Sebaik menutup pintu dapurnya Lela bersembunyi di sebalik tingkap untuk melihat telatah armin dan Jefri..
"fuyoo memang rezeki kita baiklah hari ni Min, dapat jugak tengok pantat kak Lela tu akhirnya hahaha.."
"tulah di namanya rezeki hahaha.." jawab armin..
"kalau aku dapat tu memang aku jilat-jilat pantat dia yang berbulu lebat tu min.. Mesti sedap bau pantat akak Lela tu kan min.." kata Jefri
"itulah, untung abang Azri ada bini seksi dan cantik macam kak Lela tu.. Aku memang suka perempuan yang simpan bulu pantat ni.." sambung si armin
"Eh min.. Kau tengok tu ada seluar dalam akak Lela tu kat tepi pagar la.. Kenapa akak Lela tu tak amik sekali tadi ya?"
"entahlah.. Dia terlupa nak amik kot? Kau pergilah amik Jeff.. Mana tau kot-kot ada bau baik punya kat celah spender tu hihihi boleh kita buat modal melancap malam karang"
"jap aku pergi amik sat.." lalu Jefri pun terus melintas lorong belakang rumahnya dan pergi ke pagar rumah Lela untuk mengambil seluar dalam terpakai itu
Sebaik mengambilnya Jefri terus pergi masuk kedalam rumahnya bersama armin..
"fuyoo.. Kau tengok ni min.. Ada kesan lendir lagi kat celah spender ni.." Lalu Jefri pun mendekatkan hidungnya kearah celah seluar panties terpakai itu
"fuh.. Bau pantat akak ni memang sedap lah min.. Nah kau cuba bau pulak.. Bau feveret aku tu min hihihi.."
"ah ah yelah. Pekat lagi bau nya.. Macam tak basuh lagi je seluar dalam ni jef.."
"agaknya akak tu sengaja kot nak suruh kita amik seluar dalam dia ni Min.. Dia nak kita amik bau kot hahaha.."
"boleh jadi juga.. Entah-entah dia terdengar kot apa yang kita borak tentang dia malam semalam"
"boleh jadi juga.. Hihihi..."
Sementara itu Lela merasa teruja bila melihat budak-budak bujang itu telah mengambil seluar panties terpakainya itu..
Lela terus merasa ghairah bila memikirkan betapa nakalnya kelakuannya itu sehingga dia sudah mula meraba-raba pantatnya sendiri di tingkap itu
"tak apa.. Korang amik dulu bau pantat aku tu.. Nanti aku bagi korang rasa pulak ya.. Sabar dulu.. Aku nak make sure yang si Azri tu bukan sengaja nak menguji kesetiaan aku pada dia.. Kalau confirm Azri memang nak aku menyundal dan jadi isteri jalang murahan idaman dia, memang hari-hari aku panggil korang untuk puaskan pantat aku ni ya.. Sabar dulu okay guys.. Hihihi"
Entah apa yang merasuk fikiran si Lela ketika itu Lela pun terus mengambil pil peransang untuk dimakannya..
Setelah itu Lela pun terus ke dapur untuk memasak
Selesai sahaja memasak Lela pun terus menghidangkan makanan diatas meja dan waktu itu dia terdengar bunyi enjin kereta Azri sedang masuk kedalam ruang parking di depan pintu rumahnya
Lela pun terus mengemas periuk belanga seperti biasa
"Hai sayang bie dah balik ni.." kata Azri sebaik sahaja Azri membuka pintu rumahnya
"ah okay bie.. Lela kat dapur ni. Lela baru lepas habis masak.. Bie rehat lah dulu nanti Lela buatkan air ya.."
Azri sempat menjengah Lela didapur dan dia melihat Lela sedang memakai tualanya
"Hai sayang rindu kan bie ke sampai pakai tuala bie tu.. Hihihi"..
"alah Lela malas nak gi amik tuala kat atas tadi. Nampak tuala ni ada dalam bakul tu yang Lela pakai je.."
"ohh.. Iya.. Tak apa.. Lela pakai pun okay juga.. Nampak seksi hotwife bie ni.. Kalau budak-budak bujang belakang rumah kita ni nampak sayang pakai macam ni mahu sayang kena rogol beramai-ramai pulak nanti hihihi dahlah ramai budak-budak bujang yang tinggal dalam rumah tu. Mahu terbarai lubang pantat sayang tu, sampai kalau bie nak main nanti tak rasa apa pulak.. Hahaha"
"haih kesitu pulak bie ni.. Kang Lela pergi rumah bujang tu haa baru padan muka bie nanti.."
"alah sayang kalau nak sayang pergi aje lah. Bie okay je kalau sayang nak menyundal dengan budak-budak tu semua.. Hihihi.. Bie memang ada fantasi tau nak tengok body hotwife bie ni kena ratah dengan orang bujang beramai-ramai"
"ermm Iya lah tu bie.. Dah lah bie jangan nak mengarut lah. Pergilah duduk kat depan tu. Kejap lagi Lela buatkan air teh ya. Air tengah masak tu"
Setelah menghidangkan minuman teh buat Azri Lela pun hendak naik ke tingkat atas untuk mandi
"Eh sayang.. Bie ada belikan baju basahan untuk sayang ni. Nanti sayang pakailah ya. Kalau sayang pakai mesti nampak seksi hihihi" kata Azri sambil menghulurkan bungkusan plastik yang mengandungi beberapa helai pakaian untuk Lela
"ya ke bie.. Terima kasih la bie sebab belikan baju-baju ni ya bie.. Lela sayang kat bie tau.."
"ya okay sayang.. Eh yang nanti boleh tak you trim kan bulu kat bawah tu. Bie tengok dah lebat sangat lah sayang punya bulu tu hihihi.."
"Eh bukan bie yang suruh Lela simpan ke bulu Lela ni.. Sejak bila bie nak Lela trim pulak ni.."
"alah saja nak tengok lain sikit.. Awak trimlah ya guna shaver elektrik tu. Bie dah charge dah tu.. Tunggu sayang nak guna je.."
"ah yelah bie.. Bie dah belanja Lela baju ni Lela ikut jelah kehendak bie tu.. Hihihi.. Ada apa-apa ke malam ni.. Esok kan cuti bie.."
"ada lah, awak siap ajelah dulu.. Bie ada surprise untuk sayang malam ni"
"wah ada surprise... Tak sabar nya hihihi.." kata Lela sambil ketawa dan mengeyitkan matanya kepada Azri..
Setelah mandi dan mentrimkan bulu pantatnya, Lela pun mencapai sehelai pakaian dari dalam beg plastik itu..
"amboi pendeknya baju kelawar ni.. Ini kalau aku menonggeng ni memang semua nampak ni kang hahaha.. Ada-ada je laki aku ni sekarang, buang tebiat agaknya"
Setelah memakai baju kelawar itu Lela melihat dirinya di cermin..
"adoi bukan setakat pendek je.. Jarang pulak tu kain dia ni... Habis nampak puting aku kalau aku pakai.. Ah lantak la.. Dah laki yang nak kita ikut aje lah. Kang tak ikut cakap dia, dia cari alasan nak berbini baru pulak ya"
YOU ARE READING
SUAMI SPORTING
General FictionKisah kecurangan bermula apabila Lela mula menyiasat akan kegiatan rahsia rakannya yang bernama Qistina