Şu anda okulda en arka köşede oturuyorum demicem çok sıradan bi başlangıç istemiyorum şu anda öğretmenler masasında oturmuş bacaklarımı sallandırarak Elyayı düşünüyom bu gün çıktığı çocuk bizim sınıfa gelcekmiş acaba nasıl biri la bu çocuk onu bana tercih ettiğine göre ben esmer şeker bi çocuğum yanii. Ooo Elya hanımlar ve kankası Serin teşrif etmişler bakim nereye oturuyolar. Orta sıralarda bi yere oturdular ve bende hemen yan arka çaprazlarına geçtimki küçük kuzu kafam ne konuşuyor dinleyim..
E: Ya bak en ufak saçım bozulsa haber ver tamam mı ? Eteğimin boyu nasıl ? Düz duruyomu ? Aiyy inanmıyorum bu gün buraya gelcek...
S: Ay kızım heycan yapma heycan yapınca maymuna benziyon oke ? Rahat ol kuul davran ben sınıfın eziği deil ben sınıfın k...
-Kuzu kafasıyım izlenimi ver Elya (Atlamasam içimde kalırdı)
S:Hayır kraliçe izlenimi verceksin Elya
E:Bana bak at kafa sakın bana onun yanındada öyle hitap etme bizimi dinliyon sen hem? Hatta yanımıza uğrama tamam mı?
Hayır yarımam demedim tabi...
-Hı tabi tabi... Diyip geçiştirdim.
######Ve günlük rutinimi yapıp derslerde full Elyayı kestim sonrada yapıştırdım iyy kendimden iğrendim neyse şimdi son tenefüs zili çalcak ve şu kuzumu kapan KURDU görcem *amk kurdu* 3-2-1 veee ziill
Bi dakika lan bu kel mi kafası parlıyo aq gözüm kamaştı yaa demek geçen okul çıkışı Elya Serine göz kamaştırıyo derken bundan bahsediyordu hmm anlaşıldı acaba bendemi saçımı kazıtsam yok yaa .. Bi dakika peki arkadaşlar bi yanlış anlaşılmayı düzeltiyorum çocuk kel deil sarışınmış hemde açık çiş rengi şaka şaka limon suyu diyimde mideniz bulanmasın ...E yok artık kolunu açmış Kuzuma sarılmaya geliyo!
$burda aynı medyadaki resme benziyo$
Tabi ben atıldım öne sarıldım bizim sarı ayıya herkes bi sustu bize bakıyo bende tabi hemen durumu düzeltmeye ÇALIŞTIM.
-Ay şuna bak resmen ayı.. Peluş gibi benim zafım vardır AYILARA!!!
Diyip çocuğun yanaklarını sıkmaya başladım şimdi sıkıyom ilerde o "ı" ları "i" ye çevirebilirim...
E:Ya at kafa bıra sevgilimi. Gel aşkım..
-Peki geliyorum aşkım dedim ve tam kuzuma doğru yürüyodum inanır mısınız agalar bana ayı saldırdı... Gözüme geçirmesiyle Sen ayıysan ben vampirim diye içimden geçirip çocuğun elini ısırdım -ki etinin birazi ağzıma geldi iy- sonrası müdürün yanı...
Müdürün Odasında
Müdür:M. Ayı:A. Ben:-M:Sen kimsin
A:Ben Ely..
- Hocam ben çağırdım arkadaşı okula kankamdı kendisi ama kavga ettik
M: Okula dışardan öğrenci gelmesi yasak bu 2 gün uzaklaştırma cezasını hak ettiğini gösterir ...
Biliydim böyle olcanı aq
M: Ama seni tanıyorum ki umuduğuma göre bu bikerelik bi olaydır... Dimi?
Oha bokta çıkabilir yani hoca 365 derece döndü
-Evet hocam bi kerelikti...
M:Çıkabilirsiniz.
A: Peki (amk ayısı)
- Sağolun hocam...İlk bölüm diye kısa oldu bi sonraki bölümde bu bölümün devamı ile at kafa ve kuzu kafa sözlerinin nerden geldiğini anlatıcam hade *siktirmeyip gidiyom*