Selam :) yine mi sen dediğinizi hissediyorum. Merak etmeyin çok uzatmiycam. Küçük bi duyurum varr.
Eğer hikayeye yeni başlayan ve önceki yani ilk kitap olan sen farklısın adli hikayemi okumadiysaniz bu hikaye biraz kafanızı karıştırabilir. Ama siz bilirsiniz tabiki.Ilk kitabını profilimde bulabilirsiniz.
Bölümle sizi başbaşa bırakıyorum. Öpüldünüz..
Sabah babamın yanıma gelişiyle gözlerimi açtım.
"Günaydın baba" diyerek yataktan kalktım-ne kadar zor olsada-
"Günaydın meleğim hadi kahvaltı hazır giyinde gel" diyerek alnima küçük bi öpücük kondurdu tıpkı annemin yaptığı gibi..
Annemde bana hep meleğim derdi alnimdan öperek uyandırır dı.ama artık bu görevi babam üstlendi. Yatagimin yanında duran akvaryuma baktım 2 tane balık vardı anneleriyle arkadaş olmuştum hatta herşeyimi onlara anlatıyordum. Onunda annesi ölmüştü. şimdi o da bi anne olarak öldü tıpkı annem gibi melek olarak...
Üzerimi giyindikten sonra Saçlarımıda düzleştirdim sonra mutfağa gittim.
"Baba yardım ediyim mi?"
"Hadi masaya otur sen.herşey hazır sayılır."
"Peki" diyerek masaya oturdum.
Babam hersabah kahvaltı hazırlardı benim için.Aslinda babam öyle biri değildir ama anneme söz vermiş beni hiç bırakmayacak. Hep yanimda olacak.OKUL
Ilk tenefüs sınıfta kalıp kitap okuyacaktim ama kızlar bi türlü rahat birakmadilar. Bende mecbur olarak dışarıya çıktım.
Öyle okulun etrafında dolaşırken yanımıza berk geldi.
"Selam"diyerek sırıttı yüzümü düşürdüm
"Bu ne şimdi" diye fisildadim
Kızlar gülüşerek
"Bizim bi işimiz var" diyip uzaklaştılar
"Ya ne işi buraya gelin" diyerek peşlerinden gidiyordum berk kolumu tuttu
"Bekle biraz"
"Berk kolumu bırakırmisim canım yanıyor"
"Şey pardon heyecan yaptım" diyerek elini alnında gezdirdi derin bi iç çektim
"Ne diyeceksin" bunu derken içimden 'lütfen teklif olmasın teklif olmazz' diye geçiriyordum.
"Deniz ben senden hoşlanıyorum" lanet olasıca bu ne şimdi!
"Berk olmaz" diyerek koştum kızları yakalayıp hemen öldürmem gerek!!
Sınıfa geldiğimde herkez bana bakıyordu
" niye hepiniz öyle bakıyorsunuz? Sorun mu var" diyerek kızların yanına gittim ceren hemen lafa girdi
"Hayırlı olsun" bunu derken bide kolumu yumrukladı salak!
"Sizinle görüşcez" diyerek önüme döndüm ikisi de birbirlerine şaşkın gözlerle bakmaya devam ediyordu.
O arada sınıfa berk girdi bana çok sinirli olmalı ama napabilirim istemiyorum.
Yanıma geldi oturdu off kızardığıma eminim.
"Deniz düşün" dedi sinirli bi ses tonuyla
" Berk ben olmaz yapamam" diyerek yüzümü öne eğdim
"Sen kaybettin" diyerek yanımdan kalktı bende kızlara döndüm
"Aferin size" diyip sıradan kalktım sonra da tuvalete gittim.
Aynanın karşısına geçip tipimi düzelttim.Sonra kızlar içeriye girdi tam çıkacakken beni durdurup
"Özür dileriz" dediler ben dinlemedim sınıfa tekrar gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN FARKLISIN 2
RandomBu hikaye 'SEN FARKLISIN' adli hikayenin devamıdır onu okumadan okursanız fazla birsey anlayacağınızı düşünmüyorum ama siz bilirsiniz. *** Deniz annesi öldüğünden beri gülmeyi unutmuştu. Rüzgar da o günden sonra sadece deniz için yaşıyordu. Eylül ö...