3. Bölüm

770 28 15
                                    



Gözlerimi açtığımda aydınlık bir yere gelmiştik. Kelebekler etrafta uçuyor kuşlar resmen şarkı söylüyordu. Ares'e dönüp neredeyiz dedim benim ülkemde diyip gülümsedi. Elimden tutup yeni evimize hoşgeldin dedi çok heyecanlıydım. Saray gibi bir yere girdiğimizde elimden tutup büyük bir odaya götürdü beni. İki kişi bizim piyanoyu çaldığımız gibi çalıyordu. Ares anne baba dediğinde bize döndüler. Babası bana sıcak bir gülümseme atarken annesi çok sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Babası yanıma gelip hoşgeldin kızım diyip elimi sıktı annesi ise hiçbir şey söylememişti. Sadece Ares'e dönüp Ares konuşalım dedi ve bana bakarak yalnız diye sessizce söyledi. Ben de Ares'e dönüp siz konuşun ben dışarda beklerim dedim. Kapıdan çıkmamla beraber annesi sen onu nasıl buraya getirirsin oğlum tamam ruh eşimi bulacağım dedin ona olur dedik ama o kızla evlenemezsin senin bir nişanlın var dediği anda hayal kırıklığına uğramıştın.

Koşarak saraydan çıkarken Ares seni duyarak peşinden koşmuştu seni bileğinden tutarak bak ben o kızı sevmiyorum sensin benim yarım diyerek sulu gözleriyle sana bakıyordu. Beni lütfen bırakma bak garip olacak yeni tanıdım seni ama ben gerçekten sensiz yaşayamam senin sıcaklığını hissetmeden uyumak istemiyorum ben. (mk ne kadar romantiğim görün🥺) Ona bakarak ona kaptırır mıyım seni yeni bulmuşum bu kadar çabuk bırakmam der demez seni belinden tutarak etrafında çeviriyor yere koyarak dudağına sıcak bir öpücük bırakıp gel benim evime gidelim diyor. Evi sarayın aksine daha koyu bir şekilde dekore edilmişti. Ama yine de çok güzeldi. Bir kaç tane temizlikçi vardı ama onlar da biz gelince masayı hazırlayıp gittiler.

Ares sandalyeyi çekerek oturmana yardımcı oldu ve masadaki mumları yakıp yerine geçti. Konuşurken ortak yönlerinizin çok fazla olduğunu fark edip kendi kendine gülümsedin. Yemeğiniz bittikten sonra Ares ben banyoya gireceğim sen de gelmek ister misin diyor. Olur diyince seni gelin gibi taşıyıp banyoya getirdi. Küveti sıcak suyla doldurup soyunarak içine girdiniz gözün biraz erkekliğine kaymıştı ve gerçekten büyük gözüküyordu. Senin baktığını fark edince noldu beğendin mi diyip güldü sonra ama bakma daha inik utanıyorum dedi. Yüzüne bakarak bu mu inik hali diyince daha çok gülmeye başladı. Ya ben gidiyorum diyince ya güzelim şaka yapıyorum diyip yine kucağına aldı.

Bu sefer seni küvete yavaşça bıraktı ve o da arkana geçerek saçına sabun sürmeye başladı. İçinde farklı bir his vardı onu istiyordun yavaşça boynuna sonra omuzuna dokundukça bu isteğin gittikçe artıyordu. Ona biraz daha yaklaştığında arkana dayanan erkekliğini hissedebiliyordun dudaklarını ısırıp Ares dedin o da efendim güzelim dedi. Bana dokunmanı istiyorum...

Bir sonraki bölümde smut yazacağım o yüzden biraz düşünmeliyim öptüm sizi kelebeklerim 😚

Ruh eşim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin