cap 1
Nu îl vad chiar atat de des dar ma gandesc la el incontinuu,un barbat superb cu un corp de fotomodel care mi-a luat mintile,el,prietenul familiei mele,cu un cap mai inalt ca mine si cu un chip de inger.
Dupa o despartire dureroasa si cateva probleme in familie sunt stresata,nu stiu ce m-ar pute ajuta sa îmi recapat spiritul petrecareț de adolescenta de 18 ani,dar stiu cine.
David,prinetenul parintilor mei,care s-au cunoscut la birou vine la ziua mea de nastere cand implinesc 18 ani,sunt atat de bucuroasa si agitata in acelasi timp,acest barbat mi-a luat mintile de tot,aproape ca uit de toata lumea din jur cand el este in preajma mea.Find o zi atat de frumoasa prefer sa merg sa fac o baie cu spuma si sa ma relaxez,ca sa scap de stres,dar dupa 20 de min de la intrarea mea in cadă,incep sa visez la corpul masiv si extraordinar de frumos al barbatului visurilor mele.
Visand imi dau seama ca au trecut 50 de min de cand eram in baie si mama care ma striga de disperata pe holurile casei mele.
Ies din baie si mama se uita cu un zambet speriat dar si bucuros la mine.-Doamne,credeam ca ai patit ceva,de ce ai stat atat de mult la dus?
-Ăă...
Nu îi puteam spune ca visez ca prietenul lor sa fi fost cu mine i dus in timp ce eu îi masam abdomenul,daca afla mama,ma omoara cu bataia.
-Am adormit!
-Serios,ai adormit la dus.
Ce scuza absurda,era pana la urma singurul lucru pe care îl puteam spune si singurul care mi-a trecut prin minte.
-Haide,au venit invitatii!
-Vin imediat
Merg in camera mea, îmi iau pe mine o rochie lunga cam de o palma peste fund si ies in curte dar imediat in sare in ochi un corp masiv si bine facut,era el,baiatul visurilor mele, era la masa cu tata si inca vreo 2 barbati,cand ma priveste tata ma cheama la el,ajung acolo si nu îmi pot lua ochii de la David,dar cand el ma vede,se ridica brusc de la masa si fuge la baie,oare ce s-a intamplat?
Dupa ce am mancat am vrut sa merg pana la baie dar fix inainte sa intru,o mana puternica si mare ma trage intr-o camera,era camera mea.
Acolo îl vad pe David stand un o mana in dreapta mea si cu cealalta in buzunar.-Buna,Simina
-B-Buna
-Nu te rusina,nu ai de ce,sunt doar eu,baiatul visurilor tale
Poftim! Cum stie asta!
-Stiu ca ai avut si tu aceiasi atractie fata de mine cand m-ai vazut,am plecat de la masa pentru ca erai prea frumoasa si m-am excitat prea tare.
-S-Serios!
-Da,printes-o.
Brusc aud un chiocanit in usa,ma trezesc si imi dau seama ca am visat prea mult,eram inca in baie si facem dus de o ora,nu stiu ce a fost acel vis dar stiu ca a fost cel mai frumos,un vis care nu as fi vrut sa se termine niciodata.
Cand deschid usa îl zaresc pe nimeni altul decat David care imediat ce m-a vazut a inceput sa se vada in ochii lui o dorinta puternica,ne uitam unul la altul pana cand el a rupt tacerea.-Ma lasi sa merg la baie?
-Ăă..da,sigur
Trecem unul pe langa altul iar eu merg in camera sa ma schimb iar el la baie,as fi vrut ca visul meu sa fi fost adevarat dar cine stie poate va fi.
La 10 min dupa iesirea mea,cineva intra la mine in camera,era David,de ce ar veni el la mine in camera?-Hey,nu vi si tu afara?
-Ăm..nu,nu vreau
-Dar pana la urma este ziua ta,faci 18 ani!
Vocea lui groasa si prietenoasa ma face sa ma excit foarte mult der incerc sa ignor,macar pana pleaca,chiar daca nu as vrea sa plece.
-Stiu,dar nu am chef sa vin.
Îl vad cum se apropie de mine si îmi ridica barbia din pamant,respiratia lui îmi incalzeste tot corpul,e atat de bine.
-Atunci stau si eu aici,doar nu voi lasa o printesă frumoasa,sa se plictiseasca singura de ziua ei nu
Chicotesc
-Sigur,vrei sa ne uitam la un film?
-Da,de ce nu?
Acum realizez ce a spus mai devreme,crede ca sunt frumoasa!
În timpul filmului am observat anumitte momente in care se uita la mine timp de minute intregi.
La un moment dat decide sa opreasca filmul.-Ce ar fi sa ne distram umpic! Îmi sopteste,vocea lui ma excita total,a spus asta cu atata dorinta.
Se pune mai aproape de mine si îmi mangaie maxilarul,corpul meu simte un fior,fiecare atingere a lui are un efect asupra mea.
Are fata foarte aproape de a mea,se uuta in ochii mei cu atata tanjeala si dorinta de a fi in mine incat uit cat de multa galagie eeste afara.-Ridicate! Îmi spune pe un ton dur dar si pervers in acelasi timp.
______________________________________
Buna,scuzati anumitele greseli dar este 1 noaptea cand scriu acest capitol.
Sper sa va placa!