Surprise

29.2K 136 0
                                    

Apabila Lela turun sahaja kebawah Lela melihat Azri sedang duduk diruang tamu sambil menonton television

"bie..."

"fuh mantap betullah hotwife bie ni bila pakai macam ni hihihi..."

"jarang nya baju ni bie.. Tak apa ke.."

"alah apa salahnya..." kata Azri sambil berdiri setelah melihat Lela memakai baju kelawar seksi yang dibelinya

"ni baru gaya lingerie orang Melayu nusantara kan sayang hihihi.."

"ermm yelah bie.. Thanks ya bie sebab belikan  baju ni.."

"ah bie ada something nak tunjuk kat sayang.. Meh ikut bie.."

Lalu mereka berdua pun berdiri di depan bilik air diruang antara bilik tetamu dan dapur

"nah tengok apa yang bie dah beli untuk sayang.. Surprise!! Hahaha"

Terkesima si Lela apabila dia melihat ada sebuah sangkar anjing yang terdapat didalam bilik air itu

"lah bie beli sungguh-sungguh hahahaha Lela main-main ajelah malam semalam tu"

"alah boleh lah ni sayang.. Nanti sayang kurung bie dalam ni tau hihihi.."

Kemudian Azri menunjukkan tali kolar anjing dan rotan khas untuk menyebat dirinya serta bekas makanan dan minuman dan juga makanan anjing peliharaan.

"bie ni sungguh-sungguh nak jadi anjing Lela ke ni bie.. Hihihi"

"iya bie serius ni.."

"okay lepas makan ni bie kena jadi anjing Lela tau..Lela nak kurung bie satu malam dalam sangkar tu Hihihi"

"wow bestnya sayang tak sabar bie nak jadi anjing malam ni hihihi.."

"okay jom kita makan.."

Setelah makan Azri pun naik untuk mandi dan kemudian turun semula dengan hanya memakai tuala

Kemudian Azri pun berdiri di hadapan Lela lalu membuka tualanya

"hahahahahahaha apa ni bie! Kenapa bie pakai penis cage ni... Siap kunci pulak tu hahahaha!!!"

"nah ni anak kunci nya.. Sayang simpan elok-elok tau jangan hilangkan pulak hahaha naya kat bie nanti"

"biarlah hilang nanti Lela nak buang kunci ni kat dalam sungai biar konek bie tu terkurung dalam tu buat selamanya hahahaha!"

"ikut sayang lah kalau sayang nak buang kunci tu.. Bie ni kan anjing sayang je sekarang ni. Anjing mana boleh membantah perintah tuannya.. Betul tak Puan.. Hihihi"

Lela terdiam seketika bila suaminya Azri sudah memanggilnya Puan..

"pergi amik rotan dan kolar tu anjing.."

Setelah Azri memakai kolar dan menyerahkan rotan sex toy itu Lela meminta Azri untuk merangkak dan berjalan seperti seekor anjing..

Semasa memegang tali kolar anjing itu Lela melibas-libas rotan itu ke punggung Azri Dan sekali sekala sengaja Lela meroyan buah pelir layut Azri dengan kuat hingga Azri meraung kecil

"kau suka kan aku sebat buah pelir dayus kau ni betul tak anjing!"

Hampir ke setiap penjuru ruang rumah itu Azri di paksa merangkak

"kalau nak ikutkan aku, nak aje aku bawak kau keluar berjalan kat seluruh kawasan perumahan kita ni tau anjing hahahaha.. Biar semua jiran kita tengok betapa hinanya kedudukan kau disisi aku.."

"tak boleh Puan nanti kita kena tangkap dengan pulis lepas tu kalau ada yang rakam perbuatan kita ni nanti jadi viral pulak hahaha.."..

"tulah masalahnya.. Dah kau duduk tepi ni. Aku dah penat nak berehat sekejap" kata Lela sambil Lela terus duduk diatas sofa

Azri hanya duduk ditepi sofa diatas lantai sambil melihat Lela sedang duduk terkangkang kemudian Lela menghalakan pantatnya kearah muka Azri..

"okay tak pantat aku ni bila dah trim anjing?"

"okay sangat Puan.. Cantik betul pantat Puan tu.. Rasa macam nak jilat je pantat Puan yang tembam tu.."

"aku ada benda nak bagi tau kau.. Kalau kau nak marah kau marah la ya anjing.."

"apa dia Puan? Bagi tau sajalah. Saya kan hanya anjing Puan jadi saya tak boleh dan tak layak nak marah pada Puan.."

"macam ni tadi petang masa aku dalam perjalanan balik kerumah aku ada singgah ke stesen minyak, masa aku nak tutup pintu bilik air tu tiba-tiba ada lelaki tolak aku kedalam.."

"iya ke Puan.. Habis tu apa jadi?"

"lepas tu lelaki tu rogol aku kat dalam tandas tu dan dia pancutkan semua airmani dia dalam lubang pantat aku ni tau anjing.. Hihihi"

"oh habis tu apa Puan buat?"

"aku biarkan aje la dia buat apa yang dia nak buat kat aku ni.. Kalau perut aku ni bunting aku nak kau tahu yang anak dalam perut ni nanti bukan anak kau tau tak.."

"oh... Itu yang saya suka tu Puan.."

"lelaki tu kata kalau aku nak main dengan dia lagi dia nak aku datang kat stesen minyak tu lepas aku balik kerja hari Isnin ni nanti.. Jadi apa pendapat kamu ya anjing? Kau rasa patut tak aku jumpa dia lagi?"

"itu terpulanglah pada Puan.. Nak nak lagi kalau dia bakal jadi bapak pada budak dalam perut Puan tu.. Dia ada hak nak pakai lubang pantat Puan tu sampai bila-bila tau Puan"

Itulah aku pun terfikir nak jumpa dia lagi sebab batang konek dia keras, dahlah keras panjang dan tebal pulak tu.. Memang puas masa aku main dengan dia petang tadi hihihi...''

"eloklah tu Puan. Nanti Puan ajak aje dia Kesini kalau Puan nak main dengan dia lagi.."

"oh itu dah semestinya. Eh ada lagi lepas aku main dengan jantan tu aku singgah lah ke kedai mini Market tu macam biasa lepas tu ada seorang pekerja bangla tu dia mintak nombor telefon aku. Dia kata dia ada buat delivery barang dah sekarang tapi aku tanyalah dia, takkan servis hantar barang aje.. Servis pantat tak ada ke? Dia kata ada. Dia kata lagi kalau aku nak dia servis pantat aku ni anytime dia boleh datang rumah ni tau hihihi.."

" oh baguslah tu Puan. Puan tak nak ke panggil dia datang sini sekarang. Boleh dia servis kan pantat Puan tu sebab saya tengok lubang pantat Puan tu dah basah berlendir dah tu hihihi.. "

" Eh bukan patut kau yang bawak balik jantan untuk aku ke malam ni. Kan kau cakap semalam kau nak cari kan aku jantan..hihihi"

Dalam fikiran Lela mereka hanya bergurau senda sahaja antara suami isteri dalam role-playing ni jadi dia sengaja nak mengambil kesempatan untuk buat pengakuan jujur. Walaupun apa yang Lela kata itu benar-benar terjadi tapi Lela fikir tentu Azri akan fikir itu hanya kata-kata gurauan untuk meransangkan nafsu mereka suami isteri

SUAMI SPORTING Where stories live. Discover now