Bab 2

810 101 26
                                    

PANGG!!!!

Tuan azhar melepaskan das tembakan tepat di atas kepala Farisya....*eh ehh tak ii...Tuan Azhar melayangkan tamparan yang dasyat hingga kepala Farisya terpusing ke tepi.

Semua yang melihat adegan itu terdiam ketakutan melihat wajah tuan Azhar yang bengis itu.

Farisya menepuk tangan sambil menghadiahkan smirk buat ayah nya.

"WAHH HEBATT!!! SEORANG AYAH SANGGUP TAMPAR ANAK DIA DEMI PELACUR NII!!!!" Jerit Farisya sambil menundingkan jari nya tepat pada muka Adriana.

Adriana hanya diam dan tidak berani melawan.Dalam masa yang sama air mata nya sudah laju mengalir dari tadi.

Tuan Azhar sekali lagi cuba melayangkan penampar ke pipi Farisya namun...

"FARISYA K-KAMU....." Tuan Azhar memegang dada nya lalu rebah ke tanah.Farisya yang tadi melawan ayahnya langsung bergegas mendapatkan ayah nya.

"ABANGG!!!KENAPA NI....FAEQ CEPAT CALL AMBULANS!!!" Jerit Puan Sharifah.

   Faeq yang dari tadi hanya diam dan terkejut langsung bergegas menelefon ambulans. Adriana yang sedari tadi hanya tunduk dan menangis langsung berdiri dan mendekati ayah mertua nya.

"Hehh kau jangan pegang ayah aku!!!urusan aku Ngan kau tak habis lagi... disebabkan kau lah ayah aku jadi macam ni" jerit Farisya yang masih tidak mau mengalah

Sesampai mereka di hospital.

Tuan Azhar dimasukkan ke wad ICU. Semua ahli keluarga setia menunggu di luar dan hanya Puan Sharifah yang menemani suaminya. Adriana duduk di kerusi bangku manakala Faeq masih berdiri lalu mengacak rambutnya. Farisya pula masih dengan perasaan marahnya menjeling Adriana.

"Ni semua salah kau!!!kalau kau tak datang menyibuk kat keluarga kitaorang... lagii aman...ehh perampas kau memang tak tau malu erk? Dah berapa jantan kau tido?" Kata Farisya dengan nada yang jijik

  Faeq hanya diam sambil memerhati drama tidak berbayar ini.

"Farisya, please jangan macam ni kat kat hospital...Dan lagi satu jangan anggap akak ni pelacur!!!!" Suara Adriana sedikit meninggi sambil merenung tajam adik ipar nya.

"NUR ADRIANA ZAHRA!!!!"

Adriana yang tersentak akibat tengkingan Faeq itu langsung menoleh kearah nya.Faeq terus menarik tangan Adriana sampai lah ke tempat parking kereta.Faeq membuka pintu kereta lalu menolak Adriana masuk secara kasar.

"Ehh pelacur kau dengar sini...kau sapa nak tengking adik aku hah?!?!"jerit Faeq di dalam kereta sambil menarik tudung Adriana ke belakang.

  "Y-ya Allah Faeq kenapa cakap Adriana macam tu... Adriana ni isteri Faeq tau!!"jawab Adriana dengan air mata yang mengalir laju.

Satu tamparan keras mendarat di pipi mulus Adriana.

"KAU DENGAR SINI BAIK BAIK....AKU TAK PERNAH ANGGAP KAU NI ISTERI AKU... SAMPAI MATI PUN TAKKAN...AKU JIJIK NGAN KAU"

Nangis

Nangis

Nangis

Itu sahaja yang Adriana mampu lakukan.Faeq telah meninggalkan dia di dalam kereta.

Thank youuu for reading....jangan lupa voteeee tauuu💗

The Devil's Husband [Slow Update]Where stories live. Discover now