Aşağı Bakmamamalıyım...

56 2 0
                                    

Az daha o ayı Elya yı ele verecekti sınıfa girdim Kuzu kafam ve Serin tartışıyolar gibiydi sonra sırama geçtim Kuzu kafamda kafasını sıraya gömdü...
*#*#*#*#*#
(kız kankalarımla yaptığım dedikodulardan feyz alarak yazdım)
*#*#*#*#*#
Elya nın ağzından...
Offf yaa bakın şimdi biz yolda Serinle gidiyorduk ki bi çocuk gördük. Serinde bu çocuğu faceden bulup linki bana atmış bende biraz bu çocuğa yanaştım (yanaşmak kızlar arasında yavşamanın kibar hali) ve çıkmaya başladık ama bu gün geldi birde ne göreyim bu çocuk o çocuk deilki bide Kaya'ya yumruk attı he Kaya yani at kafa neyse sonra onlar müdürün odasına gidince Serinle bu çocuğun farklı olduğunu facede photoshop yaptığını konuşup onun yüzünden YANLIŞ KİŞİ İLE ÇIKMAMIN tartışmasını yaptık. Sonra kafamı sıraya gömdüm...
11 yıl önce...
E: Ya su çocuk bu çocukla kavga ediyo... Yaydım edin!!
(hoca)H: Noluyor çocuklar burda? Der ve ayırır 6 yaşındaki 2 erkeği. Bunlar yine Kaya ve Derindir. Bi kız başlar ağlamaya ki hoca çıldıracaktır. Derin her kavga ettiğinde kız kardeşi Serin ağlardı. Elya minik eliyle yaptığı yumruklarıyla Kaya'ya vurmaya başlamıştı.
E: napıyoysun sen niye kavga ediyoysun? Bana etmicem dememismiydin?
Kaya cevap verir
-E ama o senin hamuylayından aldı banane ayyıca elleyin yumusak canım acımıyoy kıvıycık kuzu
Kız bu kıvırcık kuzu lafına sinirlenip eline gelen peluş atı fırlatıp
+AT KAFAŞI diye bağırır
Bunu üzerine Kaya'da eline bi kuzu alıp kıza hafif atar ve
-KIVIRCIK KAFA diye bağırır... O zamandan beri Kaya Elyaya kıvırcık kafa, Elyada Kayaya at kafa demeye alışmıştı...

*#*#*#*#*#*#*#
Şimdiki Zaman (Kaya'dan)
*#*#*#*#*#*#*#

Elya uyanmıştı onla her ne kadar kavga etsekte ayrılamazdık... Derin bu gün geliyodu o ayrı bi ülkede okuyordu liseyi çünkü sınavdan bi gün önce sevgilisinden ayrılmış sınavıda sallamıştı ve amerika'ya gitmişti.
Elya'nın uyuması fırsatıyla Serini çekip
- anlat kim o çocuk dedim
oda yanlış kişi olayını ve ayrıldıklarını ama çocuğun buna uyup uymadığını bilmediğini söyledi.

Çıkış ziliyle Serin Elya ve ben kapıda Derin'i bekliyoruz. Ama bilin bakalım Derin yerine kim burda tabiki AYI HERİF ki adı Furkanmış... Elya nın kolunu tutmasıyla benim sinirim tepeme çıktı ben her zaman Elyayı erkeklerden kıskanmıştşm anasınıfında tanıdığımdan beri... O elyanın kolunu tutar tutmaz Elyamı arkama alıp çocuğa kafa attım çocuk sersemliyince bacağına çelme takıp yere atıp o suratını yumruklamaya başladım.

Derin'in arabasını gördüm ve çocuğu yakasından tutup havaya kaldırıp okulun duvarına fırlattım ve arkamdan o sıra çığlık atan Elya'ya sarıldım. Derin'de bu tür kavgalarda gözü hemen dolan kız kardeşi Serin'e sarıldı.Bi fikrim vardı bu çocuğa ceza vercektim. Derinle çocuğu arabanın bagajına koyduk.

Serinlerin evine gitcektik bi hafta burada duracaktık. Kuzu Kafamla Serin yatakta , Ben ile Derin tam yanlarında ama yerde yatacaktık her ayki gibi. Tabi o çocuğunda gözünü evde biraz korkutup bırakcaz -ki bakalım bi daha benim kızıma bulaşabilcekmi-

Şu anda benle Elyam arka koltuktayız Derin sürücü koltuğunda Serin ise yanındaki koltukta oturuyordu
-Bagajdada ayı-.
Elyanın kolunu dürttüm bana ne var bakışı attı. Hay bakışını yerim senin lan. Neyse Elyanın çantasını aldım içinden su şişesini çıkardım ve içine (bu gün resim dersimiz vardı) mor guaj boya döktüm ve çalkaladım. Serine baktığımda sırıtıyordu. Anlamıştı benim zeki kuzum neyse ona mor sulu şişeyi verdim aynı işlemin açık pembesini kendime de yaptım sonra şişelerin kapağına delik açtık .

E: "DERİN!! Arabayı sağa çek ! Durdur arabayı !" Diye bağırdı. Derin arabayı şokla hemen sağa çekti ve arkaya döndü serinde bize bakıyo tabi biz şişeleri ayamızın yanına koyduk dolayısıyla göremiyorlar.
Ben hemen atıldım (atıl kurt)
- Kapıları kitle derin anahtarı da bana ver dedim. Derin dediğimi yaptı Elya ile korku dolu olan suratımız piç gülüşüne dönmüştü. (D-S)erin kardeşler bize malmışız gibi ve anlamayan gözlerle bakarken birden şişeleri suratlarına doğru sıktık.

Aşağı Bakmamalısın (Bir at kafa hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin