Benih

34.3K 169 20
                                    

"Eh anjing! Kan aku dah cakap kat kau semalam suruh carikan jantan untuk aku malam ni! Mana dia?"

"ada Puan.. Puan jangan risau sebab diorg dah on the way ke sini.. Rasanya kejap lagi sampai lah tu"

"oh dah on the way ya.. Ermm.. Aku nak kau letak sangkar anjing kau tu kat dalam bilik aku sekarang! Nanti bila aku nak memantat dengan jantan tu aku nak duduk diam-diam aje dalam sangkar tu faham!"

"baik Puan.. Saya pergi amik sangkar tu sekarang juga"

Kemudian Azri pun terus ke bilik air dan mengambil sangkar tu untuk diletakkan dibilik utama rumahnya

Setelah itu Azri pun turun semula dan duduk ditepi sofa disebelah Lela

"ada apa-apa lagi yang Puan nak saya buat?"

"ermm, macam ni aku nak bagi tahu kau yang mulai minggu depan setiap hujung minggu dari hari Jumaat hingga ahad atau Isnin aku dah tak balik sini lagi dah."

"kenapa ya Puan? Boleh saya tahu kenapa Puan tak balik setiap hujung minggu dah lagi?"

"macam ni member kat ofis aku tu nak kenalkan aku dengan jantan loaded-loaded pangkat dato-dato tu. Dia nak lacurkan aku dengan jantan-jantan tu semua. So mulai minggu depan aku dah jadi pelacur kelas atasan tau anjing.. Kau jangan nak salahkan sesiapa pulak dalam hal ni sebab ini semua idea datang dari kau jugak kan anjing. Aku fikir daripada aku bagi pantat aku ni percuma je baik aku sewakan aje. Ada jugak hasilnya nanti kan.. Hahaha.."

"oh begitu ya Puan.. Kalau itu kehendak puan apa salahnya. Bagus juga idea Puan untuk kenakan bayaran sewa untuk servis konek dato-dato gatal tu semua kan Puan. Puan memang seorang wanita yang bijak. Tak macam saya ni bodoh nak suruh Puan tadah free-free je tubuh Puan tu pada semua jantan-jantan"

"sedar pun yang kau tu anjing bodoh kan. Menyesal aku kawin dengan kau. Dahlah tak boleh bagi aku anak lepas tu nak suruh aku jadi betina jalang murahan yang bagi macam tu je pantat aku ni hihihi.."

"tak apa lah Puan.. Nanti ada rezeki, Puan dapat lah anak dengan benih jantan lain"

"tulah aku dah tak sabar nak dapatkan anak.. Tak kira lah benih siapa pun janji perut aku ni nanti ada baby. Kau tu harap je ada buah pelir besar melayut tapi benih semua tak menjadi.. Elok aku sebat je buah pelir busuk kau tu sampai hancur lagi elok"

"maaf ya Puan sebab saya gagal nak buntingkan perut puan tu.. Memang patut Puan sebat buah pelir saya ni. Puan sebat lah sekuat-kuat hati Puan sampai Puan puas hati ya"

Lalu Azri pun menonggeng di depan Lela untuk menadah buah pelirnya untuk disebat Lela

Lela pun terus menyebat buah pelir Azri tanpa rasa bekas kasihan. Lela tahu walaupun sakit tapi kesakitan itulah yang menjadi nikmat buat Azri..

Woosh! Paap! Woosh! Paap!

Terjerit-jerit Azri menahan kesakitan akibat buah pelirnya disesah oleh Lela dengan kuat

"sedap tak aku sebat buah pelir kau yang tak berguna tu anjing?"

"sedap Puan.. Terima kasih Puan.. Sila sebat lagi Puan" jawab Azri

Woosh! Paap! Woosh! Paap!

Lela terus menyebat buah pelir Azri hingga lah tiba-tiba loceng rumah berbunyi

Ting Tong! Ting Tong!

"hey siapa pulak datang rumah kita ni bie? Kacau daun betullah"

"bie rasa itu jantan-jantan yang bie suruh datang untuk main dengan sayang malam ni. Sampai pun diorg hihihi.. Sayang dah ready ke?"

"bie! Bie serius ke ni! Lela ingat kita cuma main-main role-play macam dulu tu aje!"

"apa sayang ni..? Sayang jangan nak main-main lah diorg dah sampai dah tu. Dah terlambat kalau sayang nak tarik diri dah ni.. Nak tak nak, suka atau tak, sayang kena main dengan diorg sampai hari ahad macam yang sayang cakap semalam hahaha!"

Ting Tong! Ting Tong!

Loceng rumah Lela dan Azri terus di tekan lagi.

Azri melihat keadaan Lela yang masih tergamam dan diam terpaku..

" macam ni sayang? Takkan nak biar aje diorg berdiri lama-lama kat luar tu?"

" bie ni gila lah! Tak apalah.. Lela ikut lah kehendak bie.. Panggil diorg masuk sekarang.."

***TAMAT***

TERIMA KASIH ATAS SOKONG ANDA SEMUA

CERITA INI SAYA DEDIKASIKAN KEPADA SESEORANG YANG BERNAMA D* Y**

AUTHOR
Penglipur Hati Lara ❤️



SUAMI SPORTING Where stories live. Discover now