𝕆. 𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝑭𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝑴𝒆

1.5K 48 3
                                    

MAY 07, 2006

"𝑰'𝒎 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒎𝒊𝒔𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔..." 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎.

"𝑾𝒉𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒕'𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒔𝒆𝒆 𝒖𝒔 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏?"

"𝑾𝒆'𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖."

𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓𝒔.

"𝑶𝒉! 𝑻𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕," 𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒐𝒖𝒕 𝒂 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒓𝒆𝒄𝒕𝒂𝒏𝒈𝒖𝒍𝒂𝒓 𝒃𝒐𝒙. "𝑨𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒐𝒕... 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖."

𝑺𝒉𝒆 𝒂𝒄𝒄𝒆𝒑𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒙. "𝑾𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔?"

"𝑾𝒆𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒊𝒕 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒖𝒕."

𝑺𝒉𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒙 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒂𝒔𝒑𝒆𝒅.

𝑰𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒗𝒆𝒍𝒗𝒆𝒕 𝒏𝒂𝒗𝒚 𝒄𝒉𝒐𝒌𝒆𝒓, 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒆𝒏𝒕𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒈𝒍𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒆𝒂𝒓𝒅𝒓𝒐𝒑 𝒔𝒉𝒂𝒑𝒆𝒅 𝒅𝒊𝒂𝒎𝒐𝒏𝒅. '𝑰𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍?'

𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒖𝒑 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐.

"𝑯𝒂𝒑𝒑𝒚 𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚 𝒃𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚, 𝑨𝒏𝒈𝒊𝒆!"

𝑺𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐. "𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖."

'𝐀𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧: 𝐓𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐎𝐤𝐥𝐚𝐡𝐨𝐦𝐚 𝐂𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐧 𝐍𝐨𝐫𝐭𝐡 𝐀𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐛𝐨𝐚𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠.'

𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒓𝒄𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒃𝒐𝒚𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒔𝒂𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒇𝒂𝒄𝒆. "𝑰 𝒈𝒖𝒆𝒔𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒈𝒐𝒐𝒅𝒃𝒚𝒆."

"𝑵𝒐, 𝒊𝒕'𝒔 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒂 𝒍𝒂𝒕𝒆𝒓."

"𝒀𝒆𝒂𝒉," 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔. "...𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒂 𝒍𝒂𝒕𝒆𝒓."

𝑺𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒉𝒐𝒌𝒆𝒓 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒆𝒈𝒊𝒏𝒔 𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒈𝒂𝒕𝒆 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 𝒇𝒆𝒘 𝒔𝒕𝒆𝒑𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒔. 𝑺𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒔 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒖𝒏𝒔 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒃𝒐𝒚𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒂𝒄𝒌𝒍𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒖𝒈𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒃𝒐𝒕𝒉. 𝑻𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒇𝒆𝒍𝒍 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒃𝒖𝒕𝒕𝒔 𝒂𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒓𝒎𝒔 𝒘𝒓𝒂𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒆𝒓𝒔 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆𝒅 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒎.

"𝒀𝒐𝒖 𝒕𝒘𝒐 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒔𝒕𝒆𝒔𝒕 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅'𝒗𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓... 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒘𝒐 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉." 𝒔𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒄𝒉𝒆𝒆𝒌𝒔 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒈𝒆𝒕𝒔 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒓𝒖𝒏𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒍𝒖𝒈𝒈𝒂𝒈𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 𝒈𝒂𝒕𝒆. "𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒎𝒆𝒆𝒆!"

𝑨𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒂 𝒔𝒕𝒆𝒑 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒔𝒄𝒂𝒍𝒂𝒕𝒐𝒓 𝒕𝒐 𝒃𝒐𝒂𝒓𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒍𝒂𝒏𝒆 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒒𝒖𝒊𝒆𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕, 𝒔𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒕 𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒉𝒐𝒌𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒑𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒐𝒏.

𝑨 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕 𝒇𝒊𝒕.

"𝑨𝑨𝑨𝑨𝑵𝑮𝑬𝑬𝑬𝑳𝑨𝑨𝑨𝑨𝑨!"

𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒑𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒂𝒕𝒆. 𝑯𝒆 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒐𝒇𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒖𝒏𝒈𝒍𝒂𝒔𝒔𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒗𝒆𝒂𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒗𝒆𝒏𝒍𝒚 𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒂𝒊𝒔𝒆𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒍𝒐𝒖𝒅𝒆𝒓.

"𝑾𝑯𝑬𝑵 𝒀𝑶𝑼 𝑪𝑶𝑴𝑬 𝑩𝑨𝑪𝑲, 𝑰'𝑳𝑳 𝑻𝑨𝑲𝑬 𝒀𝑶𝑼 𝑶𝑵 𝑨 𝑫𝑨𝑻𝑬 𝑻𝑶 𝑻𝑯𝑬 𝑮𝑯𝑰𝑩𝑳𝑰 𝑴𝑼𝑺𝑬𝑼𝑴!"

𝑯𝒊𝒔 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒃𝒆𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒂𝒊𝒔𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓. "𝑨𝒏𝒅 𝑰'𝒍𝒍 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝑯𝒊𝒕𝒂𝒄𝒉𝒊𝒏𝒂𝒌𝒂 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒃𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚!"

𝑺𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒉𝒆𝒍𝒑 𝒃𝒖𝒕 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒓𝒊𝒏.

"𝑰'𝒍𝒍 𝒉𝒐𝒍𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒕𝒐 𝒊𝒕! 𝑩𝒚𝒆 𝑮𝒐𝒋𝒐! 𝑩𝒚𝒆 𝑮𝒆𝒕𝒐!"

꧁ꕥ꧂

2018

"Sensei!"

Gojo looked up to face his students.

"What are you dozing off about?"

"Oh..."

He joins the three of them as he walks away from a jewelry shop window displaying a diamond choker.

"...nothing."

𝐉𝐔𝐉𝐔𝐓𝐒𝐔 𝐊𝐀𝐈𝐒𝐄𝐍: 𝐏𝐀𝐑𝐀𝐂𝐎𝐒𝐌Where stories live. Discover now