cap 1
Nu se cunoasteau dar destinul i-a adus impreuna,el intrand,ea iesind din cafenea,s-au ciocnit,s-au privit iar intre ei s-a aprins o scanteie de iubire.
Au decis sa se ignore intre ei si sa treaca peste acel moment dar destinul nu a stat pe loc,s-au intalnit dinnou la aceiasi ora, la acelasi loc iar de data asta au vorbit pentru prima data unul cu altul.
-Tu dinnou? spuse ea razand
-Chiar eu,ce ar fi sa bem un pahar de vin impreuna daca tot ne-am intalnit aici.
-Prefer sa beau o cafea,nu am pofta de vin
-Cafea sa fie!
Si asezandu-se la o masa,aproape de geamurile care straluceau din cauza soarelui,el ca un gentalman îi trase scaunul iar apoi au inceput sa vorbeasca despre viata lor,incepand sa se cunoasca din ce in ce mai bine,el uitandu-se la ea cu ochii plini de iubire.
Ea find impreuna cu un barbat care nu o aprecia asa cum era,ocupat cu munca, ignorand-o tot timpul, a inceput a se simti nefericita si forțata sa se casatoreasca cu un barbat pe care nici macar nu îl iubire,dar cu el,barbatul necunoascut care i-a luat mintile,era diferit,el îi arata ca îi pasa si ca vrea sa fie alaturi de ea,se indragostise nebuneste.
El un barbat cu un corp de fotomodel parca decupat dintr-o revista,fara griji,plin de bani, dar care stia sa arate unde femei ca vrea dar cu ghinionul de a nu gasi o femeie perfecta pentru el,toate pareau mai mult preocupate de bani,pana a dat de ea,o putoaica de 18 ani cu un chip de zana si vocea de inger,langa ea se simtea bine,stia si voia sa fie doar a lui.Seara el nu putea dormii,gandindu-se doar la femeia care i-a schimbat viata intr-o secunda doar cu o privire.Din prima clipa cand a vazut-o a stiut ca va fi a lui si ca nicio femeie nu o poate inlocui.Pe cand ea traia un chin alaturi de un barbat care o batea in fiecare seara,stand si asteptand la fereasta intunecata ca intr-o zi sa poata scapa din acest calvar,pana cand a dat de el,avea o speranta ca o sa poata trai alaturi de cineva care sa o iubeasca.
Dimineata,ea pregatind micul dejun,decide sa faca o baie iar ajunsa acolo,intrase in cada si incepuse sa viseze cu ochii deschisi,imaginandu-si corpul barbatului misterios fara haine,doar stand langa ea cu degetele inauntrul ei,ea gamand de placere,el sarutand-o cu buzele lui carnoase.
Brusc un telefon suna si îi spulbera toate visele,sare ca arsa din cada apuca telefonul,raspunde, iar din el se aude o voce de femeie.
-Doamna Smith?
-Ăă...da,eu sunt,ce doriti?
-Voiam sa va anunt ca trebuie sa mergeti sa va luati rochia de mireasa de la croitorie,este gata!
-Ou,sigur voi merge maine!
-Îmi pare rau ca va stric planurile dar trebuie sa mergeti azi pentru ca nunta va fi in doua zile!
Auzind aceste cuvinte lacrimile incep sa cada usor pe obraji ei rosi ca focul si calzi ca o soba incinsa.
-Doamna,ma auziti!?
-Da,voi merge!
Nu pot face asta! Nu îl vreau pe el!
Începand a plange in hohote,gandindu-se ca nu îl va mai vedea pe barbatul misterios pe care îl iubieste,decide sa mearga inapoi la cafenea cu speranta ca el va fi acolo.
Pornind in graba,ajunse repede acolo,dar in 2 secunde sprantele ei se spulbera,el nu era acolo,dar Dumnezeu nu doarme niciodata si imediat vocea dulce a barbatului se aude din spate.
-Pe mine ma cautai? spune cu bratele deschide
Ea nici nu sta pe ganduri si îi sare in brate,sarutandu-l,el taspunde la sarut cu unul mai dulce si placut.
-Ia-ma la tine,te rog,nu vreau sa ma casatoresc cu el,te vreau pe tine!
-Ce sa intamplat? spuse panicat
-Ma forteata sa ma casatoresc cu el,dar eu nu vreau! plangand in hohote
-Desigur ca te i-au la mine,nu te voi lasa printesa.
Si luând-o in brate o sarutausor pe buze apoi o urca in masina,pornind spre casa lui.Se simtea bine,era ca intr-un vis ,barbatul visurilor ei era langa ea,nu îi pasa de ca vor zice ceilalti oameni,ea era fericita....
Next ...
______________________________________Buna,am revenit cu o poveste,pot face si o carte separata de asta in care sa fie povestea lor si sa apara si mai multe personaje,daca vreti voi face, capitolul 2 va aparea azi sau maine.
Sper sa va placa!👉👈❤