2.Prietenul familiei mele (II)

1.8K 5 0
                                    

cap 2

Ma ridic iar el ma trage aproape de el,îi simt corpul musculos pe mine,îmi pune mana pe talie si cu o dorinta foarte puternica ma saruta.

Limbile noastre dansau iar el coboara cu cealalta mana la lenjeria mea care era uda din toate partile.

-Esti atat de excitata din cauza mea?

-Da. spun in timp ce el îmi ridica fusta pana la solduri.

Se uita la mine cu ochii aceia caprui si cu un zambet pervers imi baga mana in lenjerie si îmi ingige doua degete in mine.
Gem printre sărutări si el ma tachineaza bagand si scotand degetele din mine.

La un moment dat numai vad nimic,era intuneric,observ ca draperiile erau trase,usa incuiata si becul stins,îl simt langa mine,ma pipaie pe abdomen.

-Ce incepem acum,o sa gie doar inceputul la o minuntie! Îmi sopteste

Îmi da jos lenjeria si îmi desface fermoarul de la rochie,mi-o arunca pe jos impreuna cu tricoul si pantalonii lui.

Scoate din portofel un perzervativ si se uita la mine pervers cat de minunata pot sa fiu vazandui membrul masculin atat de mare.

-Vrei sa îl pui tu?

Ma apropi de membrul lui si îi pun prezervativul,dar inainte sa intre in mine,cea ce imi doream atat de mult,sta cu varful la intrarea in mine.

-Spunemi ca ma vrei in tine! Spune cu o voce groasa dar si perversa

-Da,gem,te vreau in mine,acum!

-E tot ce mi-am dorit sa aud!

Intra in mine cu multa forta si ma saruta pentru a nu se auzi atat de tare cum gem.Începe sa îmi miste din solduri cea ce ma excita la maxim,ma strange de un san si incepe sa îmi linga sani si sfarcirile.

Fiecare atingere si fiecare miscare pe care o face ma excita,e pur si simplu un barbat perfect.
Îmi dau drumul la primul orgasm,el observa dar nu se opreste,la al doilea incep sa gem foarte mult.

Dupa ce terminam,îsi da jos prezervativul,îl aru ca la gunoi iar eu ma ghemuiesc in jurul lui,îl sarut scurt iar apoi incepem sa ne sarutam pasional si aveam presimtirea ca va urma si ruda doi.

-Daca afla tatal tau,ma omoara

-Nu va afla. Si îl sarut scurt

-Off,Simina ce imi faci tu mie

Se uita la mine cu o fatuca de catelus plouat si cu ochii lui caprui,era ciufulit si chiar as fi vrut sa îmi mai bag odata mana in el.

-Fi iubita mea Simina!

Fac ochii mari.

-Ai nevoie de un barbat care sa îti arate ca esti cea mai importanta pentru el,ca esti speciala si cu care sa îti petreci toata viata,stiu ca ma iubesti.

-Da,te iubesc si da vreau sa fiu iubita ta!

-Serios!?

-Da,prostutule! Si îi sar in brate si îl sarut.

Brusc o aud pe mama care ma striga,ma panichez dar David ma ajuta sa ma calmez.

-Simina,esti acolo?

-Da mama,aici sunt!

-Okey,vino jos avem ceva sa îti spunem si daca îl vezi ce David cheamal si pe el.

-Sunt aici!

Mergem jos pentru a discuta cu mama si tata si aflam ca ei vor pleca intr-o delegatie,m-au intrebat daca vreau si eu sa merg si am refuzat.
Dupa,l-au pus pe David sa se mai uite la mine si atunci am simtit un fior de bucurie.

****
Pana la urma David si cu mine am ramas impreuna si mi-a dovedit ca este un barbat care stie sa pretuiasca si sa aibe grija de o fata,sa îi ofere dragoste si afectiune.

THE END

______________________________________

Buna,acum ca am terminat prima poveste,vor urma si multe altele,mai am o gramada de idei pe care o sa le pun in practica.
Sper sa va placa prima poveste👉👈

Fantezii (one shot) [18+]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum