmanı değil içimde olmanı istiyorum dedin. Bir eliyle göğüsünle oynarken diğeri ile yavaşça kadınlığınla okşuyordu. 

Sen inlerken bir parmağını sokmuştu. Saçını çekerek bir topuz yapmıştı ve boynunun arkasını öpüyordu. Bir süre sonra eğer fazla gelirse yeter de ne olursa olsun duracağım ve sarılarak uyuyacağız tamam mı dedi. Sen onu hemen istediğin ve konuşamadığın için kafanı salladın hemen. Ama o boğazını sıkarak sözcüklere ihtiyacım var Deren dedi. Nefes nefese evet dediğin an arkanı dönerek kucağına oturdun. Kollarını boynuna sararak öpmeye başladın bu sırada çıplak olan erkekliğine kadınlığını sürtüyordun. İnlemeleriniz banyo duvarlarına çarparken kalçanı kavrayıp sıkarak kendine daha çok bastırıyordu.

⚠️BDSM⚠️

Küvetten hemen çıkıp seni kırmızı bir odaya götürdü içeri küçücük ışık bile girmiyordu odanın duvarlarını çeşitli oyuncaklar ve kırbaçlar süslüyordu. Seni odanın ortasında olan yatağa koyup son kez öperek ayrılmıştı.

Bir süre sonra elinde vibratör ve iple gelmişti. Gözünün içine bakarak kullanabilir miyim dedi sen de merakla kabul ettin. Ellerini kafanın üstünde bağlayarak vibratörü en düşük seviyesinde çalıştırarak kadınlığına yavaşça sürtmeye başladı. Her dakika titreşimler hızlanıyordu. Yavaşça içine sokarken göğüslerini emmeye başladı titriyordun. Emerken benim dokunuşum altında nasıl güçsüz kalıyorsun diyerek güldü. Vibratörü içine sokup çıkartıyordu yavaştı ama bu acımasına engel olmuyordu. Ne kadar acıtsada o kadar zevk veriyordu.

Göğüs uçların dudakları arasında sertleşirken harenin? Üstünde diliyle oynuyordu. Bıraktığında hemen kafanı aşağıya indirdin o sırıtarak yine kafasını göğüsüne gömdü. Göğüs ucunu yavaşça ısırmasıyla sevkle adını inledin. Göğüsünün üstünde gülüşünü hissederken bir anda vibratörü çıkartıp aşağı indi sana doğru bakarak çok ıslanmışsın bebeğim dedi. Kafasını kadınlığına gömerek yavaş yavaş yalamaya başladı. Artık dayanamayarak Ares geliyorum dedin. Bacakların titreyerek ağzına boşaldın. Her zerresini tatmak ister gibi yalıyordu, bittiğinde yanına yatarak çok güzeldin bebeğim diyip saçını öptü.

Nefes nefese peki ya sen dediğinde gülerek bu gece senindi sonra beni düşünürüz dedi. Yatağınıza gitmek için ayağa kalktığında yalpalayarak yere düştün gülerek yanına geldi seni bir tüy kadar hafifmişsin gibi kolay kaldırarak dudağına buse kondurdu yatağınıza geldiğinizde bebeğim ben duş alıp geliyorum dedi gözün hala dimdik olan erkekliğine indi.

Yavaşça ayağa kalkarak boynunu öptün ben hallederim diyip onu yatağa ittin. Kucağına oturduğun anda onu öpmeye başlayıp hızlıca erkekliğinin üzerinde kadınlığını gezdirdin. Öpmen yavaşlarken dudaklarını bırakıp aşağıya kaslarını öperek indin. Çok fazla büyümüş olan erkekliğinin ucunu öperek dilini gezdirmeye başladın. Nefes alış verişi hızlanırken adını inlemeye başladı. Bu seni güldürürken elini kalçana attı. Erkekliğini yavaşça ısınırken yüksek bir şekilde inledi elinin altında olan kalçanı sıkıca sıkarken acıyla sen de inledin.

Bir elini başlangıcına koyarken ağzınla gelgit yapıyordun. Saçlarını tutarak gelgit yapmanı hızlandırırken erkekliği ağzından yavaşça titremeye başlarken Deren geliyorum diye inledi. Ağzına sıcak bir sıvı yayılırken gözlerini kapattın. Gelen hepsini yuttuktan sonra başını Ares'e doğru çevirdiğinde kafasını geriye atmış bir şekilde tavana bakıyordu. Boynundaki adem elmasıyla çok çekici gözüküyordu. Kafasını sana indirerek çok güzel küçük kızım diyip yanına çekti. Göğsüne yatarak uyuyakaldınız.

Sabah uyandığınızda güneş gözüne geliyordu. Yavaşça yataktan indikten sonra geceliğini giyip Ares'in burnuna küçük bir öpücük bıraktıktan sonra aşağı indin. Pankek yapmak için karışımı karıştırırken belinde büyük eller hissettin. Ares sabah sesiyle günaydın dedi. Sen kızarırken boynundan öperek seni seviyorum dedi...

——————-——————-——————-

Biliyorum baya geç geldi ama yangınlardan dolayı atmak istemedim sonra yazmaya başladığımda çok zorlandım insanın bir şeyi yaşamadan onu yazması baya zor oluyor. Umarım beğenirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruh eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin