Když jsme se líbali jen ve spodním prádle tak jsem mu začal, přes tenkou látku jeho boxerek, hladit jeho chloubu. Když jsem to udělal krásně mi zasténal do ucha. Hezky jsem se díval na to křehké tělíčko co se pode mnou kroutí. Když už mě to omrzelo boxerky jsem mu začal pomalinku sundávat dokud nebyl pode mnou celý nahý. On se nezdržoval a začal mi ty mé sundávat taky. Už jsme byli nazí oba a oba zvědaví co se stane dál.
Z ničeho nic mi dal tři prsty před pusu a já je začal sát. Pak je vytáhl a jeden z nich namířil k mému vstpu který obkroužil. Díval se na mě a v jeho očích šlo vidět že čeká na můj souhlas. ,, Můžeš,, zajel prstem do mě a pomalinku s ním hýbal. Po chvíli přidal druhý což malinko zabolelo a pak i třetí. Po tom co mě různě roztahoval ze mě prsty vyndal a na místo prstů přiložil k mému vstupu svůj úd. Kývl jsem hlavou a on na jeden příraz do mě pronikl. Vykřikl jsem jak bolestí ale tak slatí. Po tváři mi stekly slzy a já mu pohlédl do těch jeho sovích očí.
Setřel jsem mu slzy z tváře a usmál se na něj ,, promiň...,, A pak jsem se v něm začal pohybovat. Dost pomalu jsem zvyšoval tempo a když najednou fakt nahlas vzdych a prohl se v zádech věděl jsem že jsem našel jeho místečko a na to jsem se taky zaměřil. Ale ani já nebyl potichu a slastně sténal nad tím vším. Akaashi si obmotal ocásek kolem mého pasu a přilepil si mě víc na sebe.
Už jsem pomalu ale jistě cítil že budu ,,B-Bokuto... já..,,
,,... já taky..,, řekl jsem rychle a v tu chvíli se Akaashi udělal na jeho bříško a když se kolem mě stáhl udělal jsem se taky a do něj. Vysunul jsem se z něj a padl vedle něj. Oba jsme vydýchávali právě prožitý orgasmus s pohledem upřený na strop. ,,Miluju tě..,, řekl jsem pořád udýchaně.
,,Taky tě miluju Bokuto,, a natočil jsem se jeho směrem a pohladil ho po tvářích. On mě pak pohladil po ouškách a pak i přes to že jsme byli špinaví si mě přitáhl do obětí a společně jsme usli.
Ráno jsem se kupodivu vzbudil brzo. Akaashi na mě ze spánku ležel a vypadal strašně sladce. Neodolal jsem a vyfotil jsem si ho a hned jsem si tu fotku dal jako tapetu na mobil. Opatrně tak abych toho rozkošného kocourka nevzbudil jsem vstal a mířil si to do koupelny. Když jsem byl čistý a oblečený šel jsem do kuchyně udělat snídani.
Když jsem se vzbudil byl jsem v posteli sám. Potichu a pomalu jsem vylezl z ložnice a koukl se po Bokutovi. Byl v kuchyni a zrovna začal něco kuchtit. Rychle jsem si zalezl do koupelny a umyl se. Vyšel jsem z koupelny jen ve spodním prádle a tričku od Bokuta které mi bylo fakt velké. Vydal jsem se za ním a objal ho ze zadu.
,,Oooo... můj kocourek se probudil..,, otočil jsem se na něj a dlouze jej políbil. ,,Jak ses vyspinkal?,,
,, Úžasně a ty?,, Řekl jsem pravdivě. Včerejší noc jsem si opravdu užil. A to jsem se toho dost bál.
Na tváři mu hrál úsměv a jen to ve mě vyvolalo pocit štěstí. ,,Taky jsem se vyspal fantasticky...,,
Pardón za krátkou kapitolu.
Ale chtěla bych něco říct.
Slečna jménem Gloria9875 píše docela nový příběh jménem Kagehina-Adopted... doufám že to píšu správně..
Ten kdo jako já miluje ship Kagehina a nemá co číst a tohle doporučuji.
Příběh si nedokážu vynachválit je fakt úžasný a myslím si že by si autorka zasloužila víc.
Takže povinně přečíst vy moje úchylné dušičky 😌😅❤️
ČTEŠ
Jiný [Bokuaka]
Fanfiction... Akaashiho všichni berou jako zrůdu a taky se k němu tak chovají. Akaashi je neko a nikdy to neměl lehké. Neka chovají v různých ústavech a jednou za čas je převáží do jiného. Toho Akaashi využije a když s ním vozidlo zastaví na křižovatce tak pr...